CDON.COM ja toimitusaika

voivoivoi111

Tilasin viime sunnuntaina paketin cdon.comista. Tiistaina sähköpostiin tuli viesti, että paketti on lähetetty kotiinkuljeutksella ja DHL toimittaa, mukana annettin seurantakoodi, mutta missän en pysty kuitenkaan seuraamaan missä paketti menee.

Olin yhteydessä DHL:n ja he sanoivat ettei antamillani tiedoilla löydy pakettia ja suositteli olemaan cdoniin yhteydessä, kysyin sitten cdonin asiakaspalvelusta että onko koodi väärä johon he vastasivat "Kysyn varastolta". Kysyin 3 tunnin päästä uudestaan niin sama palvelija vastaa että " odotan vieläkin vastausta", enkä saanut enään vastausta koko iltana. Eli kukaan ei tunnu tietävän missä mun paketti menee, koska se saapuu? Olen erittäin pettynyt cdonin asiakaspalveluun, koska he lupasivat hoitaa asian nopeasti, käsittääkseni 6-7 tuntia ei ole nopeaa tai siis en saanut vastausta ollenkaan.

Toimitusajaksi tuotteen sivulla luvattiin 1-3 arkipäivää, enkä saanut siihenkään vastausta että onko tuote 3. päivässä kotona vai lähetyksestä kotona, molemmat kuitenkin ummessa. Onko muilla ollut samoja ongelmia ettei ole pystynyt seuraamaan DHL pakettiaan ollenkaan?

Terveisin
HELVETIN TURHAUTUNUT HUONOON ASIAKASPALVELUUN, SUORASTAAN PATALAISKAAN.

6

3719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkuraivari

Pakettisi tulee maapostina ulkomailta, kyllähän siihen aikaa menee.
      Oman kokemuksen mukaan, toimitusajat on juuri niitä aikoja kun paketti lähtee, arkipäivissä, eli tuossakin kauppa on päässyt tavoitteeseensa.

• poiupioupo

Aivan samansuuntaisia kokemuksia CDON:ista. Asiaa lähdetään selvittelemään vasta 16 arkipäivän jälkeen, mikäli lähetys on kadonnut matkalla. Mitkään aikarajat eivät ole heille pitäviä. Aivan ala-arvoinen putiikki.

• poiupioupo

Nyt paketti lähti jälleen liikkeelle. Posti kadotti sen jostain syystä ja sitä ei useista kyselyistä huolimatta löydetty kahteen viikkoon. Lopulta sain Postin asiakaspalvelijan kiinni puhelimella. Vastuu paketin etsimisestä oli heidän mukaansa kuulunut CDON:ille. Olin sinne yhteydessä ja sieltä aina vastattiin että tutkimme asiaa... Vastausaika normaalisti 24h, jouluruuhkasta johtuen 72h (heidän ilmoituksensa mukaan, todellinen 144h!!!). Vasta kolmannen, varsin vittumaisen chat-yhteyden jälkeen joku vastasi oikeasti hoitaneensa asian. Pari tuntia sen jälkeen paketti oli löytynyt ja posti kuljettaa sitä parhaillaan perille.

Että sellaista asiakaspalvelua... ÄLKÄÄ OSTAKO HEILTÄ MITÄÄN. Täysiä luusereita koko sakki.

• Väärä_putiikki

Minulla huonoja kokemuksia cdon:ista. Rupesin tarkastamaan onko muilla ollut myös. Jos joku harkitsee asiointia heidän kanssaan niin varokaa. Asiakaspalvelu ala-arvoista, asiakas on syypää heidän mokiinsa.

• ainasaahävetä

Ittenkin tässä tilasin viimmeviikolla tyhmyyksissäni tavaraa cdon.com:sta. Paketti lähti seuraavana päivänä mutta on ollut jo 3 arkipäivää matkalla turun postiin. Cdon.com asiakaspalvelu ei vastaa joten tää on todella turhauttavaa kun ei tiiä missä paketti menee.

• Anonyymi

Omat kokemukseni CDON:ista: tilasin tuotteen jossa toimitusaika muutaman päivän, muutaman viikonkaan päästä tuotetta ei kuulu jolloin tiedustelin asiaa asiakaspalvelijalta. Kuulemma toimittajalla ei olekaan kyseistä tuotetta eivätkä tiedä milloin sitä on edes tulossa😕, lopussa automaattihuomautus(?) "mikäli emme pysty toimittamaan tuotetta 60vrk sisällä tilaus perutaan automaattisesti".

Ei minulla ole aikaa odotella tuotetta montaa kuukautta joka piti tulla muutamassa päivässä!😡 Jolloin laitoin heille viestissä haluavani perua tuotteen tilauksen sekä rahat takaisin koska sitä markkinoitiin virheellisin tiedoin. Noh, seuraavana päivänä sain sähköpostiviestin jossa sanottiin tilaukseni olevan jumalauta MATKALLA😳, siis eihän sitä pitänyt edes olla toimittajalla.
      Lähetysilmoituksen mukana ei tosin tullut mitään seurantanumeroa joka jo sinällään haiskahtaa kummalliselta joten jään seuraamaan näinköhän paketti saapuu vai onko tässä taas yksi "postin hukkaama" paketti josta yrittävät pestä kätensä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3724
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2577
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe