Olisi kiva lähteä matkalla kun tarjolla on edullisia äkkilähtöjä. Kaveri vaan puuttuu. Olen 54-vuotias nainen ja olisi kiva saada matkaseuraa (ei miespuolista).
Kuka lähtisi kaveriksi
9
407
Vastaukset
- miksei_mies-
puolinen käy?
- Jatuka90
Hei,
täällä olisi esim. Kanarian matkoista kiinnostunut ikäisesi nainen. Otapa yhteyttä [email protected] Hei Pikkubudjetti, sopisiko sinulle reissu Ranskan Rivieralle Nizzaan alkaen viikolla 39? Katselin vuokrattavia huoneistoja ja lentoja ja aika edullisesti niitä on vielä tarjolla. Olen myös matkakaveria vailla ja vähän päälle viisikymppinen nainen. Matkakumppanina olen luotettava.
- matkalle-matka
Hei,
Olen 56 v nainen ja myös matkaseuraa vailla.
Sp [email protected]
T. Sari - NmimS
Moi,
Olen myös matkaseuraa vailla, ikäni 56 v.
[email protected]
T. Sari- Nainen11
Moi olen myös matkaseuraa vailla 58v
- Nainen11
Nainen11 kirjoitti:
Moi olen myös matkaseuraa vailla 58v
Lähti liian nopeasti [email protected]
- Espanjaan
Moi ,
Olisko matkaseuraa Espanjaan naisista 46V miehelle ? Enkä tarkota että pitäis 24/7 kulkea yhdessä . Ei ole alkoholi ongelmaa .
T. janne - KontulaanKaupunkiLoma
matka seuraa Kontulaan
Naikkoinen mielellään ikä 40 ylöspäin
Olen juoppo.luuseri äijän rähjä.rumakin vielä,plösö.väkivaltanen,narsisti,finninaama
lyhyt painoa 156kg.vihaan kaikkea.olen vasemmistolainen.homokin.köyhä paskaperse.työtön.onko sulla fyrkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251