mitä pitäisi tehdä?

18v.lukiolainen

Olen 18-vuotias lukiolainen ja tapasin koulussani juuri omasta mielestäni maailman ihastuttavimman naisen. koko juttu alkoi kun hän kuuli minun olevan abi, ja hän ensimmäisen kerran katsoi minua kohti upea hymy kasvoillaan. Tämä hymy tulee aina esille kun juttelemme tai olen muuten tekemisissä hänen kanssaan. kun ensimmäisen kerran juttelimme sinä päivänä, niin tuntui siltä, että tuntisimme jostain jo entuudestaan. Juttelemme oppitunneilla usein vaikka opettaja koittaa meitä hiljentää. Hän usein ikään kuin sanomassa minulle jotain, mutta usein vain katsookin minua silmiin ja hymyilee kauniisti.olen ymmärtänyt, että nämä pitkät katsekontaktit, ja henkilökohtaisista asioista puhuminen merkitsisi myös hänelle jotain, mutta kun häneen otin somen kautta yhteyttä, niin huomasin hänen jo seurustelevan ja olevan onnellinen. En ymmärrä miksi hän on juuri tuollainen minua kohtaan ja miksi hän antaa minun ymmärtää, että myös hän tuntisi jotain minua kohtaan. En halua pilata hänen parisuhdettaan, mutta mitä minun tulisi tehdä tässä tilanteessa?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoituksensananen

      Anna oikeesti olla ellei osoita merkkejä siitä ettei hänen oma parisuhteensa enään kiinnosta tai osoittaa selvästi että on kiinnostunut sinusta. Muista että jotkut tytöt ihan oikeesti tekee tollasta ihan kiusallaan. Älä oikeesti tee hätiköityjä johtopäätöksiä koska sitten on nolo tunne kun toisella ei ole mitään kiinnostusta sinua kohtaan vaikka onkin niin ehkä antanut ymmärtää. Sanoisin että anna olla ja katso mitä tuleman pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe