Järkkäri vai merkkilaukku 14v tytölle?HELP!

Synttärittulossa

Eli mä täytän kohta 14 ja multa kysellään kokoajan että mitä haluun lahjaks ja oon tiivistäny vaihtoehdot kahteen: joko toivon michael kors -laukkua tai järjestelmäkameraa. En osaa päättää kumman mä valitsen.. AUTTAKAA!

Mk laukku
mun nykyinen laukku on liian pieni
uus laukku ois laadukkaampi
kestäis monii vuosia
tulisi paljon käyttöä
-mun nykyinen laukku ajaa kyllä iha siedettävästi asiansa vaikka onki vanha

Järkkäri
mulla ei oo ikinä ollu järkkäri ja se tulis tarpeeseen koska otan paljon esim ruoka- ja asukuvii instaan
oon tosi kiinnostunut valokuvauksesta
käyttäisin aika usein
-mulla on jo ip6 puhelimena että tälläki saa iha hyvii kuvii mut haluisin parempii

Eli kumpi ois teidänmielestä hyödyllisempi ja parempi synttärilahjaks?

2

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen14v

Oon myös 14 ja mä ottaisin mk laukun koska se on tyylikäs ja kamerat on jo vähä vanha juttu...

• 20V_tyttö

Tämä vastaus taitaa olla vähän myöhässä, mutta minun mielestäni sinun pitäisi valita kamera. MK laukut eivät ole parempi laatuisia kuin monet muutkaan laukut vaikkakin maksavat naurettavasti enenmän, ja jos osaat tilata ne oikeasta paikasta saat ne ostetttua itsekkin $20/kappale eli ei kovin lahjaksi sopiva hinta minun mielestäni. Kamera puolestaan olisi hyödyllinen silloin kuin kuvaat kauempana olevia kohteita. iPhonen kamera on uskomattoman hyvä laatuinen mutta ei se ole mitään verrattuna kunnolliseen kameraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7593
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4027
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3576
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      2983
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2542
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2474
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2471
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2409
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2215
    Aihe