Seksuaalinen kiusaaminen

Apuaaaaa

Moi, oon nyt 7-luokkaa käyvä tyttönen. Tiedän ettei mun kiusaamis tarina/ongelma oo yhtä paha, kun jollain muilla, mutta apua silti. Koulussa eka juttu mitä aamulla mulle tapahtuu että joku 9-luokkalainen tulee ja puristaa rinnoista takaa päin, lyödään perseelle ja ruokalassa ei saa koskaan syödä rauhassa ilman että joku koskisi reiteen. Tätä on jatkunu nyt 2 a puol viikkoa. Kokoajan mulle huudellaan/tehdään jotain seksuaalista. Pahin mitä tähän mennessä on tapahtunut on että yks jätkä työns mut vessaa ja alko nuolla mun kaulaa ja näi. Tää on iha hirveetä enkä uskalla kertoa kellekkää,mikä avuksi? Mä en ees käytä mitään heruttavia vaatteita tai mitää, on mulla kyllä rinnat ja perse mut itkettää ja ahistaa, en voi ees käydä kunnolla koulua :(

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JärkiKäteenNyt

      Käytätkö kireit farkkui jotka vedät navan yli? Jos käytät niin ei mikää ihme... Ja on ihme kun ei osaa edes luokanvalvojalle sanoo.

      • AloiTAJA

        Asiahan on niin, että käytän juu farkkuja mutta ihan normaali pituisia, luokan valvojalle sanoin, mutta käski jättää huomiotta, että kyllä ne lopettaa


      • faktojavaan

        Joo tota ei se oo koskaan sen vika joka käyttäiski paljastavampia vaatteita, se on niiden vika joilla ei oo itsehallintaa paskan vertaa..


    • sissee

      Millanen idiootti luokanvalvoja joka ei pidä tiukkaa puhuttelua näille tyypeille.Tämmönen meininki ei saa jatkua enää päivääkään,kiellät koskemasta kiukkuisesti,seuraaval kerral.Tää on selvä seksuaalinen häirintä ja se on rikos,ei työelämässäkään tällasta siedetä se olis pomon puhutteluun ja potkut.Voitko puhua jollekin muulle aikuiselle joka puuttuu tähän et saat koulussa opiskella rauhassa ilman häirintää esim.reksillä on valtaa.Pysyttele kaveriporukassa ettet jää yksin koulussa mihinkään.Voimahali!Pysy lujana!

    • eitod

      Kuka uskoo että 7-vuotias pyörii täällä? Hahhahahah!

      • lue_äläkä_lue_osittai

        Kuka puhu 7-vuotiaast? Tos lukee kyl 7-luokkaa käyvä


    • awdwa

      Koita sanoa reippaasti kun joku yrittää lääppiä että EI, en halua, tai edes läppäise tyyliin käsi pois, jos pystyt. Sinun ei tule sietää tälläistä, kenenkään ei pidä. Mene kertomaan jollekkin toiselle opettajalle, jos luokanvalvoja ei kerran kuuntele, myös koulukuraattorille tai terveydenhoitajalle voi mennä juttelemaan. Ymmärrän että omille vanhemmille kertominen voi olla vaikeaa, mutta mieti sitä. Juttele asiasta kavereidesi kanssa ja pyydä apua. Älä jää tämän asian kanssa yksin.

      • Aloittttaja

        Sanoin äitille ja se lähetti reksille viestin, nyt odotetaan vastausta.


    • katipossu

      Hyvä

    • Ensin teet selväksi, että sinuun ei kosketa. Sen jälkeen kerrot jollekin turvalliselle aikuiselle. Jos kukaan ei auta niin sitten poliisin puheille. Tietääkseni seksuaalinen ahdistelu on rikos. Koetahan ensin kuitenkin saada opettajat puuttumaan. Kerro sitten miten meni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe