vastaanottokeskus puistolaan?

vastustanrankasti

Kuulin kylmiä väreitä nostattavan huhun, jonka mukaan puistolassa remontoitavaan kerrostaloon ollaan kaavailemassa pakolaiskeskusta. Jos tosiaan tämä tieto pitäisi paikkansa niin saa olla kaupunki täysin varma että menettää yhden veronmaksajan ainakin.

20

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheaa

Jos näin tosiaan on niin se olisi jokilaaksolaisille painajainen... EI pakolaisia tänne!

• GayHero

Puistola on ollut vastaanottokeskus useampi kymmenen vuotta, tosin paskahousu suomalaisille.. nyt enää somppuja rikastamaan roistolan geenikantaa..

• Lahnan

Siiderivalaille riittäis sen jälkeen vientiä, yrittää turvapaikanhakijat päästänaimisiin suomalaisen kanssa.

• suvaitsevuutta

Mörkölän mutkaan yksityisetkin kuulemma majoitaa.

• Koski72

Pyh Pyh,ei ne tänne ole tulossa.

• Koski73

Pyh pyh,ei ne tänne tule!

• Siideri-Sirkka

Toivottavasti huhu on totta! Odottelen jo innolla kunnon etelän miehiä tänne kylälle, koska en voi enää sietää kalpeita, jatkuvasti viinalle, pissalle ja oksennukselle haisevia paikallisia :D

• arlik

kyllä voitaisiin ottaa pakolaisia vastaan

• Axe1

Eipäs

• Seppo68

Ei paikalliset mitään juoppoja ole!vaan työssäkäyviä ihmisiä.

• Katsoloppuunasti
    • purplepillz

Ei ole tulossa... Tekevät isommista kämpistä pienempiä, eli yksiöitä ja kaksioita, joista Jämsän kaupungilla on pulaa.

• Mamu1234

Auvilaan ollaan myös ottamassa pakolaisia?:/

• karvakolo

Onpahan sitten musulmaaneja joita hakata iltojen ratoksi!!! jos joku naispuolinen mutiainen löytyy niin voin ottaa pöydäksi ja rahiksi olohuoneeseen sopii mun ruskeen nahkasohvan kanssa kun nenä päähän!! t:rahi ja olkkarin pöytä puuttuu!!

• GeeGEEja

Ei kai ne noin surkeisii olosuhteisiin suostu kuin puistola on?

• häirikötminkinrehuksi

Eiköhän siihen remontoitavaan taloon muuta pääasiassa ihan valkoihoisia paikallisia
      alkoholisti reppanoita mesoamaan ja häiritsemään niitä harvoja oikeita ihmisiä
      jotka haluaisivat nukkua yönsä rauhassa. Jämsänkosken entiselle kaatopaikalle
      voisi rakentaa parakkeja näille ryyppääville ja narkkaaville ihmisjätteille, siellä
      voisivat perseillä keskenään.

• supsup

Ei muuta kun esittämään toivetta kaupungille. Tai sitten vaan jatkaa omaa elämäänsä niin kuin parhaakseen näkee. Itse en henk.koht. ymmärrä tätä, että puistolassa asuu mukamas vitusti näitä "ihmisjätteitä". Itse olen asunut puistolassa n.5 vuotta ja en ole meteliin tai muutenkaan näihin ihmisjätteisiin erikoisemmin kiinnitänyt huomiota. Viekö sitten oma elämä "liikaa" aikaa, ota ja tiedä.

• Haikkat

Hah!ei tuu Puistolaan vaan jämsään! Tuula Peltonen esittää lappunsa tänään...

• penavaa

ONNEA JÄMSÄ!

• puuruapöytään

Reino ja Rauski alkaa pyöritään puistolan keskusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe