Hei! aloitin elokuussa puu-alan opiskelut ammattikoulussa, elokuulta sain opintotukea 225 euroa mutta nyt syyskuulta vain 150 euroa. :(
mitä tämä voisi tarkoittaa?
Opintotuen pieneneminen
7
78
Vastaukset
- opiskelija-91
Hei!
JOs olet alle 20v opintorahaasi vaikuttaa vanhempien tulot. ELi jos heillä on tulot nousseet, niin sinun opintoraha pienenee. Kannattaa selvittää asia kelasta. Jos oot yli 20 niin silloin ne ei vaikuta.- softman
ihmettelen kun olen 25v, Kaveri sano et jos on poissaoloja nii opintotuki laskee, ja sit ku käy taas kunnolla nii nousee :D en ole ollu hirveesti poissa ja koulua käyty vasta 1 kk
- softman
ainii, ja vielä sellanen kysymys että saako ulosotto ottaa opintotuesta?
- eijuuei
softman kirjoitti:
Eihän siinä juuri otettavaa ole. Velkasi kasvaa korkoa koko ajan.
- siksi.pieneni
softman kirjoitti:
Siinähän se tuli. Taisi vouti napata osansa opintotuesta.
- softman
oh shiiittt... 1/3 :( d`oh!
- eileikkauksille
Valtio uhkaa vähentää suomalaisten opintotukea. Vastustajien kannattaa allekirjoittaa adressi:
http://www.adressit.com/opintotuesta_ei_leikata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219