Green Day on tunnettu punkrock bändi ja kysyn nyt teiltä että mitä ajattelette siitä. Tässä keskustelussa tulee varmasti erimielisyyksiä mutta antaa mennä! Kaikilla on oma mielipide. Itse olen ollut kauan Green Dayn fani ja soitan kitaralla paljon Green Dayta. Mielipiteenne Green Daysta?
Mitä ajattelette Green Day:sta?
9
1929
Vastaukset
- suolahaava
Green Day on loistava bändi ja sen jäsenet tekee sitä hommaa ihan tosissaan. Loistava bändi!
- UUHAAH
SE ON BEST HALUAN NUOLLA BILLIEN KULLIA
- onkokaikkiokei
Jaa-a enpä taida uskoa että se tulee tapahtumaan. Siis ei millään pahalla tietenkään :'D
- GriinFääg
SETA:n tulisi olla ajantasalla ja perustaa pakkohomouteen kannustavan yhtyeen nimeltä Green Gay.
- Pörlötys
GREEN DAY ON PARAS!
Ihan itse vasta aloin GD faniksi, mut rakastan jo enemmän ku mitään muuta ikinä! <333
Billie on niin ihana ;) - YEEPPP
Green Day on mahtava bändi, itse soitan kitaraa ja olen bändissä jossa soitetaan covereita Green Dayn biiseistä.
Hyviä covereita saa tehtyä niiden biiseistä - G_D
Lempi bändi ollut nyt jokusen vuoden! 💚
- Anonyymi
Täyttä paskaa Dookien jälkeen, sillä oli sentään kaksi hyvää biisiä. Laulaja menettänyt aivonsa ja räyhää pressoille ja faneille. Sitä see huumeidenkäyttö tekee!
Jokaisella on ne omat lempibändit ja lempiartistit. Itse en Green dayta kuuntele. Olen yrittänyt, mutta ei ole oikein uponnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2253245Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3522915Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.771822Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601738Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591632Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,101480MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121443- 1221426
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4561328Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171310