Olen ottamassa kisunpentua ja tänään huomasimme että hänen korvansa ovat hassut,ei lainkaan niinkuin normi kisulla,vaan lepäävät ns kalloa vasten ja liikuttelee niitä hassusti kuin koira ylös alas ja tosiaan nämä ovat ihan maatiaiskisun pentuja
oisko niin että jossain kollin suvussa saattaisi olla Scottish Foldia???
Voiko maatiaskissalle tulla luppakorvat??
4
206
Vastaukset
- kissafarmari
voi niissä olla myös sitä, mutta ilman papereita se on täysin kotikissa :) meillä on norski-maatiainen mix ja sitten löytyy vanhempi maine coon mix (emä rekattu maine coon ja isä norski-birma) ja ne on mulle pitkäkarvaisia kotikissoja :) mulla itellä käy tuon nuoremman katin kans mielssä että onkohan se sittenkin jotain turkkilaista versiota ku on vuoden ja helkkarin tiivisti kulkee minun perässä ja toinenkin käyttäytyy kuin koira, mutta kumpiki on minun hölmöläisiä. :)
ystäväni omisti vitivalkoisen maatiaisen jonka emo oli puhdas american curl ja kuitenkin sekin oli kotikissa, koska rotukatilla on paperit ;) meillä on ollut persialainen paperi versiona, joka sit kuoli perinnöllisiin sairauksiin sen jälkeen päätin ettei enää rotukissaa, mutta pitkäkarva on ehtona ;)
Onnea ja menestystä pennun kans :) toivottavasti on yhtä hurmaava persoona kun meillä kotona tuo kaheli kaksikko ;) Muista siruttaa, jos on sinulle tärkeä, meillä on kummatkin sirutettuja, halpa henkivakuutus ja mielen rauha itselle vaikka sisällä ovatkin :) - Namnam15
Emmää mitää papereita tahokkaan,mietin vaan että onko isässä jotain rotukissaa,koska en muista että oisin ennen nähnyt tuollasia korvia pennulla,söpöhän se on kuin mikäkin
- souväliä
Tuskin sillä mítään merkitystä on.Yleensä maatiaisissa voi olla mitä vaan, niin hyvää kun huonoakin.Voi olla pidempää karvaakin yms.
- kissafarmari
kyllä siinä voi olla,en oo kyllä kuullut maatiaisesta jolla olisi lupat korvat luonnostaan, mutta tietenkin sukutaustat vaikuttaa todella paljon, mitä on periytynyt. :) Maatiainenhan se on yleisin kissarotu suomessa, tuskinpa kukaan järkevä päästää rotukissoja ulkoilemaan varsinkin leikkaamattomana. :D Itse en kyllä päästäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902055- 841845
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441364
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251014- 1011003