Green Day on tunnettu punkrock bändi ja kysyn nyt teiltä että mitä ajattelette siitä. Tässä keskustelussa tulee varmasti erimielisyyksiä mutta antaa mennä! Kaikilla on oma mielipide. Itse olen ollut kauan Green Dayn fani ja soitan kitaralla paljon Green Dayta. Mielipiteenne Green Daysta?
Mitä ajattelette Green Day:sta?
9
1980
Vastaukset
- suolahaava
Green Day on loistava bändi ja sen jäsenet tekee sitä hommaa ihan tosissaan. Loistava bändi!
- UUHAAH
SE ON BEST HALUAN NUOLLA BILLIEN KULLIA
- onkokaikkiokei
Jaa-a enpä taida uskoa että se tulee tapahtumaan. Siis ei millään pahalla tietenkään :'D
- GriinFääg
SETA:n tulisi olla ajantasalla ja perustaa pakkohomouteen kannustavan yhtyeen nimeltä Green Gay.
- Pörlötys
GREEN DAY ON PARAS!
Ihan itse vasta aloin GD faniksi, mut rakastan jo enemmän ku mitään muuta ikinä! <333
Billie on niin ihana ;) - YEEPPP
Green Day on mahtava bändi, itse soitan kitaraa ja olen bändissä jossa soitetaan covereita Green Dayn biiseistä.
Hyviä covereita saa tehtyä niiden biiseistä - G_D
Lempi bändi ollut nyt jokusen vuoden! 💚
- Anonyymi
Täyttä paskaa Dookien jälkeen, sillä oli sentään kaksi hyvää biisiä. Laulaja menettänyt aivonsa ja räyhää pressoille ja faneille. Sitä see huumeidenkäyttö tekee!
Jokaisella on ne omat lempibändit ja lempiartistit. Itse en Green dayta kuuntele. Olen yrittänyt, mutta ei ole oikein uponnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä752326Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa512241SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622045Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171821Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön871279Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.781164HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363031060Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T325996Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah100953- 76946