Mitä öljyjä käytätte ihon noidossa? Mitä kannattaisi kokeilla käyttämäni oliiviöljyn lisäksi/sijaan?
Mitä öljyjä käytätte ihon hoidossa?
4
123
Vastaukset
- munöljytäsä
Riippuu ihan ihosta.
Minä en käytä koskaan mitään rasvoja, koska ihoni on niin rasvainen.
Itse käytän rasvaiselle iholleni näitä enkä mitään muuta.
http://www.lumene.com/fi/syvapuhdistava-puhdistusgeeli-0
http://www.lumene.com/fi/ihohuokosia-supistava-kasvovesi-0
löytyy citymarket edullisesti
EI RÖÖKII
Ainoastaan uinnin jälkeen iho kuivuu, kun käyn kuumassa suihkussa. Ja sen jälkeen laitan Aqualan L voidetta (apteekista halvalla). Marketissakin on vastaavia hajusteettomia ja allergiatestattuja esim. Erisan ja LV - asdftgyhujikol
Aqualan L:ää olen käyttänyt vuosia koska se on todella hyvä ja tuntuu auttavan ties mihin ihovaivoihin. Ja haittavaikutuksia on täysin 0.
Akneen auttaa parhaiten vähähiilihydraattinen ruokavalio. Viljatuotteet ovat aknen aiheuttaja, niinpä ongelma ei parane ennen kuin ruokavaliosta on poistettu taudin aiheuttaja.
- vähäntarkkuutta
Normaalin akne vulgariksen aiheuttaa hormonit etupäässä dihydrotestosteroni eikä
ravinnolla ole suurtakaan merkitystä,ja tämä on tutkittua tietoja eikä työkaverilta kuultua mutu juttua viljatuotteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745