elämä juottaa keitoksiaan..

miksinäin

Ihastuin toiseen mieheen vaikka olen varattu ja nyt en kykene unohtamaan tätä miestä vaikka nähdään hänen kanssaan todella harvoin..

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myösvarattu

      Olen mies ja samassa tilanteessa kuin sinä.Jos omassa liitossa ei ole kaikki kunnossa ,silloin silmät ovat avoinna kaikelle kauniille.

    • typeräsuomitaas

      Olette lapsellisia keskenkasvuisia siinä syy, eikös ollutkin helppo selitys vaivanne laatuun.
      ette ymmärä uskollisuudesta mitään näköjään, ette edes koko asianolemusta tajua mitään.

      • Myösvarattu

        Jos olet itse niin uskollinen,saanko kysyä miten olet eksynyt tälle palstalle ?


    • Ihastunutvarattunainen

      Voi niin täälläkin! Varattuna naisena ihastunut mieheen josta en tiedä onko hän varattu vai vapaa. Hän saa minussa aikaan jotain sellaista mitä ei kukaan koskaan aikaisemmin! Ihan sekaisin tästä miehestä! Luulin parisuhteessani olevan kaikki hyvin kun tämä mies käveli elämääni, meni jalat alta! En voi ymmärtää miten tässä näin kävi?

    • elämäjuottaakeitoksiaan

      Oisin kyllä valmis eroamaan jos oman ihastukseni saisin..

    • Kasvakaa.aikuisuuteen

      Mitä ihmeellistä ihastumisissa nyt on. Niitä tulee ja menee elämän varrella, eikä niiden tarvitse johtaa sen enempään. Vain omissa mielikuvissa lähdette ihastumisen takia tyhmyilemään enemmän jos olette varattuja. Ei niiden tarvitse johtaa yhtikäs mihinkään.

    • elämäliemiänsä

      Tää ei oo mikään pieni ihastus vaan voisin olla tämän ihmisen kanssa ihan tosissaan.. Hän tuntui viimenäkemällä olevan myös kiinnostunut minusta. Etsitty aina sinne missä näkee mun auton.Mut minun oireet on jo vakavia... Aina kun näen hänet sydän laukkaa miljoonaa, kädet hikoilee ja en tiedä miten olla ;-) nyt jos saisin hänet eteeni niin kertoisin tunteeni..

    • kommenttini

      Me emme voi päättää asioita kenenkään toisen puolesta..
      Pitkässä parisuhteessa voi tulla ihastumisia jotka menee ohi mutta voi käydä myös niin että kohtaa ihmisen joka onkin jotain erityistä.
      Ja mitä kukakin elämältä haluaa..ja millaisessa suhteessa haluaa elää.

    • Shakespeare83

      Ihastuin mieheen kolme vuotta sitten, olin varattu ja jalat alta meni. Liitto karitui, ja siitä saan kiittää tätä ihanaa miestä. Nimittäin avioeroni oli elämäni kääntökohta parempaan. Edelleen ajattelen tätä miestä... enkä uskalla ottaa yhteyttä... Yritän saada häntä mielestä huonoin tuloksin.

      Pointtini se, että suuret ihastukset liiton aikana voivat merkitä sitä että nykyinen liitto on aikansa elänyt. Vain sydän tietää, mikä on oikea päätös. Itse tein oikean päätöksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe