Korkoja ja seksikäs pukeutuminen

Mipe83

Minulla on intohimo mustiin sukkahousuihin, minihameisiin ja korkeisiin korkokenkiin.

Kotona on kuitenkin ongelma kun avovaimo ei tykkää yhtään mustista stay-up sukista, sukkanauhoista, pikkumustasta eikä korkeista koroista.

Viime jouluna ostin vaimolle joululahjaksi mustan string-bodyn, mustat stay-up sukat ja tosi seksikkään vartalonmyötäisen mustan mekon.

Paketoin ostokseni pahvilaatikkoon ja kirjoitin sinne ohjeita miten vaimoni piti pukea ne.

Laitoin olohuoneeseen kynttilöitä palamaan, avasin viinipullon ja laitoin hempeätä musiikkia soimaan ja huusin vaimolle "että nyt voi tulla".

Makuuhuoneen ovi aukesi ja sieltä vaimoni tulikin mustaan mekkoon, stay-up sukkiin ja 15 cm korkokenkiin puettuna - näky oli mielestäni aivan taivaallinen.

Hengitykseni salpaantui, kun näin vaimoni päällä ostamani vaatteet. Kyllä oli mahtava ilta ja myöhemmin aivan mahtavaa seksiä.

Olen myöhemmin ehdottanut, että vaimoni pukisi samat vaatteet päälleen, vaimon suuttuessa ja sanoessa:"että on halvan näköinen niissä vaatteissa".

Voihan olla niinkin - mutta eihän häntä silloin näe kuin minä ja mielestäni hän on aivan sairaan seksikäs!

Onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia.

Antakaa vinkkejä miten vaimon mieli saadaan muuttumaan.

89

2639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnyd

Kyllä minusta mustat ohuet kiiltävä pintaiset sukkahuosut on seksikkäämmät kuin stay upit,
      ja onhan myös korkkarit tosi sexsyt.

• Mipe83

Kyllä stay upit on ykköset jos vaan on ohuet. Voiko enää olla upeempaa... aijaa.com/8D7OgP

• Mipe83

Onhan mun vaimo upea tuossa asussa... oli pakko laittaa kuva että muutkin tajuaa. Mä haluan nauttia vaan vaimostaan kaikilla herkuilla.

• shoe-FetishM

namu on))))

• munvalinta

Mun valinta olis tuohon asuun avosukkahousut ja saappaat. Maku asia mutta en pidä tuollaisista kengistä. Tyylikkäät saappaat kapenevallä kärjellä ohutpohjaisena noin 10 cm piikkikorolla tai saman tyyliset avokkaat. Ihana hyväillä sääriä,reisiä ja peppua sukkahousujen päältä ja sitten ne ei estä mitään jatkotoimia. Sun pitää olla tyytyväinen tuohon ja olet saanut kuvatakin.

• mipe83

Pakka oli ottaa vaikka väkisin kun oli niin upeen näköinen ja vähä videotakin. Tuosta on vaan aikaa jo 3 vuotta. Vähä alkaa olla kipinä kateissa suhteessa ja kaipaisin jotain vastaavaa. Kun nainen laittaa itsensä miestä varten... elää vaan kauan muistoissa.

• Mipe83

Siis pakko oli ottaa kuvia ;)

• Stayup
        Mipe83 kirjoitti:

Siis pakko oli ottaa kuvia ;)

Osin ikionnellinen, jos mies ostaisi minulle seksyjä vaatteita ja kenkiä.
        Mikään ei ole ihanampaa, kuin kiimasta sekaisin oleva mies joka on viel itse aiheutettu.

• Mipe83

Mäkin luulin että oma vaimo innostuu pukeutumaan seksikkäisiin vaatteisiin koska piristää hän se normiarkea.
        Silloin kun tuo mun unelmailta toteutui huomasin että vaimokin innostui vähän kiusoittelemaan... Kädet harhaili välillä mun haaroihin ja pylly mun etumusta vasten.
        Nyt ei millään innostu mistään..???

• kaikkiloppuuaikanaan
        Mipe83 kirjoitti:

Mäkin luulin että oma vaimo innostuu pukeutumaan seksikkäisiin vaatteisiin koska piristää hän se normiarkea.
        Silloin kun tuo mun unelmailta toteutui huomasin että vaimokin innostui vähän kiusoittelemaan... Kädet harhaili välillä mun haaroihin ja pylly mun etumusta vasten.
        Nyt ei millään innostu mistään..???

Haiskahtaa enemmänki siltä, että parisuhteessa on nyt jotain muuta vialla. Eikö kannattaisi yrittää keskustella mistä kenkä puristaa.

• Mipe83

Keskusteltu jo monta kertaa... mikään vaan ei muutu.
        Vaimoni saa minulta huomiota kyllä jokapäivä pusuilla ja kehuilla. Ei siitäkään pitää kiikastaa.

• Eiseainaninhelppoaole
        Mipe83 kirjoitti:

Keskusteltu jo monta kertaa... mikään vaan ei muutu.
        Vaimoni saa minulta huomiota kyllä jokapäivä pusuilla ja kehuilla. Ei siitäkään pitää kiikastaa.

No tuliko se ongelma varmasti sitten puhuessa esiin? Ja mitä teitte ongelman korjaamiseksi?

• Mipe83

Sovinto seksi paras apu keskustelun jälkeen. Tuntuu että muutaman kilon painon nousu on se suurin ongelma. Olen yrittänyt sanoa että olet kaunis painoit viisi kiloa enemmän tai vähemmän. Ei tunne oloaan hyväksi. Ei kuitenkaan tee asialle mitään että painoa sais pois. Olen ???

• Vaimonluohopihopi
        Mipe83 kirjoitti:

Sovinto seksi paras apu keskustelun jälkeen. Tuntuu että muutaman kilon painon nousu on se suurin ongelma. Olen yrittänyt sanoa että olet kaunis painoit viisi kiloa enemmän tai vähemmän. Ei tunne oloaan hyväksi. Ei kuitenkaan tee asialle mitään että painoa sais pois. Olen ???

Eli ongelma ei tullut esiin. Ongelma kyllä nyt pahasti jossain muussa. Selvittäkää tilanne ja vasta sitten seksi asioihin. Ja ei ongelmien selvittelyyn mitään sovintoseksiä kuulu vaan riitoihin.

• Fot

Mies ei tykkää kun olen sexsikäs. Käyn salaa seksy vaatteet päällä naitattamassa itseäni ja varmaan on tullut hyviä kuvia.

• mieshimoitsee

Itse kans kiihotun kun vaimo pukee kyseiset vaatteet ja erityisesti kun saan valokuvat samaan aikaan. Olen huomannut että vaimo kiihottuu erityisesti kun on kuvattavana. Itse sit yksin ollessa katselen kuvia ja tyydytän itseni. Kerran vaimo katseli kuvia ja huomas että hyväilin itseän niin hän sanoi että jatka vain et haluu katsella.
      Myöskin se kun vaimo on vaikka laivalla illalla puettu näin niin kiihottaa, kun muut miehet katselee häntä. Tosi ei sit liian ylimenevä pukeutuminen ole hyvä sillä sen uskon pikemminkin haittaavan naisia. Monesti se yksinkertainen musta jakkupuku ja sen alla ei mitään niin riittää minulle, sillä tieto tanssipaikalla et vaimolla ei ole alla mitään saa mut kiihottumaan ja tuntuu et vaimokin käy kuumana kun ei päästä edes paikan parkkikselta lähtee kun haluttaa.

• Seksylady

Meillä taas mies valittaa jatkuvasti, mun pukeutumisesta.
        Tykkään korkkareista ja kauniista hyvin istuvista vaatteista.
        Muotoja on oikeissa paikoissa ja kyllä miehet kattoo.peräänikin kun kävelen, en ymmärrä et se ois mieheltäni jotenkin pois.
        Mutta säkkiin pitäis pukeutua

• Mipe83

Sä vaikuttaa mun ihenne naiselta. Mikään ei oo seksikkäämpää kun naisellinen nainen korostaa pukeutumisellaan muotoja. Korkeissa kuorossa kävelevä nainen on jotain niin upeeta... Ihailen aina naisia takaapäin kun näen jollakin korkeat kirkot vaikka kaupassa tai juhlissa. Peppu nousee jotenkin upeesti ylös ja pohkeet jännittyy.
        Ei sulla ole netissä kuvia?

• lempihoro

Vaimosi taitaa olla hyvä jätkä.

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

Sä vaikuttaa mun ihenne naiselta. Mikään ei oo seksikkäämpää kun naisellinen nainen korostaa pukeutumisellaan muotoja. Korkeissa kuorossa kävelevä nainen on jotain niin upeeta... Ihailen aina naisia takaapäin kun näen jollakin korkeat kirkot vaikka kaupassa tai juhlissa. Peppu nousee jotenkin upeesti ylös ja pohkeet jännittyy.
        Ei sulla ole netissä kuvia?

Laita sp ni voin laittaa sul. En uskalla nettiin laittaa miehen takia

• Seksylady kirjoitti:

Laita sp ni voin laittaa sul. En uskalla nettiin laittaa miehen takia

Odotan jo malttamattomana kuvia sun naisellisesta vartalosta. :)

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

Odotan jo malttamattomana kuvia sun naisellisesta vartalosta. :)

Pistin postia, tuliko perille.

• Ei tullut.

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

Ei tullut.

Koitin uudestaan en tiedä missä vika, mut ilmeisesti ei nyt sitten onnistu.

• Seksylady kirjoitti:

Koitin uudestaan en tiedä missä vika, mut ilmeisesti ei nyt sitten onnistu.

Laitoitko monta kuvaa? Kokeile lähettää vain yksi. :)

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

Laitoitko monta kuvaa? Kokeile lähettää vain yksi. :)

Ei varmaan johdu siitä. Ilmoittaa et epäkelpo sp. Mielestäni kirjoitin kyllä niin kuin ilmoitit

• Seksylady kirjoitti:

Ei varmaan johdu siitä. Ilmoittaa et epäkelpo sp. Mielestäni kirjoitin kyllä niin kuin ilmoitit

[email protected] testasin... Pitäs toimia. :)

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

[email protected] testasin... Pitäs toimia. :)

Juu epäkelpo tuli taas. En tiedä mut juups eipä onnistu nyt sitten.Eli pienellä kirjoitin ym. Mut ei herjaa vaan, eipä nyt sitten auta.
        No ainakin yritin. Toivon, että vaimosi saisi rohkeutta antaa sulle tarvitsemasi silmänilon. Onnea

• Pet43

Hei
        Saisinko minäkin kuvia? [email protected]
        Olisi kiva löytää nainen jolle saisi ostaa korkeista korkeimpia kenkiä ..
        Pet43

• Seksylady
        Pet43 kirjoitti:

Hei
        Saisinko minäkin kuvia? [email protected]
        Olisi kiva löytää nainen jolle saisi ostaa korkeista korkeimpia kenkiä ..
        Pet43

No katsotaan toimiiko sun posti. Vai onkohan vika mun sp. Mut koitan laittaa.

• Seksylady
        Seksylady kirjoitti:

No katsotaan toimiiko sun posti. Vai onkohan vika mun sp. Mut koitan laittaa.

Tuliko perille

• Pet44
        Seksylady kirjoitti:

Tuliko perille

Moi
        Ei näy , harmi
        Koita lähettää postia ilman kuvia

• Seksylady
        Pet44 kirjoitti:

Moi
        Ei näy , harmi

Ok kokeilen

• Seksylady kirjoitti:

Juu epäkelpo tuli taas. En tiedä mut juups eipä onnistu nyt sitten.Eli pienellä kirjoitin ym. Mut ei herjaa vaan, eipä nyt sitten auta.
        No ainakin yritin. Toivon, että vaimosi saisi rohkeutta antaa sulle tarvitsemasi silmänilon. Onnea

laita tännekin postia vielä ilman kuvia. jos saatais joku toinen posti pelittään. ;)

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

laita tännekin postia vielä ilman kuvia. jos saatais joku toinen posti pelittään. ;)

No ei kyllä onnistu, en tiedä mut vika varmaa mun sp.

• Tee uusi sposti vaikka gmail.comiin niin alkaa pelittää. ;)

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

Tee uusi sposti vaikka gmail.comiin niin alkaa pelittää. ;)

Mul on mut on mun nimellä ni en sit viitti sitä käyttää

• Tee jollain nimimerkillä uusi. ;)

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

Tee jollain nimimerkillä uusi. ;)

No en ole mikään tekniikan ihmelapsi.

• Jos asuisit lähellä voitais tehdä yhdessä uusi sposti. ;) Tee tänne suomi24 se uusi sposti. Ei tarvitse montaa likkausta tehdä.

• Seksylady
        Mipe83 kirjoitti:

Jos asuisit lähellä voitais tehdä yhdessä uusi sposti. ;) Tee tänne suomi24 se uusi sposti. Ei tarvitse montaa likkausta tehdä.

No tohon toisen kaverin postiin sain laitettuu. Mut sun herjaa samantien että epäkelpo

• Seksylady

Katos sattuko tulemaan tohon ekaan

• Eipä tullut... Kokeile toista. :)

• Seksylady
        Pet44 kirjoitti:

Moi
        Ei näy , harmi

Sp ei toimi. Sun viesti tuli moneen kertaan. Mun viestit ei mee perille.

• Mipe83

Ei oo tullut apua tännekään ongelmani ratkaisuun. Nyt on seksiä harrastettu viimeisen kuukauden aikana enemmän kun piikiin aikoihin ja saatu kipinää suhteeseen takaisin.

Koskahan sitä tohtis ehdottaa jotain pukeutumis juttuja?

• Mipe83

Vaimoni on nyt puodotettua kymmenisen kiloa ja nyt on todella upean näköinen ja seksikäs. Olen kehunut hänen ulkonäköään joka päivä ja seksikin on alkanut sujua paremmin koko ajan. Koskahan sitä tohtisi ehdottaa pukeutumis leikkejä? http://aijaa.com/V4t8lu

• Seksikkäät kengät ! Kulli kovana kattelin.

• Mipe83

Noi kengät on kyllä upeet vaimoni jalassa.

• korkkarirunkku kirjoitti:

Seksikkäät kengät ! Kulli kovana kattelin.

Se on niin kiihottavan näköistä kun nainen kävelee tuollasilla koroilla kotona. Kyllä siinä väkisinkin kulli alkaa seisomaan. Vielä kun sais vaimon lähtemään johonkin julkiseen paikkaan noilla kengillä. Siitä tulis niin kiihottavaa kun muut miehet kuolaisivat ja katsosivat mun naista.

• Mipe83 kirjoitti:

Se on niin kiihottavan näköistä kun nainen kävelee tuollasilla koroilla kotona. Kyllä siinä väkisinkin kulli alkaa seisomaan. Vielä kun sais vaimon lähtemään johonkin julkiseen paikkaan noilla kengillä. Siitä tulis niin kiihottavaa kun muut miehet kuolaisivat ja katsosivat mun naista.

Kullin vartta hierois noilla ja laukeaisi kengille niin .. aahh...

Pakko runkata taas.

• On se ihanaa hieroa kullia korkoa vasten.

• Mipe83 kirjoitti:

On se ihanaa hieroa kullia korkoa vasten.

On. Huh kun tuntuu hyvältä.

• Mipe83 kirjoitti:

Rouvan pikkarit naamalle ja sitten runkkaisin kengillä ja laukeaisin kenkiin ja pikkareihin.

• Ahhhh

Upeen näköset kengät ja sääret vaimollas, kyllä kovettu kuvaa katsellessa...

• Ah .. nuo kengät jos saisi leikkikaluksi.

• Ja taas kulli kovana noista kengistä.

• Olisko rouvan kengät myytävänä ?

• Ei ole myytävänä... On niin upeat ja seksikkäät vaimoni jalassa. ;)

• Saisiko lisää kuvia vaikka spostiin ?

• runksrunks

Voitais vaihdella kuvia spostissa...

• Seksilady

Tänään taas mies moitti kun lähdettiin kauppaan. Mielestäni asun oli ihan normaali. Eli tummat tiukat housut, lyhyt takki, vyötäröpituinen siitä valitukset kun beba näkyy kun lyhyt takki. Mustat piikkikorko nilkkurit. Niistä valitukset kun miehet kattoo. .huoh

• Mipe83

Tuohan kuulosti ihan normi pukeutumiselta jos nainen osaa pukeutua. Tuulipuku päälläkö sitä pitäs lähteä. Kyllä mullakin pää kääntyy kaupassa jos näen hyvin pukeutuneen naisen. Minä ainakin kannustaisin pukeutumaan vielä rohkeemmin.... Olisin sun miehenä sanonut laittaisit hameen ja saappat. Keltä se on pois jos miehet ihailee vaimoa. Mä ainakin haluan esitellä omaa vaimoa... Omassa milessä katsokaa kuinka upee nainen mulla on.

• pate28

Vaimo laittoi tänään, tai siis eilen, pitkästä aikkaa hameen päälle. Mustat sukkahousut ja hitto että näytti hyvälle.

• Mipe83

Uskon että näytti hyvältä. Hame ja mustat sukkahousut on aina upeet naisten päällä. Vielä kun jalssa on korkkarit tai korolliset saappaat.

• moniveto

kyllä vaimosi niihin mielellään pukeutuu mutta ei välttämättä juuri sinun läsnäollessa, -teillä ei vaan halut kohtaa. Kun vaimosi saa sopivassa tilanteessa vierasta tosi miestä muuttuu hänen luonteensa. Silloin hän pukeutuu vaikka mihin. Keimaa ja kiekistelee. Näin se vain on. Tosiasiat on vain tosiasioita.

• jaa8012934

http://www.bing.com/images/search?q=hot guy&view=detailv2&&id=7F1B847CA83B6D31EF00160C4C8AEEC615B33B3A&selectedIndex=2&ccid=Crobptyb&simid=608055095191799947&thid=OIP.M0aba1ba6dc9bee2a700583e3d9277526H2&ajaxhist=0

noi korkkarit o.o

• haluttaam

Näin pikkujoulu aikaan ei kyllä voisi allekirjoittaa, ettei naiset pukeutuisi mustiin stay-up sukkiin, pikkumustiin, hameisiin eikä korkeisiin korkokenkiin. Tietysti täytyy ihmetellä jos se oma mies kiihottuu tästä niin miksi ei.
      Tietysti se nyt on vähän luonteesta kiinni ja ei se nyt ihan houkuttelevaakaan minusta ole jos se pukeutuminen ampuu yli niin ei ainakaan muitten ilmoilla oleminen kyseisessä asussa ole mukavaa.
      Oma vaimo pukeutuu ihan tahallaankin joskus mustiin stay-up sukkiin, lyhyeen hameeseen ja korkeihin korkkareihin. Osaa myös istua tai tanssia että hameenhelma nousee ja silloin kyllä muutkin katselee ja joskus kun menen veskiin niin joku on tullu hakeen tanssimaan.

• Hyvämaku

No kannattaa kuitenkin hyvän maun rajoissa.
        Kaikki varmaan osaa mutta sivistynyt ihminen osaa istua niin lyhkäsen hameenkin kanssa ettei kalsarit vilku.
        Eriasia on jos tansseissa vahingossa vilkahtaa.

• Yleisillä paikolla liikkuessa on hyvä kattoa peiliin onko liian lyhyt hame... Ettei peppu vilaja.
        Kotona se on eri asia kun ollaan kahdestaan voi pukeutua niin pieneen ja tiukkaan mekkoon kun haluaa ja kiusata pukeutumisella miestä.
        Itse ainakin nautin katsoa vaimoani kun pukeutuu tiukkaan mekkoon joka myötäilee kurvikasta vartaloa.
        Kaunista! :)

• erittäin_tyytyväinen

Eilen se tapahtui:).Sain vaimon suostuteltua pukemaan nahkaminihameen korkosaappaiden keran.Sanoin että pikkarit voit heti jättää pois.Hyväilyjen jälkeen hän otti suihin kovaa kaluani sormettaen itseään.Hänen kommentti oli,ompa se kovana taitaa tykätä asusta!Sanoin että näyttää niin hyvältä kun sormetat itse,kokeilin pillu ihan märkänä,taisi kiihoittaa häntäkin.Sitten vaimo meni nojatuolin taakse otti tukea tuolista ja työnsin takaapäin liukkaaseen pilluun.Rintoja kourien annoin mennä aika kyytiä.Pillu oli niin liukas että onneksi vaimo sai ensin orkun.Otin kaluni ulos ja työnsin sen muutamia kertoja syvälle sisään ja nopeasti ulos,tietäen että se kiihoittaa häntä.Katselin upeita korkosaappaita hänen jaloissaan ja työnnyin lujaa syvälle ja aloin naimaan oikein kunnolla. hetken päästä saimme molemmat kunnon orkut lähes yhtaikaa.Hän ilmoitti sen jälkeen että meillä aletaan käyttään melko usein niitä asuja seksissä kun oli niin ihanaa...

• Kyllä kuulosti ihanalle. Voi kun mullekin kävisi noin ja saisin vaimon pukeutumaan vain minua varten ja innostumaan siitä.

• Stayuplover

En ymmärrä vaimoani???
      Ollaan syksyn aikana keskusteltu monta kertaa parisuhteesta ja seksielämästämme. On luvannut että panostetaan ja parantaa seksielämää. Sovittiin että jokaisen kuukauden puolessa välissä vuora kuukausina pidetään parisuhde ilta ja tehdään mitä toinen haluaa... Oli se elokuvia, seksiä koko ilta tai vaan löhöilyä sohvalla.
      Olipa yllätys vaimon vuoro oli ensin ei muka muistanut koko juttua???
      Seiraava kuukausi oli minun... Ostin kotiin hyvät ruuat ja viinit, kokkailin ruokaa ja sanoin vaimolle että käy vähän laittautumassa. Sanoin että käypä makuuhuoneessa (olin laittanu hänen upean mekon, mustat sukkahuosut ja normikorkkarit) niin ensimmäisenä kuuluu huuto EI MITÄÄN PUKEUTUMISTA!!! Se ilta oli sitten siinä ... Suutuin kunnolla ja tappeluksihan se meni. Myöhemmin keskusteltiin kuitenkin ja vaimoni myönsi virheensä.
      Seuraavaksi oli vaimon vuoro ei taaskaan mitään. Vähän kyllä annoin kommenttia!!!
      Sitten oli taas minun vuoro ajattelin että mennään kynttilä linjalla.
      Vaimo meni vessaan ja meni heti makuuhuoneeseen ja sytyttelin kynttilöitä ja laitoin sängyn päälle seksikkään yöpaidan ja pitsiset stringit ja olin ostanut ison sydän kaulakorun.
      Meni toiseen huoneeseen odottamaan vaimoani... Sitten hän meni makkariin kuului voi ei!!! Eikä pukeutunut! :(
      Keskusteltiin ja sanoin että jos et noista tykkää niin olisit kattellut omista alusvaatteista sellaiset mistä tykkäät.
      No harrastettiin me kynttilän valossa kuitenkin seksiä mutta tykkään kun naisella on jotain seksikästä päällä.
      Tuli joulu mietin mitä tekisin. Ostin vaimolle uudet mustat rintsikat ja alushuosut sekä mustan läpi kuultavan yöpaidan. En panostanut aattoon, ajattelin katotaan joulupäivää... pääkipee. Tapaninpäivä oli oikea päivä... Laitoin kynttilöitä makkariin ja lahjapussin sängyn päälle. Vaimo tuli jälleen "eikai vaan mitään pukeutumista" ja heitti pussin lattialle.
      Olin pettynyt mutta joulupiparit tuli saatua.
      En tiedä mitä tehdä mulla on hirvee fetissi seksikkäisiin vastteisiin, mustiin sukkahousuihin ja korkeisiin korkoihin.

• Uuuhhhjjj

Löylykauha perseeseen ja vaimo vaihtoon.

• Micce52__

Meillä ei ole pidetty mitään parisuhde-iltoja (vaikka kiva olisikin), mutta joskus olen muuten vinkannut vähän seksikkäämmän pukeutumisen perään. Pari kertaa 50v emäntä suostui edes korkkareissa kävelemään, 1990-luvun reisisaappaat meidän villistä nuoruudesta oli hänelle jo kauhistus. Ei ne kyllä olisi enää mahtunut hänelle jalkaan reisistä...

Parikymppiset naiset ovat vielä kokeilunhaluisia ja haluavat toisinaan "leikkiä". Kun lapset on saatu ja kasvatettu ja jopa muuttaneet pois kotoa, alkaa varmaan jonkinlainen mummu-rooli. Pahaa pelkään, että naisten kiinnostus seksikkääseen pukeutumiseen on laskeva trendi. Maksimi on toki nuorena, mutta sen jälkeen ei koskaan tule yhtään kiinnostusta piristää suhdetta. Ei vaikka saisi parempaa kyytiä sängyssä pienen roolileikin ansiosta.

Naisten logiikka on todella outo. Jos miehet tietävät jonkin asian, jolla puolison saa syttymään, niin tietysti sitä käytetään. Naisia ei kiinnosta, joko oman puolison kanssa tai ylipäätänsä ollenkaan.

• Siis irtonaisia kypsiä naisia metsästämään .. varmasti löytyy joitain innostuneita.

• Stayuplover

Kyllä vaimoni käyttää mekkoja ja pukeutuu mielestäni aika upeesti ja on ostanut syksyn aika parit upeat korkeakorkoiset kengätkin.
        Tuntuu niin turhauttavalta kun minua ei haluta kuitenkaan miellyttää.
        Joululahja pussi on aina vaan vaatehuoneen lattialla.

• Meillä sama ongelma. Ollaan keskusteltu ja olen kehunut vaimoani ja hänen vartaloaan. Joka päivä kehun häntä jollaintavalla ja sanon rakastavani häntä... Tarkoitan myös sitä.
        Onhan se totta että vaimoni vartalo on pyöristynyt mutta upea nainen!
        Syksyn aikana olen vähän vinkkaillut pukeutumis jutskista ja ostanu jotain pientä omasta mielestä ei mitään pahaa päälle laitettavaa. Mitään ei tapahdu ja aina kun olen antanut pientä kivaa niin suu on aina väärin päin...???
        Nytkin on ostettuna upea pitkä vartalon myötäinen mekko ja reilu 10 cm korolla olevat korkkarit.
        En tiedä koska tohtis yrittää antaa ne vaimolle???

• erittäin_tyytyväinen

Harmittaa teidän puolesta. Tänään luulen saavani naida naistani kun hänellä korkosaappaat jalassa,huom!luulen ei varmaa vielä.Käyttääkö naisenne muutenkin korkeita korkoja? Vai liittyykö se useimmiten seksiin?
        Meillä käyttää muutenkin ja monesti olen sanonut että pitäisikö esim.saappaita puhdistaa/hoitaa ulkokäytön jälkeen ja on suostunut..Jalassa ollessahan se käy parhaiten;)... Ostanut/tilannut hänelle kenkiä/saappaita ja aina on ilahtunut uusista ja sovitus on ollut aikas kivaa puuhaa...Tsemppiä,kyllä se siitä alkaa sujuun...

• Kyllä vaimoni käyttää suhteellisen korkeita korkoja muutenkin aina välillä ja on ostanut itse saappaita, nilkkureita ja korkkareita missä on noin 10cm korot. Tietää kyllä että innostun niistäkin.
        Iltojen viettoon olen ostanut hänelle 12-13cm koroilla olevia kenkiä ja yhet 15 cm läpinäkyvää muovia olet platform korkkarit.
        Toivotaan että saisin hänet innostumaan pukeutumaan miestään varten. :)

• Micce52___

Olisiko seksikkään pukeutumisen välttäminen jonkinlainen kiltti tyttö -syndrooma?

Yksi tyttö poislukien olen eläessäni ainoastaan tapaillut ns. kilttejä perhetyttöjä, ja se yksi (hetken) villimpikin oli hiljattain omaan opiskelukämppään muuttanut. Yläasteella, lukiosssa, opiskeluaikana tai sen jälkeen; kaikki tyttöystävät olivat vanhaa sanontaa lainatakseni "sellaisia jonka kehtaa esitellä omille vanhemmille". Vaikuttaa olevan tyypillistä pyrkimys ylläpitää siveää mainetta. Sinänsä ihan 10 puoliso ja lasten äiti -ainesta, mutta pientä pilkettä silmäkulmaan kaipaisi.

• Just tuota pilkettä silmäkulmaan kaipaisi, heittäytymistä ja kokeilun halua kaikkeen uuteen.

• Venla gaala ... vittu mitä kenkäherkkua .. korkkareita jos jonkinlaista ja runkata sai koko ajan.

