Vakuutukset

Subveto

Onko foresteriin tai outbackkiin liikenne tai kasko vakuutukset kalliimpia kuin vastaaviin muihin merkkeihin?jossain on ollut joku vertailu oisko tekniikanmaailmassa,kuka tietää?auton vaihto edessä,vm 12-15 forester tai outback kiinnostaa,miten lie kestäviä,antakaa vihjeitä?

5

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valintaperustetoimivuus

Eipä vakuutusmaksut ole normi auton valinta peruste. Semmoiset asiat on sivuseikkoja jos autot seisoo pajalla tai hangessa kiinni. Subarut liikuu kelissä kuin kelissä .
      Ei kannata suabruita katsoa jos vakuutus on tärkeä. Silloin pitä katsoa jo lähtöhintaisesti halpa auto ja subarut ei ole halpoja. Niukat hevosvoimat on aina plussaa joka kohtaan.

• minulle.ainakin

Kyllä vakuutusmaksut ovat yksi kriteeri valintaa tehtäessä sellaiselle ostajalle joka maksaa itse vakuutusmaksut.

• Maksanmyösturbonitse
        minulle.ainakin kirjoitti:

Kyllä vakuutusmaksut ovat yksi kriteeri valintaa tehtäessä sellaiselle ostajalle joka maksaa itse vakuutusmaksut.

Et varmaan silloin kysele outpäkkien ja forrien vakuutusmaksun suuruutta. Dieselvero tai kulutus on tärkeämpi valintaperuste kuin vak maksut , kyllä asia on näin.Mikä ihme on kun subaruita pidetään ufojen tekeminä ja luullaan tekniikan ja jopa vakuutusmaksujen olevan jotain käsittämätöntä ja kallista. Myös subarut on koottu muttereilla ja pulteilla. Itsehän nuo vakuutuksetkin pitää maksaa.
        Pienitehoisessa autossa on kaikki halvempaa niitä kannattaa ostaa ,alle 99g cot per kilometri niin on helpompaa maksaa kaikki ihan kaikki. Minusta hyvä auto on myös dacia duster 4x4 diesel,oikeasti käypä kulkuneuvo. Ei maksa mielettömiä ja on karun asiallinen ja kulutus on kohtuullinen ja pontevaa diesel vääntöä. Ei ole piruilua.

• forforre

900€ paikkeilla / vuosi, täysillä bonuksilla.
      Onko se sitten paljon vai ei, on kiinni siitä mitä haluaa.
      Jos on varaa ostaa Subaru, pystyy myös vakuutukset maksamaan.
      Varmasti johonkin corollaan tai golfiin on paljon halvemmat vakuutuksest.

• subarukelejäodotellessa

Kysy vakuutusyhtiöstä tai katsastuskonttorilta tai googlet avakuutusyhtiön sivuilta tai soita kuitenkin vakuutusmyyjälle ne tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3633
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2304
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1905
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1648
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1639
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1368
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      17
      1322
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1252
    Aihe