Fiat Croma 2006 sydän Käynistys !

jokitammukka

Onko moniko fiatin uusi omistaja ihmetellyt samaa kun minä kun koetat käynistää Fiat cromaa ilman kytkimen polkaisua pohjaan ei lähde käyntiin, mutta kun kytkimen polet pohjaan johan lähtee onko se normaalia fiatissa vanhenmmat autot kyllä lähtee käyntiin.

9

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äikkäope

Muista välimerkit.

• Merilohi

Se johtuu sydämmestä?

• jo_ala-asteella_opittu

Sydämeen sopii vain yksi ämmä

• turvallisuutta_pukkaa

Olisko jenkkejä ym. automaatilla ajamaan tottuneita varten suunniteltu turvatoiminto?

Vrt. automaattivaihteisissakin on usein silläviisiin, että pitää käynnistyksen aikana polkea jarrua. Ainakin jos ei vaihteenvalitsin ole pysäköintiasennossa.

• Tukiopettaja

Ohjekirjan lukeminen auttaisi. Aloittajalla tuskin on taitoa moista tehdä.

• hmmmmmn

Uudet autot vaativat kytkimen pitämisen pohjassa startatessa. Myös vanhempien autojen ohjekirjassa lukee, että moottori käynnistyy helpoiten, kun painaa kytkimen pohjaan.

• noudatatätäohjetta

Erityisesti automaattivaihteisissa täytyy kytkin painaa pohjaan ennen käynnistystä muuten momentinmuunnin saattaa rikkoontua.

• ihmetteleväEspoosta

Mulla on automaatissa vain kaasu ja jarrupolkimet. Enkö nyt enää saa käynnistää sitä ollenkaan kun kytkinpoljinta ei löydy? Vai onko se jossain esim moottoritilassa. Auto on C200CDI.

• Käyttövirhe

Mersua ei kannata tosiaankaan käynnistää ollenkaan, koska se on maahantuojan mielestä käyttövirhe. Itse tuotteessahan ei ole mitään vikaa.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      118
      10293
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2211
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      993
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe