S-kaupan talo purettu!

savolaenenukkel

Kävin viime viikolla pitkästä aikaa Juankoskella ja ihmeekseni huomasin, että talo, jossa sijaitsi mm. S-kauppa, on purettu maan tasalle! Eikä ollut edes vanha, vähän yli 30-vuotias. Eipä ole kuin yksi ruokakauppa koko kylällä. Ennen sentään oli 4 ruokakauppaa: S-, K-, E- ja T-ryhmän. Sekä myös 5 pankkia. Mutta se olikin vauraalla 60-luvulla!

10

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoon

Vapaa Juankoski karkoittaa Juankoskelta viimeisetkin ihmiset levittelemällä paskaa sivuillaan

• hoitoonpaskasakki

kiitos tästä vapaa juankoskelle

• Lappeenrantalainen

Hildan Baari oli mun suosikki.

• muisteluitatänne

Tarkoitat varmaan Hilkan baaria! Kävinhän siellä usein minäkin:D

• Lappeenrantalainen

Juu, niin Hilda Kiiskinen piti urheilukauppaa siinä vieressä, siis mopon osia sun muuta roipetta. Kaikkea löytyi.

• muisteluitatänne
        Lappeenrantalainen kirjoitti:

Juu, niin Hilda Kiiskinen piti urheilukauppaa siinä vieressä, siis mopon osia sun muuta roipetta. Kaikkea löytyi.

Joo, minäkin ostin Kiiskiseltä sukset, olivat "hikkurareunaiset". Hyvä niillä oli hiihdellä kouluun ja myöhemmin JuKa-hiihdossa 50 km:n laturetkiä.

• KepuPettääAina

Aunen Baari oli Säynesissä, mutta nyt Säynesissä ei ole enää edes koulua. Kepun ja persujen linja on "talonpojan tappolinja"ja se on autioittanut koko Säyneisen.

• muisteluitatänne

Olihan siellä Säyneisessä myös Tyynen Baari, joka on päässyt M.A.Nummisen kirjaan Baarien mies.

• Poisjaäkkiäsieltä

Miten siellä saatanan säyneisessä voi elää kun ei oo töitä???? ei ne saamarin lehmät kaikkia elätä.

• toivottaajoulupukki

Älkää vaipuko synkkyyteen, "kolmannen naisen voimalla", Muuruvedellä porskuttaa suuri hotelli täynnä asiakkaita ja onnellisia pinkoilijoita kinkun toivossa. Hyvää Joulua
      Perustakaa hotelli ja miljoonat taattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe