Ei kannata syödä paikallisen tuotteita sillä ne on leivottu ilmaistyöntekijöillä. Aika härskiä toimintaa yrittäjällä käyttää ilmaista työvoimaa hyväkseen.
Leipomo käyttää työttömiä hyväkseen
73
2349
Vastaukset
- Ujvvkkjvb
Pitääkö Lieksan yritysten lopettaa sitten harjoittelijoiden otto kokonaan kun saavat joka tapauksessa vain haukut?
- boikotin.aloittaja
Yksittäiset harjoittelijat ok. mutta ei tuossa mittakaavassa ja kuin Porokylän Leipomo.
Minulta itseltäni kurssi/vuorotyö ei olisi onnistunut kun ei ole autoa. Mölsä vois ottaa juttuja tehdessään vähän selvää asioista, siitä toisestakin näkökulmasta. Mölsä itse hyvällä palkalla ja täysin vieraantunut ja tietämätön mitä on työttömän, autottoman arki Lieksassa. Hyvä on joutavan ämmän huudella palstoilla ja nuolla jotain yrittäjää. - asiduy
Eikä olisi sossu ostanut autoa eikä kustantanut ajokorttia Lieksan työttömille bensasta puhumattakaan.
Mutta lorvimaan tulleille mumakeille ne kustantaa kaiken. - persepitkällä
asiduy kirjoitti:
Eikä olisi sossu ostanut autoa eikä kustantanut ajokorttia Lieksan työttömille bensasta puhumattakaan.
Mutta lorvimaan tulleille mumakeille ne kustantaa kaiken.Miksi mamuille ei kelvannut kurssi? Möslä teeppä yhtä raflaava juttu näistä mamuista. Ai niin, eihän se onnistu kun et pääse sitten patsastelemaan herroin kanssa marjaan.
- edelleen.autoton
persepitkällä kirjoitti:
Miksi mamuille ei kelvannut kurssi? Möslä teeppä yhtä raflaava juttu näistä mamuista. Ai niin, eihän se onnistu kun et pääse sitten patsastelemaan herroin kanssa marjaan.
sossu puolusteli mamujen autoja sillä että välimatkat ovat pitkät
jos minä menisin sossuun, saisinko ylimääräistä harkinnanvaraista että voin maksaa laakkoselle auton lyhennyserät kuukausittain? - Tänään-vapaalla
boikotin.aloittaja kirjoitti:
Yksittäiset harjoittelijat ok. mutta ei tuossa mittakaavassa ja kuin Porokylän Leipomo.
Minulta itseltäni kurssi/vuorotyö ei olisi onnistunut kun ei ole autoa. Mölsä vois ottaa juttuja tehdessään vähän selvää asioista, siitä toisestakin näkökulmasta. Mölsä itse hyvällä palkalla ja täysin vieraantunut ja tietämätön mitä on työttömän, autottoman arki Lieksassa. Hyvä on joutavan ämmän huudella palstoilla ja nuolla jotain yrittäjää.Kuules kun minullakaan ei ole autoa, mutta kyllä minä olen aina työn ottanut tai kurssille mennyt kun sitä on tarjottu. Lyhyetkin jaksot kelpaa. Jos muutit korpeen asumaan niin se ei ole mikään puolustus. Minunkin piti muuttaa kylälle jo kauan sitten kun Hatusta ei kulje linja-autoja oikein koskaan.
- odfigu
Tänään-vapaalla kirjoitti:
Kuules kun minullakaan ei ole autoa, mutta kyllä minä olen aina työn ottanut tai kurssille mennyt kun sitä on tarjottu. Lyhyetkin jaksot kelpaa. Jos muutit korpeen asumaan niin se ei ole mikään puolustus. Minunkin piti muuttaa kylälle jo kauan sitten kun Hatusta ei kulje linja-autoja oikein koskaan.
Noita juttuja on helppo keksiä omasta päästään.
- keskustassa.asuva
Kuules kun minullakaan ei ole autoa, mutta kyllä minä olen aina työn ottanut tai kurssille mennyt kun sitä on tarjottu. Lyhyetkin jaksot kelpaa. Jos muutit korpeen asumaan niin se ei ole mikään puolustus. Minunkin piti muuttaa kylälle jo kauan sitten kun Hatusta ei kulje linja-autoja oikein koskaan.
kysymys nimimerkille 'Tänään-vapaalla'
laita palstalle julkisten kulkuneuvojen aikataulut Lieksa - Nurmes välille.
Huomioi kolmivuorotyö. - lerkjlt
Jep.
- kjthke
Näin on.
- Mietisitnytvähän
Tänään-vapaalla nimimerkki tarkoittaa ilmeisesti että laitoin aivot narikkaan ja aloin tänne kirjoittelee ?
- elrktjer
Suvakkien iloksi totuuksia.
- lerktje
Jep.
- lekrljte
Orjatyövoimalla härskisti taaksepäin kohti tuhoa.
- eröltke
Joopa.
- osdifuo
Juupas.
- dfgofod
Suvakki-rasistia wituttaa ihan sairaasti.
- dpfogi
Niinpä.
- juiiiioo
boikotin.aloittaja kirjoitti:
Minulta itseltäni kurssi/vuorotyö ei olisi onnistunut kun ei ole autoa. Mölsä vois ottaa juttuja tehdessään vähän selvää asioista, siitä toisestakin näkökulmasta. Mölsä itse hyvällä palkalla ja täysin vieraantunut ja tietämätön mitä on työttömän, autottoman arki Lieksassa. Hyvä on joutavan ämmän huudella palstoilla ja nuolla jotain yrittäjää.Ajokortti ja auto on kallis investointi eli peltilehmä vakuutukset verot polttoaineet jne polkupyörä myös maksaa. Yli 40 vuotiaan ei kannata hankkia ajokorttia näillä ikää työnsaanti vaikeutuu minäkin hankin ajokortin 30 kymppisenä en pystynyt hankkimaan autoa kun en työllistynyt vähäisen työkokemuksen takia nyt on ruostunut polkupyörä ja jalkapatikka olen kuntouttavassa työtoiminassa siihen tarvitse mitään kulkuneuvoa
- rotestimökinpoika
Jokainen on oman onnensa seppä, huonoa tuuria ei olekaan on vaan huonoja pelaajia!
- Ryysyistä-rikkauksiin
Tuo nimimerkki on ihan mahdollista toteuttaa nykyisinkin. Näin se vaan muuten on. Ensin koulutus ja sitten töihin. Siitä se lähtee. Jokainen voi ryhtyä vaikka yrittäjäksi. Kun opitte työn ja niksit jollakin alalla niin voitte siirtyä vaikka yrittäjiksi ja katsoa minkalaisen siivun saatte vuolaistua siitä entisen työnantajanne bisneksestä. Tämä on yksi tapa.
Ei saamattomuus ole mikään syy. Se on veruke. - uniongelmia.masentaa
"Jokainen on oman onnensa seppä." Mamu neuvoi hakemaan saikkua niin ei tarvii lähteä kurssille tai töihin. Saikkupäiväraha on sama kuin työkkärin päiväraha. (käy yksityislääkäriltä) Asumistuet juoksee ja sossusta saa lisärahaa.
Kiitin kaveria neuvosta ja nyt jaan saman neuvon teille muillekin. Tulotaso on vakio. - arvoisa.työtön
uniongelmia.masentaa kirjoitti:
"Jokainen on oman onnensa seppä." Mamu neuvoi hakemaan saikkua niin ei tarvii lähteä kurssille tai töihin. Saikkupäiväraha on sama kuin työkkärin päiväraha. (käy yksityislääkäriltä) Asumistuet juoksee ja sossusta saa lisärahaa.
Kiitin kaveria neuvosta ja nyt jaan saman neuvon teille muillekin. Tulotaso on vakio.Työttömät kusettavat oikein urakalla yhteiskuntaa! Ollaan olevinaan työnhakijoita mutta ei ole aikomustakaan osallistua minkäänlaiseen toimintaan, joka edes vivahtaakaan työhön.
Ei työnhakijalle kuulu työnantajan raha-asiat, niin kauan kun saa palkkansa, eikä vielä sittenkään. Eihän työkyri maksa työnantajan velkoja, hyvä, jos edes omansa. Kyllä Lieksassa on arvovaltaisia ja arvonsa tuntevia työttömiä. Miksi he muuten ovat työttömiä? Siksi, että on edullisempaa olla sosiaalihuollon elättinä kuin työssä, voi joutua vielä itse vuokransa ja laskunsa maksamaan! - korkeastikoulutetut
arvoisa.työtön kirjoitti:
Työttömät kusettavat oikein urakalla yhteiskuntaa! Ollaan olevinaan työnhakijoita mutta ei ole aikomustakaan osallistua minkäänlaiseen toimintaan, joka edes vivahtaakaan työhön.
Ei työnhakijalle kuulu työnantajan raha-asiat, niin kauan kun saa palkkansa, eikä vielä sittenkään. Eihän työkyri maksa työnantajan velkoja, hyvä, jos edes omansa. Kyllä Lieksassa on arvovaltaisia ja arvonsa tuntevia työttömiä. Miksi he muuten ovat työttömiä? Siksi, että on edullisempaa olla sosiaalihuollon elättinä kuin työssä, voi joutua vielä itse vuokransa ja laskunsa maksamaan!Puhutko Reunatien koneinsseistä?
- yikkkk
arvoisa.työtön kirjoitti:
Työttömät kusettavat oikein urakalla yhteiskuntaa! Ollaan olevinaan työnhakijoita mutta ei ole aikomustakaan osallistua minkäänlaiseen toimintaan, joka edes vivahtaakaan työhön.
Ei työnhakijalle kuulu työnantajan raha-asiat, niin kauan kun saa palkkansa, eikä vielä sittenkään. Eihän työkyri maksa työnantajan velkoja, hyvä, jos edes omansa. Kyllä Lieksassa on arvovaltaisia ja arvonsa tuntevia työttömiä. Miksi he muuten ovat työttömiä? Siksi, että on edullisempaa olla sosiaalihuollon elättinä kuin työssä, voi joutua vielä itse vuokransa ja laskunsa maksamaan!Työttömiä on hyyssätty ihan liikaa Suomessa on opetettu maahanmuuttajille ja kantaväestölle miten sosiaalitukia haetaan näitä ovat työttömyysturva asumistuet toimeentulotuet jne. Kaikki hankitaan täysin valmiiksi asunnot kalustetaan jne. Siksi on hyysäyksen tulos samaa mieltä leipuri Väänäsen kanssa.töihin ei viitsitä mennä kun rahaa tulee ilmaiseksi lieksa on konkurssi kypsä maahanmuuttajien ja kantaväestö eli työttömät näiden elätys on kallista veromaksajien rahoilla
- deisi77
yikkkk kirjoitti:
Työttömiä on hyyssätty ihan liikaa Suomessa on opetettu maahanmuuttajille ja kantaväestölle miten sosiaalitukia haetaan näitä ovat työttömyysturva asumistuet toimeentulotuet jne. Kaikki hankitaan täysin valmiiksi asunnot kalustetaan jne. Siksi on hyysäyksen tulos samaa mieltä leipuri Väänäsen kanssa.töihin ei viitsitä mennä kun rahaa tulee ilmaiseksi lieksa on konkurssi kypsä maahanmuuttajien ja kantaväestö eli työttömät näiden elätys on kallista veromaksajien rahoilla
Eipähän oo minulle kotia sisutettu valmiiksi,,,kyllä ne on mamut jotka saa asunnon valmiiksi sisutettuna ja ilmaiseksi asuvat.Itse omalla palkallani oon ostanu kaiken kotiini ja koetan vielä avittaa jälkikasvuani.Älä syyllistä,yleistä et kaikki työttömät olis laiskoja paskoja.Vaikka joskus ollut työttömänä en silti oo saanu asua ilmaiseksi,,,kyllä on vaan kukkaron nyööriä avattu ja maksettu itse asumisesta,elämisestä.Onhan näitä eräitä jotka eivät yritäkkään tehdä elantonsa eteen mitään muuta kuin ollaan jouten ja kaljaa,kiljua juodaan,,,mutta on myös fiksuja,työttömiä.Mamuista ja kantaväestön asukkaista pitää puhua ihan eri päivinä.Me emme viskaa muuttaessa huonekaluja roskiin vaan kannamme ne uuteen asuntoon..mamut nakkaa menemään sängystä lähtien kaikki meneen.
Kuinkas pakolaiset,,,tuleeko heistä kotinsa maksajoa vaan elävätkö he veronmaksajien rahoilla.Loppuelämänsä.
- Hansleipoo
Suomen paras leipomo. Viärä Väänänen.
- Janneri
Kyllä tämä case johtuu täysin siitä, että kyseinen leipomo on konkurssi kypsä! Pakko saada ilmaista työvoimaa! Leipomo ala on Suomessa tuhoon tuomittu. Lidl ulkomainen valmispaisto on niin vahva, ja muutenkin markettien paistopisteet paistavat ulkomaista pakeste tuotetta. Eli kohta tämä toimitusjohtaja jättää yrityksen verot maksamatta ja verottaja hakee yrityksen konkurssiin. Kohta tämä toimitusjohtaja on sosiaalihuollossa meidän elätettävänä riippumatta siitä laitammeko ko. leipomon boikottiin vai ei!
- Näinpäs
FAKTA,että LIDL:n KAIKKI paikalla paistetut leivonnaiset ovat vaan NIIN HYVIÄ! Fazer jo yritti kateellisuuksissaan/osaamattomuudessaan itkeä mediassa,että LIDL käyttää yli 1 vuoden vanhaa taikinaa. Käyttäköön minun puolesta vaikka 100 vuotta vanhaa taikinaa,jos LOPPUTULOS on niin HYVÄ, mitä siellä myydään!!!
- menempäostoksille
Näinpäs kirjoitti:
FAKTA,että LIDL:n KAIKKI paikalla paistetut leivonnaiset ovat vaan NIIN HYVIÄ! Fazer jo yritti kateellisuuksissaan/osaamattomuudessaan itkeä mediassa,että LIDL käyttää yli 1 vuoden vanhaa taikinaa. Käyttäköön minun puolesta vaikka 100 vuotta vanhaa taikinaa,jos LOPPUTULOS on niin HYVÄ, mitä siellä myydään!!!
Lidlistä ostan tuoreet edulliset leipomotuotteet. Piirakat on hyviä.
- odifg
Piirakoita minäkin sieltä vien tuoreina mökille.
- hyvähyvä
Kyllä työnvieroksujat valittaa,onneksi tahti kohta muuttuu ja alkaa työ maistumaan vähän huonommallakin palkalla.
- teollisuuskylä
Huonoa palkkaa Lieksassa maksetaan jo muutenkin. Työttömiä käytetään surutta hyödykseen.
- kateusviekalatkin
Lieksa se on onnenmaa. Kohta loppuu sitten leipomotoimintakin boikotin takia. Lieksan tunnuslause: Ajetaan yhdessä yritykset alas!
- suurostaja
kateusviekalatkin kirjoitti:
Lieksa se on onnenmaa. Kohta loppuu sitten leipomotoimintakin boikotin takia. Lieksan tunnuslause: Ajetaan yhdessä yritykset alas!
Leipomo on Nurmeksessa, Lieksassa vain enää pieni myymälä johon Nurmeksesta tulee tuotteet.
Lieksan Leipomo on lieksalainen yritys jonne meikäläinen siirtyy asiakkaaksi tällä päivämäärällä. - arvioikaa.itse
suurostaja kirjoitti:
Leipomo on Nurmeksessa, Lieksassa vain enää pieni myymälä johon Nurmeksesta tulee tuotteet.
Lieksan Leipomo on lieksalainen yritys jonne meikäläinen siirtyy asiakkaaksi tällä päivämäärällä.Nurmeksen kaupungin tasekirja 2013:
”Porokylän Leipomo Oy:n laajennushanke valmistui joulukuussa ja Nurmeksen kaupungin osuus hankkeesta oli 6,1 miljoonaa euroa.”
http://www.nurmes.fi/documents/810140/1713043/Tasekirja.pdf/6efd59b4-2036-4e3e-9eda-75fbc94006bb
Yritystuet eivät turvanneet työpaikkoja Porokylän Leipomossa (28.5.2013 )
”Pohjois-Karjalan Ely-keskuksen Porokylän Leipomolle maksama yli miljoonan euron yritystuki maksetaan julkisista varoista. Leipomo käyttää tuen lähes kokonaan Nurmeksen yksikön laajennuksen uusiin koneisiin.”
http://www.selry.fi/?x17423=18735249
http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2015/09/02/pilalle-hyysatyt/ - osdfu
kateusviekalatkin kirjoitti:
Sitähän te viha-suvakit olette tehneet koko ajan, yritätte ajaa Lieksaa alas.
- rotestimökinpoika
suurostaja kirjoitti:
Lieksan Leipomo on lieksalainen yritys jonne meikäläinen siirtyy asiakkaaksi tällä päivämäärällä.Kärjellä onkin pitkiä työsuhteita, paistaja 48 vuotta töissä!
