Green Day on tunnettu punkrock bändi ja kysyn nyt teiltä että mitä ajattelette siitä. Tässä keskustelussa tulee varmasti erimielisyyksiä mutta antaa mennä! Kaikilla on oma mielipide. Itse olen ollut kauan Green Dayn fani ja soitan kitaralla paljon Green Dayta. Mielipiteenne Green Daysta?
Mitä ajattelette Green Day:sta?
9
1908
Vastaukset
- suolahaava
Green Day on loistava bändi ja sen jäsenet tekee sitä hommaa ihan tosissaan. Loistava bändi!
- UUHAAH
SE ON BEST HALUAN NUOLLA BILLIEN KULLIA
- onkokaikkiokei
Jaa-a enpä taida uskoa että se tulee tapahtumaan. Siis ei millään pahalla tietenkään :'D
- GriinFääg
SETA:n tulisi olla ajantasalla ja perustaa pakkohomouteen kannustavan yhtyeen nimeltä Green Gay.
- Pörlötys
GREEN DAY ON PARAS!
Ihan itse vasta aloin GD faniksi, mut rakastan jo enemmän ku mitään muuta ikinä! <333
Billie on niin ihana ;) - YEEPPP
Green Day on mahtava bändi, itse soitan kitaraa ja olen bändissä jossa soitetaan covereita Green Dayn biiseistä.
Hyviä covereita saa tehtyä niiden biiseistä - G_D
Lempi bändi ollut nyt jokusen vuoden! 💚
- Anonyymi
Täyttä paskaa Dookien jälkeen, sillä oli sentään kaksi hyvää biisiä. Laulaja menettänyt aivonsa ja räyhää pressoille ja faneille. Sitä see huumeidenkäyttö tekee!
Jokaisella on ne omat lempibändit ja lempiartistit. Itse en Green dayta kuuntele. Olen yrittänyt, mutta ei ole oikein uponnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki52955Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1222940Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242714Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452578Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv792444PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist462392Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102274Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801922Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1971786- 1341695