Moi!Mä oon ihastuin kissoihin tänä kesänä kun niitä pääsin silittelemään ja pääsin niitten kanssa leikkimään ja kaksi kissaa nukkui meidän veneessäkin kun oltiin saaressa.Miun äitillä on ollut kissoja yhteensä 5 ja kaikki ovat kuolleet ennen miun syntymistä.Silloin kun oltiin saaressa isäni nukkui kissan kanssa ja leikki sen kanssa ja syötti sitä mutta silti miun vanhemmat eivät halua ottaa kissaa,vaikka oon lukennu nyt paljon kissoista ja tiiän niitten hoitamisesta ja tärkeimmistä asioista joten sanoin miun äitille että kun mie pääsen ripiltä nii niillä rahoilla ostan kissan ja sille tarvikkeita ja hoidan sitä.Joten auttakaa että miten saisin vanhempani suostuteltua ottamaan kissan ku olisin sitä valmis hoitamaan sen koko loppu iän
Haluan kissan
Kissojenrakastaja
2
77
Vastaukset
Ja mie haluaisin maatiaiskissan ku sillä ei oo niin pitkäkarva ja miun äitikää ei halusi mitään pitkä karvaista
- ötömörpö
odota jokunen vuosi ja ota kissa kun muutat omaan asuntoosi. Jos vanhemmat eivät halua kissaa, niin se on siinä, eikä maukuminen auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852177- 431760
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691523- 761286
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261174- 771171
- 481163
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38974- 37943