Olisi kiva lähteä matkalla kun tarjolla on edullisia äkkilähtöjä. Kaveri vaan puuttuu. Olen 54-vuotias nainen ja olisi kiva saada matkaseuraa (ei miespuolista).
Kuka lähtisi kaveriksi
9
340
Vastaukset
- miksei_mies-
puolinen käy?
- Jatuka90
Hei,
täällä olisi esim. Kanarian matkoista kiinnostunut ikäisesi nainen. Otapa yhteyttä [email protected] Hei Pikkubudjetti, sopisiko sinulle reissu Ranskan Rivieralle Nizzaan alkaen viikolla 39? Katselin vuokrattavia huoneistoja ja lentoja ja aika edullisesti niitä on vielä tarjolla. Olen myös matkakaveria vailla ja vähän päälle viisikymppinen nainen. Matkakumppanina olen luotettava.
- matkalle-matka
Hei,
Olen 56 v nainen ja myös matkaseuraa vailla.
Sp [email protected]
T. Sari - NmimS
Moi,
Olen myös matkaseuraa vailla, ikäni 56 v.
[email protected]
T. Sari- Nainen11
Moi olen myös matkaseuraa vailla 58v
- Nainen11
Nainen11 kirjoitti:
Moi olen myös matkaseuraa vailla 58v
Lähti liian nopeasti [email protected]
- Espanjaan
Moi ,
Olisko matkaseuraa Espanjaan naisista 46V miehelle ? Enkä tarkota että pitäis 24/7 kulkea yhdessä . Ei ole alkoholi ongelmaa .
T. janne - KontulaanKaupunkiLoma
matka seuraa Kontulaan
Naikkoinen mielellään ikä 40 ylöspäin
Olen juoppo.luuseri äijän rähjä.rumakin vielä,plösö.väkivaltanen,narsisti,finninaama
lyhyt painoa 156kg.vihaan kaikkea.olen vasemmistolainen.homokin.köyhä paskaperse.työtön.onko sulla fyrkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779