Kävin viime viikolla pitkästä aikaa Juankoskella ja ihmeekseni huomasin, että talo, jossa sijaitsi mm. S-kauppa, on purettu maan tasalle! Eikä ollut edes vanha, vähän yli 30-vuotias. Eipä ole kuin yksi ruokakauppa koko kylällä. Ennen sentään oli 4 ruokakauppaa: S-, K-, E- ja T-ryhmän. Sekä myös 5 pankkia. Mutta se olikin vauraalla 60-luvulla!
S-kaupan talo purettu!
10
541
Vastaukset
- hoitoon
Vapaa Juankoski karkoittaa Juankoskelta viimeisetkin ihmiset levittelemällä paskaa sivuillaan
- hoitoonpaskasakki
kiitos tästä vapaa juankoskelle
- Lappeenrantalainen
Hildan Baari oli mun suosikki.
- muisteluitatänne
Tarkoitat varmaan Hilkan baaria! Kävinhän siellä usein minäkin:D
- Lappeenrantalainen
Juu, niin Hilda Kiiskinen piti urheilukauppaa siinä vieressä, siis mopon osia sun muuta roipetta. Kaikkea löytyi.
- muisteluitatänne
Lappeenrantalainen kirjoitti:
Juu, niin Hilda Kiiskinen piti urheilukauppaa siinä vieressä, siis mopon osia sun muuta roipetta. Kaikkea löytyi.
Joo, minäkin ostin Kiiskiseltä sukset, olivat "hikkurareunaiset". Hyvä niillä oli hiihdellä kouluun ja myöhemmin JuKa-hiihdossa 50 km:n laturetkiä.
- KepuPettääAina
Aunen Baari oli Säynesissä, mutta nyt Säynesissä ei ole enää edes koulua. Kepun ja persujen linja on "talonpojan tappolinja"ja se on autioittanut koko Säyneisen.
- muisteluitatänne
Olihan siellä Säyneisessä myös Tyynen Baari, joka on päässyt M.A.Nummisen kirjaan Baarien mies.
- Poisjaäkkiäsieltä
Miten siellä saatanan säyneisessä voi elää kun ei oo töitä???? ei ne saamarin lehmät kaikkia elätä.
- toivottaajoulupukki
Älkää vaipuko synkkyyteen, "kolmannen naisen voimalla", Muuruvedellä porskuttaa suuri hotelli täynnä asiakkaita ja onnellisia pinkoilijoita kinkun toivossa. Hyvää Joulua
Perustakaa hotelli ja miljoonat taattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393