Joutui taas nöyryyttämään D4:sta

mopoautoilijoille

Useimmat noista urpoista ymmärtävät sen kokeilemattakin mutta aina löytyy joku joka haluaa hopeaa.

Kiinanlintta ei vain kiihdy eikä kulje.

9

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UnetSeis

Mopedistin toteutumaton unelma edelleenkin.

• päärynä1s

Ja tänään yhtä papparaista jolla 3.2 lintta

• haaahaaapelleeeeeeeeeeee

nii,mitä teit papparaiselle?vedit hanuriin vai??

• Kokeilevaihtoehtoa___

Aloittajan lääkitys on pahasti poskellaan !

• Kokemustaon

D4 menee kyllä paremmin kun joku vanha 3.2 volvo. Puhumattakaan uudesta D5 joka menee 6,4sek sataseen...uusi vaihteisto ja kone on vähän erilaisia kuin noi vanhat romut...toi uus D5 pöllyttää vanhat bensa T5:set mennen tullen..tosin uusi T5 on yhtä nopea suunnilleen kun D5.....

• Hu-nsvotti

Joo, ehdottomasti auton tärkein ominaisuus on kiihtyvyys 0-100. Muulla ei oo väliä. Siis tällä palstalla.

• sddsdsds

Uusi D5 on hidas sekin, kiva nöyryyttää linttakuskia :)

Sitten nää kiinanrieskat ovat oma lukunsa kun tulee mutka tai tarvitsee hidastaa.

• Kokemustamyös
        sddsdsds kirjoitti:

Uusi D5 on hidas sekin, kiva nöyryyttää linttakuskia :)

Sitten nää kiinanrieskat ovat oma lukunsa kun tulee mutka tai tarvitsee hidastaa.

Uusi D5 on aika nopea dieseliks. Kone reagoi todella hienosti ja veto on aina päällä..helppo ajaa kovaakin..ja jos on vielä R-design niin rata-ajo kokemus on taattu.

• Mopedistienpäiväunia

Mopoautokuskit haaveilee kuorossa . Niitähän alkaisi huimaamaan jos pääsisi kunnon auton puikkohin.Sitäpaitsi se ei pysyisi kyllä lapasessakaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe