Moi!Mä oon ihastuin kissoihin tänä kesänä kun niitä pääsin silittelemään ja pääsin niitten kanssa leikkimään ja kaksi kissaa nukkui meidän veneessäkin kun oltiin saaressa.Miun äitillä on ollut kissoja yhteensä 5 ja kaikki ovat kuolleet ennen miun syntymistä.Silloin kun oltiin saaressa isäni nukkui kissan kanssa ja leikki sen kanssa ja syötti sitä mutta silti miun vanhemmat eivät halua ottaa kissaa,vaikka oon lukennu nyt paljon kissoista ja tiiän niitten hoitamisesta ja tärkeimmistä asioista joten sanoin miun äitille että kun mie pääsen ripiltä nii niillä rahoilla ostan kissan ja sille tarvikkeita ja hoidan sitä.Joten auttakaa että miten saisin vanhempani suostuteltua ottamaan kissan ku olisin sitä valmis hoitamaan sen koko loppu iän
Haluan kissan
Kissojenrakastaja
2
105
Vastaukset
Ja mie haluaisin maatiaiskissan ku sillä ei oo niin pitkäkarva ja miun äitikää ei halusi mitään pitkä karvaista
- ötömörpö
odota jokunen vuosi ja ota kissa kun muutat omaan asuntoosi. Jos vanhemmat eivät halua kissaa, niin se on siinä, eikä maukuminen auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104966- 772667
- 462602
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131990Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71723- 471710
- 421655
- 221646
Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171641Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71631