Älkää ikinä kukaan tilatko sieltä mitään, lähettävät rikkinäisiä tuotteita ihan tarkoituksella asiakkaille!
Meillä oli pahvilaatikko rikki, välissä oleva muovi ehjä, ja tuote rikkinäinen, eli ei ole voinut matkalla rikkoontua. Ja rikkinäinen tuote olisi sitten ensin pitänyt lähettää takaisin heille, ja sitten vasta uusi tilalle. Vaikka ensin lupasivat lähettää vain uuden osan särkyneet tilalle.
Puheet muuttuivat koko ajan, ja mikään ei pitänyt paikkaansa. Hirveä hinku oli vaan saada tuote takaisin!
Emme koskaan palauttaneet, koska uutta tuskin olisi tullut eikä myöskään rahoja.
Jago24 kauhea kokemus
4
542
Vastaukset
- Eikannata
Itse en ikinä saanut edes tuotetta.. lisää piti laittaa rahaakin alkuperäissumman lisäksi. Aloin kyselemään tuotetta niin se onkin loppuunmyyty! Helvetti jos en saa rahojani takaisin ja pirun äkkiä... ihan kusetusta ja hemmetin törkeää. Rahat kyllä kelpas. Itse he eivät ilmoittaneet että on ongelmia vaan itse piti viestejä kirjoitella sinne useampaan otteeseen.
- Fishermanni2
Ostin tänä keväänä ebaysta kumiveneen. Vene tuli Saksasta nopeasti kotiovelle ja on hinta- laatusuhteeltaan erinomainen. Vastaavasta veneestä saa suomessa maksaa tuplahinnan. Nyt firma näyttää lopettaneen ebaykaupan
- martt-4
Firma ilmoittaa olevansa selvitystilassa toukokuun lopulta alkaen. Myyvät silti vielä verkkokaupassa tavaraa ja ilmeisesti oikein yrittävät että ihmiset palauttaisivat tavaran. Rahaa jos haluaa takaisin saa viestin että tässähän ollaan selvitystilassa, voit ilmoittautua elokuussa avautuvalle velkojien listalle. Kumiveneen minäkin ostin, tilasin 29.5 eivätkä lähettäneet ennenkuin ilmoitin peruvani kaupan. Silloin mailasivat ettei voi perua mutta suosittelivat että en ota lähetystä vastaan vaan palautan sen heille ja he "maksavat rahat takaisin". Jos näin olisin tehnyt olisin varmaan muiden lailla saanut kirjeen jossa kerrotaan selvitystilasta.
- Jago24beware
Ostin työpöydän. Tuli rikkonaisena ja lähettivät myöhemmin uuden. Siinä oli myös levyt rikki . Lähettivät uudet levyt, jotka olivat väärän kokoiset. Tarjosivat 5 e hyvitystä! Paskanmaku jäi tuosta huijarista. Taitaa olla samaa sarjaa sen carsten bryssel huijarin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914