käsittämättömän uunot autoilijat! On muuten aika kumma juttu, että seudulla, jossa työttömyys ei ole sitä kaikista pienintä luokkaa, on liikenteessä aivan uskomaton määrä audeja, mersuja, katumaastureita... Ja kuskien ajoasenne! Junttilan peräkylä tulee ilmi näitten suhtautumisessa kevyeen liikenteeseen. Suojatielle viimeksi tänään yksi audi-kuski, hopeanharmaa audi VMY-..., ensinnäkin juntti puhui puhelimeen ja toisekseen vaikka olin jo kävelemässä suojatiellä, lähtenyt sinne vaiheessa, jolloin tuo kuski oli vielä sen matkan päässä, että suojatielle lähteminen ok, niin tuo kuski ei tee elettäkään ollessani hänen puolellaan ylitettävää tietäni... Ihan siis pokkana kaahaa ja luuri korvalla, ja siis lähtö suojatien ylitykseen tapahtunut niin, että kuski ei ollut metrin päässä suojatiesta, enkä ole mikään rollaattorimummo...
Nämä turkulaiset ovat kyllä asenteiltaan kaikissa asioissa aivn ääliöitä! Tää kuski varmaan tykkäs että siinä hänen edessään suojatiellä joku paskahousuämmä kväelee että mitäs välii. Ei ole ihme, että niitä turkulaisvitsejä viljellään! Nämä ovat aivan käsittämättömiä tyyppejä!
turussa ilmeisesti kaikki
hippijuppipunkkari
1
<50
Vastaukset
- klvkiituri
Onni yksillä, kesä kaikilla. Täällä Espoossa autoilijoista on tullut todella sivistyneitä ja hyvätapaisia automerkistä riippumatta valtaosin.
He ovat kohteliaita ja auttavaisia.
Tänäänkin parikin kertaa auto oikein pysähtyi ja kuljettaja viittoili menemään suojatielle ja vastaantuleva autokin pysähtyi samoissa tunnelmissa.
No, ei tietysti tarvita kuin yksi törppö, niin autoilijoiden maine menee puhumattakaan aiheutetuista vahingoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014