Kokoomuksen johdolla halutaan Askolaan mamujen vastaanotto keskus. Normaalit kuntalaiset ei toivo sellaista. Jokainen voi tarkistaa viime aikaiset "vainot" vilkki kokkareista ollut ekana. Hän haluaa 650 pakolaista pikku kuntaan. Älkää menkö askolalaiset ansaan! Aino syy syrjäyttäää keskusta( ja ei se niin paras ole!) herää rotta kokkari!
Vastustakaa!
VOK tulee Askolaan
13
127
Vastaukset
- Paitsi_että
Rasisti ei ole normaali kuntalainen.
- Asukasaskolasta
Askolaan voisi perustaa ison pakolaiskeskuksen ainakin 2000 pakolaista,pakolaiset tuovat elämää tänne tuppukylään.
- bigfatmama
Askolaan ei tarvita yhtään mamua riittää jo ne juopot elätit kirkolla joiden kaljottelun kunta maksaa ja joo olen rasisti ja helvetin ylpeä siitä että haluan pitää suomen suomalaisena
- tsemppiä_asukkaat
Huhu kertoo että askolaan tulee toinen 800hengen keskus ja myös hesaan tulee kauniaisiin 1400hengen keskus...ja kämppien arvo jatkaa kasvuaan naapurissa....
- Pakolaisista
Niin olen kanssa ymmärtänyt, että seurantalot joka kylällä on niin vähällä käytöllä, vanhat koulut Korttia/Onkimaa ja vahijärvi tääytetään kuten amiston asuntolat.
Amistolla on luokkia mihin laittaa väkeä.
Saapa vauhtia yhtenäiskoulun ralkentaminen vihdoinkin!
Sitten meillä vasta on tilaa uusille kuntalaisille.
Saadaanpa väriä tähänkin kylään kertaheitolla.
- Rellunku
Askolassa ei ole yhtään rakennusta johon vosisi majoittaa mamuja. Enintään joku kymmenen entisen amiksen asuntolaan... Mikä edupoli se siellä monnbyssä nyt onkaa. Eli ihan perättömiä nämä trollit.
- bigfatmama
onhan vahijärven koulu tyhjänä mut se tuskin vastaa luksus elämään tottuneisiin äijiin
- jggh
Lähettäkää ne kamelinpaskaläjät takas ruottii heti.kukaan ei niitä missään kaipaa.ihan valheelista väittää että pieni kansanosa niitä vaan vihaa kun niitä vihaa kaikki.kouluja lakkautetaan rahapulassa mutta avataan heti kun kamelikuski tarvii majapaikkaa.todella törkeää.ei maan talous kestä 10.000.tyhjäntoimittajaa tänne norkoilemaan.
- selkärankapuuttuu
Meillä on maassa kyvytön eduskunta ja hallitus
- ykfz
Joo ihan samaa mieltä rajat kiini heti.ja poliitikot ratkomaan oman maan ongelmia
- tyujhg
Kyllä se ulkomaalaisten elätyskeskus saadaan Porvooseenkin. Maanantaina kaupunginhallituksessa asia. Kukahan nämä elätit kutsuu kaupunkiin.
http://www.porvoo.fi/fi/porvoo-tietoa/uutiset/?a=viewItem&itemid=17096- ei.pitäisi.ottaa.yhtään
Eipä taida kukaan täysjärkinen olla kutsumassa.
Tosin muutamat tyhjäpäiset vihervasurit ja tietysti, niillä johtajiensa tilipussia kasvattava SPR, tuntuu olevan mamujen ottamisen kannalla. - komments
Ja lisäksi orpopojan kaverit ja koko äärivasemmisto sosdemistä vihreisiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579