Okei nyt tarteis aupuja eli mopo on cpi sx 2006 täysin vakio!! Ja nyt tiedän että putkessa on kuri mutta pyydän vähän apua että miten se saataisiin pois sieltä helposti
Ja kerron nytten samalla että mitä kureja. Cpi sm/sx mopoissa on
Aloitetaan esim pieni suutin mikä tekee cpistä laiskan vakiona.
Toinen putkessa on kuri .
Ylävääntöä tuo lisää kun läpät vaihdetaan ne hiilikuitu läpät poijes.
Cpissä ei ole rajotinta!!
Ja hyvät välit on jos haluaa vauhtia lisää 14 ja 52.
Siinä aika pitkälti ja pistäkää vähän vinkiä kellä on ton cpi sx mopon kurin poistosta kokemusta :)
CPI SX VIRITYS
raven14v
2
315
Vastaukset
- Kiitosjanäkemiin
Minkä takia pitää ostaa näitä pirkka-mopoja ku ei näitä saa virittämälläkään kulkemaan edes kaheksaakymppiä?? Työnnä suohon se paska ja osta joku vähän laadukkaampi merkki.
- Anonyymi
Mul on cpi sx huiputetii frendin kaa 90km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797