Gå med i facebookgruppen: " Meille saa tulla Porvooseen - Ni får komma till Borgå. "
Intresserad att hjälpa asylsökande (Borgå )?
7
151
Vastaukset
- KinoGrand
Nee, inga skäggbarn till Borgå ! Skicka dom till Ryssland eller Usa istället !
- östnyland
Dom är här redan och vad jag vet har det inte varit några problem.Borgåborna har tagit väl emot dem inga Odins soldater har ännu synts till ,i Lovisa däremot har det bildats eller på kommande en.
- Jumalautas
Blir väl till att bygga moské på Borgbacken eller Kokon ?
- Skånepåg
Undrar just hur Finland hade sett ut idag om man skickat alla 19-30 åriga män utrikes för att söka asyl 1939-1945 .- Nån jävla ordning får det vara! Det e väl kvinnor och barn som behöver beskyddas, männen skall fösvara sitt land på en eller annan sida! Rätta mig om jag har fel !
- dfghjuytrdfg
De är jätte kivaa olla paskahurri.
- jhgtyuytrty
De är jätte kivaa olla rantahinttarihurri.
- Skånepåg
On se vaan mukavaa että on selkärankaa ettei ku suomenkieliset kyykyssä antaa mamut nussia peräaukkoon !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655290Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722569- 2702443
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191764Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271533Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531122- 901056
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 841041