Kuvitteellisia nimiä tyttösarjoille... Jos joku haluaa samantyyliset nimet tytöilleen vaikka toisiksi nimiksi jne. :)
Aline&Seline,
Alta&Tilta,
Alviina&Elviira,
Annoona&Auroora,
Eedit,Juudit&Ruut,
Elliina,Villiina&Aliina,
Elmiina,Vilmiina,Helmiina,Jasmiina,Jemiina&Adalmiina,
Elviina&Alviira,
Emila,Karola&Aniela,
Ensi,Mansi&Kirsi,
Harriet&Algot,
Helen,Lauren&Kristen,
Helka,Olka&Anki,
Iines&Agnes,
Jarna,Nerna,Virna&Aarna,
Jekateriina&Sikuriina,
Jella,Kalla,Hilla&Molla,
Joella&Noelle,
Jolanda,Miranda,Iraida,Zinaida,Ellida&Armiida,
Justiina,Ristiina&Albertiina,
Justine&Leontine,
Katri&Kersti,
Lahdelma&Vadelma,
Magda&Agni,
Mariel&Adiel,
Martta&Hertta,
Meirami&Sahrami,
Omelia,Jamilia,Emelina,Felisia,Adalia,Aronia&Cecilia,
Roo,Myy&Tii
Sani,Susi&Juli,
Selja,Venja,Ronja,Nadja,Ksenja&Miranja,
Serafiina,Josefiina,Adolfiina&Delfiina,
Simona,Ramona&Martina,
Soja&Meja,
Tilta&Lyyti,
Nea&Leia
Kiitos jos jaksoit lukea, toivottavasti innostuit jostain ehdotuksestani =).
rimmaavia, ei liian samanlaisia
Unelmia
3
536
Vastaukset
- -------
Unohdit Sirkkuli / Orkkuli - parin... Huh huh.
- aada
:Auroora, Helmiina, Jasmiina, Adalmiina, Emila, Jarna, Miranda, Mariel, Martta, Hertta, Cecilia, Ronja, Nea.
ja nämäkin ihan kivoja: Elviira, Aliina, Kirsi, Iines, Hilla, Jolanda, Armiida, Justiina, Katri, Felisia, Sani.
Edellisiin viitaten myös Helmi, Jasmin, Aurora, Adele, Emilia, Verna, Saranda, Mirella, Sonja, Alisa, Alissa, Alicia, Iiris, Henni, Amanda, Felicia ja Sara ovat kivoja nimiä.- Anonyymi
Eikö minea koska mä oon.minea ja mun bestiksen nimi on emilia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217870- 2322712
- 262601
- 1631979
- 1191835
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165