Hei! aloitin elokuussa puu-alan opiskelut ammattikoulussa, elokuulta sain opintotukea 225 euroa mutta nyt syyskuulta vain 150 euroa. :(
mitä tämä voisi tarkoittaa?
Opintotuen pieneneminen
7
83
Vastaukset
- opiskelija-91
Hei!
JOs olet alle 20v opintorahaasi vaikuttaa vanhempien tulot. ELi jos heillä on tulot nousseet, niin sinun opintoraha pienenee. Kannattaa selvittää asia kelasta. Jos oot yli 20 niin silloin ne ei vaikuta.- softman
ihmettelen kun olen 25v, Kaveri sano et jos on poissaoloja nii opintotuki laskee, ja sit ku käy taas kunnolla nii nousee :D en ole ollu hirveesti poissa ja koulua käyty vasta 1 kk
- softman
ainii, ja vielä sellanen kysymys että saako ulosotto ottaa opintotuesta?
- eijuuei
softman kirjoitti:
Eihän siinä juuri otettavaa ole. Velkasi kasvaa korkoa koko ajan.
- siksi.pieneni
softman kirjoitti:
Siinähän se tuli. Taisi vouti napata osansa opintotuesta.
- softman
oh shiiittt... 1/3 :( d`oh!
- eileikkauksille
Valtio uhkaa vähentää suomalaisten opintotukea. Vastustajien kannattaa allekirjoittaa adressi:
http://www.adressit.com/opintotuesta_ei_leikata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963681Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572297Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912256- 432122
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621053