- jkllkkllioltu
rotestimökinpoika kirjoitti:
Kärjellä onkin pitkiä työsuhteita, paistaja 48 vuotta töissä!
Jokaisella työttömälle työvalmentajat että 9 euron orjuus toteutuu. Työvalmentajat ovat palkalla. Nämä saatanan palkkatuki työ on pätkää. Kuntouttavalla työtoiminalla ei työtön kuntoudu. Pankakoskella oli työkaari ilopuronen hyväksi koettu siellä työtön paskanti jonoksi asti olihan niitä peräti 30 siivousta riitti. Ilmankos ruokitaan vähäisten tuntien takia paskatus työllistää
- kuool
Jokainen on työttömän osilla kun saa ilmaiseksi.tarkoitus ei työsuhdetta ja vakinaistaa koskaa. Kuntien valtion yrittäjät jne. Hyvä osaiset käyttävät hyväkseen työttömiä pitää olla rikkaiden persiin nuolija
- juiioppo
Työnvieruksujat pitäisi karsia vuokra asunnoista asutaan melkein ilmaiseksi kun maksetaan asumistuet työttömyyturva vielä maksetaan toimeentulotukea sossusta siinä on ainesta sohvalla makailemaan. Eipä kiinnosta porokylän leipomokurssille meno ja työnteko.vuokra asunnoissa olevat työttömät pitäisi sijoittaa yhteis majoitukseen eikö pankakosken entinen koulu kelpaisi jossa oli pankakosken työkaari ilopuronen hanke siinä olin melkein 30 elättiä tekemässä tuottavaa työtä. Työttömälle riittää patja tyyny peitto ja välttämättömät tavarat siinä myös yksinäisyys poistuisi ehkäisee syrjäytymistä säästää asumistukimenoja työhön menokin maistuisi
- dintra
No olipa taas älynväläys juiiopolta. Eiköhän ois parmepi et laitettas pakolaiset yhteismajoitukseet ja vain patja,peitto ja tyyny käyttöön.Eikä mitään muuta.Ei kerrostalohuoneistoja näille vuokrattas.Ruuan ja muut tarpeelliset hankkikoot itse,,,onhan näillä rahaa kun on ollut rahaa lähteä kotimaastaan "pakoon" ja maksaa huimia summia niille jotka heitä auttaneet pois "sodan jaloista".Siinäpähän telmisivät keskenään ja miettisivät miten huomiseen.Jospa jo tulis mieleen lähteä kotimaahansa takaisin. Eikös nää lieksan mamut oo niitä työtävieruksuvia,,,ei niitä työelämässä näy,,,heille riittäis yhteismajoitus.Pienemmät kustannukset niistä tuollalailla.Miks aina mollataan lieksan työttömiä...kun ei oo töitä niin ei oo.Ei kaikille sovi esim leipomoala,,,kenellä allergiaa,astmaa niin ei varmaan oo oikea paikka työskennellä.Olisko sinusta kirjoittanut esim maatalouslomittajaaksi tai lääkäriksi ? Jos olis niin ooppa hyvä ja mene lukemaan alalle...lääkäreistähän aina pulaa olis sullekkin varmatyö ja ihan hyvä palkkakin.
- tolkunmukero
siitä näätte mikä kansan rahojen kavaltaja kutale kysseessä vielä ilimassii harjottelijoita kele kun tuli polttas koko paskan valtion rahat jo nussinu ja lissee mielitekköö
- Saakli
Onko ihmiset noin tyhmiä, että pitäisi mennä ilmaistyöhön ? Yrittäjähän tässä on aika pellolla ajatuksineen. Meitä kantasuomalaisia aletaan syyttämään vähän joka asiasta. On auto ja on bensaakin vähän ja töitä otan vastaan jos maksetaan PALKKAA.
- jerusalemintähti
Timo on kovasti mukana raveissa ympäri Suomea, sponsoroi lähtöjä sun muuta, hyvä mies tuo Timppa.
- Vuuhvkk
Jiäpihän sitä rahhoo sponsorointiin jos on ilimaset työntekijät.
- kjrtykl
Hyvä työnantaja ei käytä orjatyövoimaa.
- kuinkas
Sama se on koko Suomessa; pelaaminen ja mamujen huoltaminen on "tuottavaa"!!!!
En vain keksi, mitä pelifirmat tuottaa???? Mitä elätettävä mamu tuottaa????
Oikeita töitä ei tahdota tehdä, niistä ei tahdota maksaa oikeata palkkaa, mitä helvettiä nämä yhteiskunnan "tukipilarit" odottaa???? SOTAAKO? se tästä tulee, jos ei muuteta radikaalisti toimintaa lässytyksestä tuottavaan työhön! Ja kuvitellut "tuottavat businekset" romukoppaan! - säälisäälisääli
Väänäsen limput saaneet vastenmielisen maineen. Yrittäjän selittelyt lisää sitä entisestään.
- näintälläkertaa
Lidlin paistotuotteilla pärjää vallan mainiosti! Liha, lanttu, lohi ja muikkukukot tehdään itse kun ovat helppoja tehdä!
- L.idl
Lidlissä on vielä kivoja myyjiä ja palvelu pelaa.
- kelrttrj
Näin on.
- böö-bö
böö.
- hyviäovat
Kävin tänään lidlin paistopisteestä sämpylöitä, olivat juuri paistettuja!
- hyviä.ovat
Kävin tänään Timon leipomosta munkkeja ja kaksi leivosta! Olivat juuri niin hyviä kuin aina ennenkin. Suosittelen.
- sdfps
Paras leipomo Lieksassa.
- tolkunmukero
nekii lanttukukot ei muuta kun lanttuu joku hullu lihanmuru ja vielä tanan kalliita menis ite mokoma klo3 töihin vähemmän ois raviloissa ihmisten ristinä
- tolkunmukero
mulukku mikä mulukku kukotii kalliita lihaa mitätön määrä
- riistonmaku
mitä tarkoitat huonopalkka.
onko se n.500ekk - kiinnostiko.mamuja
Montako mamua oli hakijoissa?
Vai eikö mamujen tarvitse mennä kun soskusta saavat rahaa? - perkuleentotta
Mamut on työllistetty kulttuurin rikastamistehtäviin, ei ne jouda sianlihakukkoja väsäämään keskellä yötä, vaan työ kuuluu valkonaamoille ja mielellään kurssityönä!
- kiugf
Järkyttävää katsottavaa eilinen A- studio, joka osoittaa kuinka häikäilemättömästi Väänänen käyttää ihmisiä hyväkseen. Toivottavasti edes se nuori tyttö jota haastateltiin saa työpaikan kurssin loputtua, eikä Väänänen jätä häntä palkkaamatta johonkin "syyhyn" vedoten.
- töihin
Itse hain ja pääsin ammattikoulun jälkeen erään firman "täsmäkoulutukseen", jossa koulutuksen hyväksyttävästi suorittaneille taattiin työpaikka.
Tämä on hyvin tärkeä seikka, että nuori pääsisi takuuvarmasti koulutuksen jälkeen duuniin. Leipomo ei ainakaan lehtijutun mukaan kyennyt töistä varmuutta antamaan,, Moniko lähtee istumaan koulunpenkille, jos ei ole kuitenkaan varmuutta töstä?
- riistäjä
Boikotissa on
- oma.valinta
En ole Lieksan Lehdessä olleen jutun jälkeen käynyt enää siinä leipomossa ostoksilla ja kaupassakin katson nykyään mitkä tuotteet ovat Porokylän ja mitkä jonkun muun leipomon. Se muu leipomo voittaa ostopäätöstä tehdessä.
- karensiin
jos on työtä tarjolla aluksi vaikka kuukauden on alipalkalla mutta kun tietää saan työtä oikealla palkalla,niin pitää olla työhaluja.
- fglkhl
Työtä voi tehdä ilman työhalujakin.
- Väätäinen54
Porokylän koko johtoporras pikkupomot mukaan lukien kusettaa kaikki työntekijöitä !!!
- osakesalkku
Boikottiin ja beesaavat yrittäjät myös.
- suominousuun
Natsimarketin tuotteita pitää välttää ja suosia suomalaista!
- Vjygvbjj
Mikä on natsimarket?
- pullapitkoonhyvää
Eikä kukaan teetä työtä palkatta....haluat vain että kukaan ei Suomessa enää pärjäisi....olet Suomi syöjä! Haluat että Suomi kaatuu! Leivo itse pullasi, sulle ei pitäis kenenkään myydä mitään!
- oisdfuo
Jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847