Fennodoors kokemuksia - minulla on negatiivinen

pissedoff

Ovi ei ole edes 3 vuotta vanha, mutta se on ollut rikki jo kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran se kesti 6 kuukautta että he korjasivat vian. Nyt ovi on ollut rikki huhtikuusta lähtien. Ensin tekosyynä korjaamisen myöhemmäksi jättämiseen oli kylmä sää. Nyt elokuu on mennyt, sää oli kaunis ja kuiva, mutta ovi on edelleen korjaamatta. He eivät vastaa puhelimeen eivätkä vastaa sähköposteihin. Soitin toisesta puhelinnumerosta ja kuulin vain kiroilua (en voi toistaa tässä mitä hän sanoi) ja hän sanoi että jos soitan vielä, hän ei tule ollenkaan. Miten maksavia asiakkaita kohdellaan niin huonosti? Asia etenee kuluttajariitalautakuntaan missä vaadimme koko ovesta ja asennuksesta rahat takaisin. Olemme valmiita taistelemaan oikeuteen asti. Ovi näyttää hajoavan käsiin päivä päivältä ja väri irtoaa sen ulko-osasta.

5

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anddisappointed

      Surkea laatu

      • Anonyymi

        Taiwanin tuontia, 70-100 euroa kappale rahti. Sitten maalaus ja helat täällä Suomessa. Nyt ihmetellään joukolla, kun laatu on huonoa ja kun eivät kestä Suomessa...


    • Elina-Tuulikki

      Minä lähetin Fennodoorsille 4 erikoislukkoa ovia varten, tilasin yhden oven johon ne pantiin ja sitten myin rakenteilla olevan talon ja pyysin Fennodooria lähettämään loput 3 lukkoa takaisin. Eivät sitten enää löytyneet....

      • Tulivaanmieleen

        Mitäs nämä ovet sitten maksaa?


    • Anonyymi

      Sama kokemus täälläkin. Ovet hajoavat, värit haalistuvat. Upeat ovet ovat nyt kuin kaatopaikalta hankitut. Tehdas pelaa aikaa. Korjataan, kun on ensin... ja sitten kun on ensin... Vetkuttavat ja odottavat että asiakas kyllästyisi. Eivät vastaa puhelimeen. Kun vaihdan kännykkää, niin sitten kyllä vastaavat yhden kerran, mutta eivät toiste. Taas uusi numero, johon vastaavat kerran, kunnes... On kai helpompaa mennä sängyn alle piiloon ja toivoa, että "aika hoitaa" ongelmat. Vastuun pakoilua, typeriä selityksiä, ajan peluuta. Ei kannata asioida tällaisten tyyppien kanssa, joissa ei ole miestä vastata teoistaan - tai vastata edes puhelimeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe