Palsta häirikkö pois

IkävääKatsoa

Miksi sallitte jatkuvan roskapostin?Estää keskusteluja. Mitätöi toisten tekstit syrjään, ettei niitä huomata.

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä nyt että ne muutkaan kovinkaan kummosia olisi, mutta ei tuokaan spämmääminen kyllä kovin suurta älyä osoita.

    • Olen ihmetellyt samaa, kun kyseisen persulta vaikuttavan pakkoruotsittajan häiriköinti on saanut kaiken lisäksi jatkua jo viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen.

      • En kyllä ihan vakuuttunut siitä "persuudesta" ole, sillä tuhan alkaa olla jo sama kuin hakkaaminen vasaralla omaan ohimoonsa.


      • 6776 kirjoitti:

        En kyllä ihan vakuuttunut siitä "persuudesta" ole, sillä tuhan alkaa olla jo sama kuin hakkaaminen vasaralla omaan ohimoonsa.

        Kovasti hän ainakin innostuu spämmäämään aina, kun joku avaa keskustelun jonkun persun tuoreesta töppäyksestä. Voi tietysti olla, että hän on tottunut kotona Afrikassa osoittamaan suosiota innokkaasi rummuttamalla ja latoo noita nolla-avauksiaan rummutuksen korvikkeena? :D


      • Mowe
        Liike kirjoitti:

        Kovasti hän ainakin innostuu spämmäämään aina, kun joku avaa keskustelun jonkun persun tuoreesta töppäyksestä. Voi tietysti olla, että hän on tottunut kotona Afrikassa osoittamaan suosiota innokkaasi rummuttamalla ja latoo noita nolla-avauksiaan rummutuksen korvikkeena? :D

        Luultavimmi väsyneenä kaiken kaikkiaan paskanjauhamiseen joka palstalla toistelee samaa kaavaa, palstalla kun antipersu on kohtuuttoman ihhostunut kaikesta jota edes kuvittelee persun töpiksi.


      • se ei edes tiedä että pakkoruotsi on yhdyssana :D


      • 1516 kirjoitti:

        se ei edes tiedä että pakkoruotsi on yhdyssana :D

        Sehän täällä oleellisinta onkin.


      • 1516 kirjoitti:

        se ei edes tiedä että pakkoruotsi on yhdyssana :D

        Miksi olet vaihtanut logosi värikkäästä mustavalkoiseen?

        Suretko kesän vaihtumista syksyksi, vai onko Sinulla murheita?


      • Liike kirjoitti:

        Miksi olet vaihtanut logosi värikkäästä mustavalkoiseen?

        Suretko kesän vaihtumista syksyksi, vai onko Sinulla murheita?

        siinä vanhassa luki kesä ja nyt on jo syksy niin piti vaihtaa, miksi et muuten itse laita logoa? :D


      • 1516 kirjoitti:

        siinä vanhassa luki kesä ja nyt on jo syksy niin piti vaihtaa, miksi et muuten itse laita logoa? :D

        Arvasin siis ajatuksesi oikein, eikä Sinulla ole muuta surua. Hyvä. :)

        En keksi hyvää logoa. Nimimerkistä Liike voisi tulla mieleen joko kauppaliike (kuten Siwa), 100 metrin juoksijan yksittäinen liike, tai vaikkapa kellon heiluriliike. On vaikea valita mitään noista logon aiheeksi. Olisi huono vitsi piirtää paikallinen Siwa omaksi logoksi, vai mitä? :D

        Oletko itse jo rekisteröitynyt Iltalehden Aapeli.com-pelisivustolle, jotta voidaan olla siellä ”peliystäviä”?


      • Liike kirjoitti:

        Arvasin siis ajatuksesi oikein, eikä Sinulla ole muuta surua. Hyvä. :)

        En keksi hyvää logoa. Nimimerkistä Liike voisi tulla mieleen joko kauppaliike (kuten Siwa), 100 metrin juoksijan yksittäinen liike, tai vaikkapa kellon heiluriliike. On vaikea valita mitään noista logon aiheeksi. Olisi huono vitsi piirtää paikallinen Siwa omaksi logoksi, vai mitä? :D

        Oletko itse jo rekisteröitynyt Iltalehden Aapeli.com-pelisivustolle, jotta voidaan olla siellä ”peliystäviä”?

        en, oletko sinä? luulin että se on aika kuollut sivusto :D


      • 1516 kirjoitti:

        en, oletko sinä? luulin että se on aika kuollut sivusto :D

        Olen rekisteröitynyt sinne, mutta en Liike-nimimerkillä. ;)

        Siellä on hauskaa mm. rakennella TinyTown-kaupunkeja. Rakastut sivustoon, kun menet sinne. ... :D

        Melkein kaikki aapeli.comin pelit ovat pelkkää rahastusta. Jos haluat pärjätä jossakin pelissä, sinun on maksettava Iltalehdelle pian alkutasojen jälkeen, jotta voit ohittaa jonkin mahdottoman esteen.

        TinyTown-kaupunkeja voi kuitenkin rakentaa myös maksamatta mitään.


    • dfdfdt354theyhr6hh
    • vihervassari

      Tämäkö on se ketju, josta persu tuolla aloituksessaan väittää nimimerkki oenosen saaneen siipeensä? Eikö persu käsitä jääneensä itse tappiolle tässä? Sekö on hänen mielestään valehtelua ja trollaamista, jos sanoo persujen kääntäneen takkinsa vaalien jälkeen? Hänen mielestään persut lupasivat lisätä kreikkatukia ja maahanmuuttoa, leikata etenkin alle tonnin kuukausituloilla eläviltä, heikentää vanhusten (myös siis sotaveteraanien) palveluita ja vaikeuttaa työttömien elämää? Eiköhän meillä kaikilla ole oikeus todeta tämä, etenkin täällä, jossa pitääkin keskustella persuista.

      Näyttää vahvasti siltä, että antipersustavalittamisaloituksia tehtaileva persu on siis sama henkilö kuin tuo, joka sotkee palstaa pakkoruotsispammeillaan. Mitään muuta hän ei sillä saa aikaan, kuin yhä kasvavaa vastenmielisyyttä persuja kohtaan. Surullinen ja yksinäinen harrastus hänellä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe