Tuima ilmeiselle naiselle

jriojiooijfeaa

joskus mietin oliko ne erään naisen yhtäkkiset Tuimat katseet ehkä kuitenkin pientä "mustasukkaisuutta". (olen itse kokenut pientä mustasukkaisuutta kuten jokainen ihastunut) Tai muut hänen vaihtelevat mielen tilat, johtuneet siitä että en osannut toimia silloin kun hän olisi sitä odottanut.
Mutta ei se voinut niin olla. Hän ei koskaan sanonut että kelpaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuimasenvuoksi

      Varmaan oli vihainen. Ei mustasukkaisuutta.

      • voippaatolla

        Voi olla mustasukkaisuuttakin. Olen ollut itse sellainen rakastuneena.


      • Tuimasenvuoksi
        voippaatolla kirjoitti:

        Voi olla mustasukkaisuuttakin. Olen ollut itse sellainen rakastuneena.

        Omalla kohdallani olen tuima vain, jos olen vihainen. Ei mustasukkaisuutta.


      • Erilaisia

        Näin se menee, toisella toisenlainen ajattelu ja mieli.


    • mustatsukat

      Hei,onko mustasukkaisuus rakkautta?(On se pienissä paloisaa)Eikö se Ole enempi sitä ,että mustasukkainen haluaa että häntä rakastetaan.Itse olen rakastanut niin paljon ja ollut onnellinen,että "rakastin "kaikkia.Halusi jakaa hyvää oloa kaikille.Tottakai terve mustasukkasuus liittyy rakkauteen.

    • eisiisrakkautta

      Hänkään ei koskaan sanonut, että kelpaan.

    • kaivosmiehen_tytär

      Myönnän, että kuullessani hänen naureskelevan ja juttelevan iloisesti ja vapautuneesti toisten naisten kanssa, sekä mainitsevan mm. A-luokan lomastaan, että sydämessäni tuntui puristava tunne ja tuntui muutenkin pahalta. Varmaan sen näki naamastani.

      Koetin salata tunteeni häntä kohtaan, vaikka osa niistä varmasti näkyi yhtä selvästi, kuin jos otsassani olisi ollut neonvaloin välkkyvä mainostaulu.

      Viime näkemisestämme on kauan ja hän on varmaan jo unohtanut tämän tätösen ja oudon käytökseni hänen läheisyydessään.

      Minä puolestani muistan häntä edelleen...

    • voisitaatella

      Itse en katsele ketään tuimasti,
      jollen esimerkiksi ole hieman pettynyt tms. Johonkin ihmiseen... tai niin. Onhan jokin voinut loukata häntä.

    • oikeajohtopäätös

      Kyllähän se menee juuri niinkuin kirjoitit ja jossain vaiheessa olen ollut kyllä hieman loukkaantunutkin, sanotaanko näin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe