Tervehdys. Mystinen kolahdus. Vuoden 2013 Jeep Compass diesel manuaali vaihdelaatikko, ajettu 30000 km. Kytkimen irroitus/kiinnitys tilanteessa kuuluu terävä kolahdus. Merkkiliike tutki asiaa, mutta jäivät miettimään ja selvittämään onko kysessä vika vai ominaisuus. Onko teillä kuseistä ominaisuutta kyseisessä mallissa.
Jeep Compass kolahdus
4
238
Vastaukset
- compas-13
Ei todellakaan kuulu mitään kolahdusta, joten ei ole ominaisuus.
- syksypäivä
Hei.Kiitos vastauksesta. Ei todellakaan ollut ominaisuus. Piennen väännön jälkeen merkkiliike suostui irroitamaan vaihdelaatikon ja todettiin kaksoismassavauhtipyörän välys. Auto on nyt kunnossa. Työ tehtiin takuuna, hyvä niin.
- kokemuksia.kellään
Millainen tuo auto muuten on? Mukava ajaa? Kapaisin kokemuksia kun aristaa huutokaupassa huutaa ilman kokemusta/tietoa.
Vuosimalli taisi olla 2012 ja noin 100t mittarissa. https://www.realisointia.com/products/ulosmitattu-jeep-compass-käyttott2012
Auto tietenkin on sen verran uusi, että ei siinä varmaan pitkiä kokemuksia ole kellään. Muutaman 2-3 vuotta sillä on ehditty ajaa.Sisään ajo suoritettu?
Eikös jeepit ole peristeisesti ainakin vahvoja autoja? - sulowileen
Muhkea jenkki maasturi! Sisäänajettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106