Olemme lähdössä syyskuun loppupuolella Falirakiin, Louis Colossos Beach hotelliin. Seurueeseemme kuuluu neljä aikuista ja kolme lasta (4-7v).
Olisikkohan kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista, aamiaisesta, siisteydestä ja yleisesti kaikesta mitä ei hotellin omilla sivuilla kerrota. Asiallisia vastauksia, pyydän.
Falirakiin
2
143
Vastaukset
- ReissuReijo
Itse olen kuullut sekä positiivista että negatiivista palautetta kyseisestä hotellista. Yhdellä tuttavapariskunnalla ei parvekkeen liukuovi toiminut, mutta saivat toisen huoneen. Toiset taas olivat tyytyväisiä niin itse hotelliin ja sitä ympäröivään alueeseen kuin sen palveluihin. Hotelli on hyvien kulkuyhteyksien varrella, ihan rannan vieressä, ja uima-altaat on saanut kiitosta monelta.
Muuta Rodokseen liittyvää hyödyllistä tietoutta voitte lueskella seuraavasta, laajalla Kreikka-aiheisella sivustolla olevasta osiosta:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos - heli81
Olimme kyseisessä hotellissa vuonna 2013 ja petyimme pahasti.paikka täynnä venäläisiä ja heitä suositaan vaan.tarjoilijat mulkoilevat suomalaisia.haju huoneessa ihan hirveä ja sängyt natisevat.hotelli muuten siisti.emme menisi toistamiseen tuohon hotelliin.parempiakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102