• Piti tilata taas vaimolle uusi mekko.... Toivottavasti tykkää siitä. Musta vartaloa myötäilevä ja edessä nappeja ylhäältä alas... Polveen asti. ;)

• Nyt vois vihdoinkin onnistua pukeutumis jutut.... ensi viikonloppuna saadaan lapset hoitoon.
      Vaimo aloitti kuntoilun keväällä ja nyt on muutama kilo lähtenyt ja olen kannustanut ja kehunut kuinka upeelta näytät.
      Pari viikkoa sitten antoi jo vinkkiä että pian laittaudun sinua varten.
      Innostui vähän jo itsekin ja meinasi laittautua vaikka lapset olivat kotona... sitten alkoikin jänistään jos lapset heräävät ja yllättävät. Harrastettiin normiseksiä ja oli kyllä kummatkin tunteella mukana pitkästä aikaa.
      Nyt on ongelma kun tälläistä ei ole pitkään aikaan tapahtunut... voi tuntua tyhmältä... ei tarvitse kommentoida jos ei ole vinkkiä!!!
      Asuja on kertynyt vuosien mittaan ja nyt olen miettynyt mikä olisi paras tähän tilanteeseen että saisin myöhemminkin vaimon vielä innostumaan.
      Nyt olen päätynyt kolmeen mutta vaan yhden olen nähnyt vaimoni päällä ja se on mun ehdoton suosikki. En vaan tiedä onko liian rohkea pikkumusta ja päälle musta ohut läpikuultava neuletakki.
      Toinen on mustaharmaa kimaltavamekko ja kolmas musta vartalon myötäinen hame polveen asti, musta läpikuultava toppi ja pitkämusta neuletakki.
      Alusvaatteet tietenkin mustat, mustat stay upit ja korkeat korkkarit.
      Mikä asuista olis sopiva vai onko väliä onko rohkea vai kesympi.
      Rohkeesti vastaamaan! ;)

• Stayuplover

Nämä on vaikeita kysymyksiä.
        Jos vaimosi on pukeutunut rohkeimpaan asuun jo kerran niin valitse.
        Kyllä vaimosi laittaa mitä vain ylleen jos haluaa hemmotella sinua.
        Olisipa minullekin luvassa samanlaista viikonloppua.
        Älä sitten ota liikaa viiniä!
        Nauti kunnolla vaimostasi ja seksistä.

• Kyllä vaimoni on muistaakseni pukeutunut ainakin kolme kertaa rohkeimpaan asuun. :)
        Ehkä valinta on se tai sitten joku toinen asu. Itse olen hulluna polven mittaiseen vartalon myötäiseen hameeseen ja upeaan toppiin joka on sopivan avonainen että rinnat on sopivasti esillä.
        Yritän olla juomasta liikaa viiniä. :D

• Mmmmmmmmmmmmm

Kysyin joskus puolisoltani tykkäiskö se jos hankkisin kaiken maailman seksihepenet. Sano että "miks, alasti mä sut haluun ja ne vaa hankaloittais, mul o se ja sama mitkä alusvaattet sulla on.. kunhan vaan lähtee helpolla pois, en mä niitä kato vaan sua.. "

Itseä hiukan harmittaa kun mä mielelläni välillä olisin jossain upeessa asussa, stay uppeineen ja kenkineen... Toivoen miehen innostuvan...

• Meillä on tarkoitus viettää romanttista iltaa. Musiikki, kynttilät, viiniä, yms. Kaikkea muuta pateettista mitä keksii. :D
        Haluan nauttia ja katsella vaimoani seksikkäässä asussa, kosketella ja vähä tanssia. Lopuksi riisua vaatteet ja nostaa korkkarit kattoon päin. ;)

• henk_ka

On meitä moneen junaan. Kai se sitten vaan on niin, että asut ei oo kaikilla se juttu.

Mulle (ja kalulle myös) se on yhtä juhlaa silloin kun vaimo pukeutuu asusteisiin. Ei ole ihan jokapäiväistä herkkua meilläkään ja voi olla, että sekin siinä kiihottaa.

Eikö tosiaankaan mikään? Jos laitat minihameen päälle ja "unohdat" pukea pikkarit esimerkiksi?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe