Hei! aloitin elokuussa puu-alan opiskelut ammattikoulussa, elokuulta sain opintotukea 225 euroa mutta nyt syyskuulta vain 150 euroa. :(
mitä tämä voisi tarkoittaa?
Opintotuen pieneneminen
7
74
Vastaukset
- opiskelija-91
Hei!
JOs olet alle 20v opintorahaasi vaikuttaa vanhempien tulot. ELi jos heillä on tulot nousseet, niin sinun opintoraha pienenee. Kannattaa selvittää asia kelasta. Jos oot yli 20 niin silloin ne ei vaikuta.- softman
ihmettelen kun olen 25v, Kaveri sano et jos on poissaoloja nii opintotuki laskee, ja sit ku käy taas kunnolla nii nousee :D en ole ollu hirveesti poissa ja koulua käyty vasta 1 kk
- softman
ainii, ja vielä sellanen kysymys että saako ulosotto ottaa opintotuesta?
- eijuuei
softman kirjoitti:
Eihän siinä juuri otettavaa ole. Velkasi kasvaa korkoa koko ajan.
- siksi.pieneni
softman kirjoitti:
Siinähän se tuli. Taisi vouti napata osansa opintotuesta.
- softman
oh shiiittt... 1/3 :( d`oh!
- eileikkauksille
Valtio uhkaa vähentää suomalaisten opintotukea. Vastustajien kannattaa allekirjoittaa adressi:
http://www.adressit.com/opintotuesta_ei_leikata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222341Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052251- 522207
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261116