Onko kokemuksia Pakumiehet-yrityksen paleveluista?

HetiKotia

Muutto edessä ja Pakumiehet mielessä. Onko kellään kokemuksia ko. muuttofirmasta? Onko jotain, mitä minun tulisi huomioida, mikäli valitsen heidät tekemään muuttoni?

15

5129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikaK1

      HetiKotia,
      Valitsitko Pakumiehet muuttofirmaksi? Mietin muutto onnistui?
      Minulla olisi muutto parin viikon kuluttua.

    • MikaK1

      Pakumiehet-tiimi hoiti 29.4.2016 muuton Nurmijärveltä Myyrmäen (ensimmäinen osa muuttotavaroista tänne ja uusi auton täyttö) kautta Espooseen.

      Varsinaisen muuton lisäksi noudettiin huonekaluja ja pyykinpesukone; Espoon Ikea, Sotka, Kodin 1, Gigantti.

      Sovittu muuttoajankohta oli klo 8.00, josta kuljetusfirma myöhästyi vajaan tunnin. Mutta kun muutto alkoi (2 miestä), niin kaikki sujui kuin rasvattu. Ei siinä juuri puhuttu, mutta työ tehtiin huolella ja suojattiin sekä sidottiin muuttotavarat asianmukaisesti muuttoautoon. Huomioitavaa oli että nuori kaveri teki järjestelyjä intensiivisesti auton tavaratilassa aina, kun oli vähänkin luppooaikaa.

      Muuton kustannus oli reilusti alempi kuin kilpailijoilla!

      Kokonaisarvio ****.
      Olisi tullut viisi (*) tähteä, jos eivät olisi myöhästyneet tuloajankohdasta.

      S U O S I T T E L E N !



      Huom! Ei kannata "pelästyä", jos muuttofirmaan ei saa aina yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, koska he eivät vastaa muuttoja tehdessään. