Green Day on tunnettu punkrock bändi ja kysyn nyt teiltä että mitä ajattelette siitä. Tässä keskustelussa tulee varmasti erimielisyyksiä mutta antaa mennä! Kaikilla on oma mielipide. Itse olen ollut kauan Green Dayn fani ja soitan kitaralla paljon Green Dayta. Mielipiteenne Green Daysta?
Mitä ajattelette Green Day:sta?
9
1805
Vastaukset
- suolahaava
Green Day on loistava bändi ja sen jäsenet tekee sitä hommaa ihan tosissaan. Loistava bändi!
- UUHAAH
SE ON BEST HALUAN NUOLLA BILLIEN KULLIA
- onkokaikkiokei
Jaa-a enpä taida uskoa että se tulee tapahtumaan. Siis ei millään pahalla tietenkään :'D
- GriinFääg
SETA:n tulisi olla ajantasalla ja perustaa pakkohomouteen kannustavan yhtyeen nimeltä Green Gay.
- Pörlötys
GREEN DAY ON PARAS!
Ihan itse vasta aloin GD faniksi, mut rakastan jo enemmän ku mitään muuta ikinä! <333
Billie on niin ihana ;) - YEEPPP
Green Day on mahtava bändi, itse soitan kitaraa ja olen bändissä jossa soitetaan covereita Green Dayn biiseistä.
Hyviä covereita saa tehtyä niiden biiseistä - G_D
Lempi bändi ollut nyt jokusen vuoden! 💚
- Anonyymi
Täyttä paskaa Dookien jälkeen, sillä oli sentään kaksi hyvää biisiä. Laulaja menettänyt aivonsa ja räyhää pressoille ja faneille. Sitä see huumeidenkäyttö tekee!
Jokaisella on ne omat lempibändit ja lempiartistit. Itse en Green dayta kuuntele. Olen yrittänyt, mutta ei ole oikein uponnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950