Green Day on tunnettu punkrock bändi ja kysyn nyt teiltä että mitä ajattelette siitä. Tässä keskustelussa tulee varmasti erimielisyyksiä mutta antaa mennä! Kaikilla on oma mielipide. Itse olen ollut kauan Green Dayn fani ja soitan kitaralla paljon Green Dayta. Mielipiteenne Green Daysta?
Mitä ajattelette Green Day:sta?
9
1816
Vastaukset
- suolahaava
Green Day on loistava bändi ja sen jäsenet tekee sitä hommaa ihan tosissaan. Loistava bändi!
- UUHAAH
SE ON BEST HALUAN NUOLLA BILLIEN KULLIA
- onkokaikkiokei
Jaa-a enpä taida uskoa että se tulee tapahtumaan. Siis ei millään pahalla tietenkään :'D
- GriinFääg
SETA:n tulisi olla ajantasalla ja perustaa pakkohomouteen kannustavan yhtyeen nimeltä Green Gay.
- Pörlötys
GREEN DAY ON PARAS!
Ihan itse vasta aloin GD faniksi, mut rakastan jo enemmän ku mitään muuta ikinä! <333
Billie on niin ihana ;) - YEEPPP
Green Day on mahtava bändi, itse soitan kitaraa ja olen bändissä jossa soitetaan covereita Green Dayn biiseistä.
Hyviä covereita saa tehtyä niiden biiseistä - G_D
Lempi bändi ollut nyt jokusen vuoden! 💚
- Anonyymi
Täyttä paskaa Dookien jälkeen, sillä oli sentään kaksi hyvää biisiä. Laulaja menettänyt aivonsa ja räyhää pressoille ja faneille. Sitä see huumeidenkäyttö tekee!
Jokaisella on ne omat lempibändit ja lempiartistit. Itse en Green dayta kuuntele. Olen yrittänyt, mutta ei ole oikein uponnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164443
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272931Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062315Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341950- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341645Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216