unijuklle-nostatko syksyyn kortit?

pirtsakkata

Pyytäisin että korttipöytää nostaisit 40plus yksin asuvalle naishenkilölle.Mitä näkyy lähiaikana?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      (1.tämänhetkinen tilanne 2.suhteesi asiaan/ongelmaa/ihmiseen 3.asian/ongelman syy/merkitys tai miten toinen osapuoli näkee sinut (kysymyksestä riippuen) 4.neuvo asian ratkaisemiksi/ näkymä tulevaan).

      1.torni: Elämääsi on tulossa muutos, johon on hyvin vaikeata vaikuttaa. Tämä muutos tapahtuu arvaamatta, mutta johtaa myöhemmin parempana tasapainoon. Muutoksesta alkaa aina syvän sisäisen paranemisen mahdollisuus.

      2.ylipapitar: Sinussa kytee kenties mahdollisuus auttaa muita ihmisiä paremmin. Mieti miten voisit auttaa ihmisiä ympärilläsi, tämä vaikuttaisi jonkinlaiselta kutsumukselta. Luota kuitenkin asioissa "sisäiseen ääneesi", älä anna muiden vaikuttaa sinuun liikaa. Tasapaino löytyy myöskin monesti siitä kun osaa olla hiljaisuudessa, tuo hiljaisuus kertoo sinusta. Mieti myöskin elämän henkistä puolta, ja sitä milloin on oikea hetki tehdä oikeat asiat.

      3.kuu: Sisäisessä maailmassa eli alitajunnassa sijaitsevat voimavaramme. Kuu kertoo vaistojen ja intuition tärkeydestä maailmassa, joka perustuu liian usein vain elämän rationaaliseen puoleen. Elämä on kiertokulkua, tietyt asiat seuraavat aika ajoin ihmisen elämässä. Tämä kiertokulku on itse asiassa sama asia, mitä idän uskonnot nimittävät "karmaksi", kaikella on lopulta syy ja seuraus. Joskus tietyt asiat saattavat saada meidät epäilemään, epäily vie meitä kuitenkin pois tasapainon keskuksesta. Vaistot kertovat sinulle lopulta miten asiat ovat, harvoin on lopulta syytä epäilyyn. Voimavarasi ovat suuret kun luotat vaistoihisi.

      4.ylipappi: Löydä oma itsesi! Sinussa on tietty kutsumus, joka haluaa tulla pintaan! Kun olet löytänyt itsesi voit kohdata maailman ja vaikuttaa siihen. Jos ympärilläsi kuohuu älä välitä siitä, pysy sisäisessä tyyneydessäsi. Elämän totuudet ovat "tyhjyydessä", siinä piilee suuria voimavaroja. Ihmisellä joka on tasapainoinen on mahdollisuus saada nuo voimavarat käyttöönsä. Mieti mihin käytät niitä voimavaroja, jotka elämä sinulle antaa!


      (Sepäs olikin jännä ennuste, kun kaikki 4 olivat vielä "Suuria salaisuuksia"...)

    • itäverta

      Kiitos sinulle,nyt pääsin lukemaan...olen sellainen että saan voikasta energiaa ympärilläni ,missä vaan liikun,olenko mielestäsi voimaksa persoona,herkkä ainakin,ja temperamenttikas,rakkaus saa sekasin miehet ,kenen kanssa olen ja itsekin reagoin herkästi kumppaniin,keken kanssa kullonkin olen ollut.

    • Unijukka15

      Tuohon kysymykseesi ei varmaankaan ole yksiselitteistä vastausta. Onhan herkkyyskin usein voimaa nähdä asioita.
      Kyllä sinussa ainakin piileviä voimavaroja ilmeisesti on. Jäin miettimään kovasti tuota "kutsumusta", joka tuossa tuli esiin, millaista työtä teet?!
      Rakkauskin on sitten aivan oma alueensa, sille pitäisi katsoa ihan erikseen ...
      Ole hyvä vain, ja hyvää jatkoa sinulle!

    • idätyttö

      ok,olen työttömänä nyt,mutta olen saanut ilokseni olla ihmisille valona elämään,seurastani pidetään,mulle kerrotaan asioista,usea sanoo mua ihanaksi.En vain aina jaksa olla seurallinen,kaipaan paljon omaa aikaani myös.Seurustelen ja olemme molemmat ääripersoonia,mustiksia ja rempseitä,saamme aikaan huomioita joissa mennään,yhdessä tai erikseen,olemme kumpikin magneetteja ja nautimmje saamastamme huomista,mutta toisistamme mustasukkaisia ajoittain.huh.kiitos ja kiva kun olet kiinnostunut vastaamaan...ei kai se torni mitään ikävää tarkoita? kaveri joutuu istumaan toviksi jossain vaiheessa.

    • itäverta

      kutsun vielä kerran unijikkaa,nostatko kutsumukseen ja rakkauteen vielä lopuksi? Tällasta en ole vielä kokenut,olemme hulluina toisiimme ja myös repiviä joskus,koska olemmat hyvin samalaisia luonnoltamme,se on hurjuutta ,mun täytyy olla joustavampi että toimii...karmana sanosin että menneessä minä olen sanonut ja pomoillut,nyt mä olen löytänyt sen kengittäjän joka laittaa suitset komentajalle eli mulle,karmaa!

    • Unijukka15

      Nostan yhden kortin sekä kutsumukseen että rakkauteen. Mikään kortti ei muuten tarkoita "ikävää", kaikissa on kasvun mahdollisuus.



      Kortti kutsumukselle:
      maljojen lähetti: Ymmärrä, että kaikki on lopulta kiinni sinusta itsestäsi, tee ratkaisusi niin että ne palvelevat myöskin sinua itseäsi. Pyri kuitenkin siihen, että edistäisit ympärilläsi rauhaa ja tasapainoa. Oletko huomannut, että olet koko ajan "vapaa"? Ovi uusille ratkaisuille on auki koko ajan! Voita pelkosi ja opit myös nauttimaan elämästä uudella tavalla. Väliä on vain sillä asenteellasi, jolla kohtaat todellisuuden! Älä pyri vain hyötymään muista vaan pyri edistämään tasapainoa!



      Kortti rakkaudelle:
      miekkojen ässä: Mahdollisuuksia on että asiat ympärilläsi selkiytyvät. Jokainen ihminen on omalla tavallaan ainutlaatuinen. Nyt olisi otollinen aika saattaa jotkin asiat päätökseen ja "aloittaa alusta". Käytä tämä tilaisuus, niin se palvelee positiivisesti jatkoa ajatellen. Muista että elämä ei ole aina niin monimutkaista kuin miltä arki saa sen näyttämään, voi puhua "maalaisjärjen" käytöstä! Kun pääset "oman itsesi herraksi" palvelee se sinua kohti "vapautumista", jossa on aina paremmat mahdollisuudet uusiin asioihinkin. Kaikki kasvu ilmenee aina ajallaan!

    • eastgirl

      kIITOS SULLE ,ja oikein mukavaa syksyä! Vapaa olen mutta tarvitsen muitakin yksinään olemiseen,

    • Unijukka15

      Mukavaa jatkoa sinulle myös!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe