Mikähän mulla vois olla kun mulla on aina löysällä vatsa.. ja kun meen vessaan niin ulosteen mukana tulee aina jotain limaa joka jää leijumaan pöntön veden pinnalle ja veden päälle.
Ja sitten joskus tulee yhtä-äkkiä kova vessahätä. Meen istumaan pöntölle ja alan kakkaamaan niin eí tuu kuin sellasta kellertävää limaa. ja siinä mukana on sellasia vaaleita melkein läpinäkyviä palloja. Vatsa ei oo ikinä kipeä eikä suolisto. Eikä oo huono olo ja mikään ruoka ei pahenna tätä.. Tietäiskö joku.. Pakko kai mennä lääkäriin
Aina löysä uloste!!!!
4
4364
Vastaukset
- Helpme
Lisää tohon edelliseen. Painan edelleen vaan 60 kg vaikka olen 21v mies ja pituutta on 173cm. Eli olen aika laiha. Mutta kiloja ei ole tullut lisää ainakaan neljään vuoteen vaikka syön kuinka hyvin. Siis tiedän että ei oo hyvä että kiloja tulee mutta oon aika hoikka niin sais vähän tulla. Eli olisko joku imeytymis ongelma??
Ja sitten joskus kun syö herneitä niin niitä tulee kokonaisina ulosteen mukana jos ei ole pureskellut kunnolla.- tyttönen
joo mulla on sama juttu. ite oon 20wee. herneet on just niitä pahimpia. sama myös ton ns. liman kanssa. kävin lääkärillä ja sain lähetteen paksusuolen tähystykseen.. eli sitä odotelllessa aika epätietoinen olo
- neuvontaan
Voi olla paksusuolessa jotain, limantulo viittaa siihen.
Ei sen silti tartte olla mitään kauhean vakavaa.
Paras mennä lääkäriltä kysymään kuitenkin niin saat mielenrauhan..
Mutta voi olla, että on jokin imeytymishäiriö niinkuin sanoit. Mulla on esim. pähkinät sellasia jotka ei sula eikä mulla ole paksusuolessa mitään vikaa.
Aina pitää kuitenkin nuo suolistojutut tutkia ajoissa.- glutenfree
keliakia oli mulla söin aina paljon haisin ja ulostin jatkuvasti luulin sen johtuvan kahvista muttan nyt olen parantumassa 8kk:tta gluteenittomalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi783832Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo643574Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473217Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643030100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es562625Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks372187Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522149Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa612037- 531981
- 511726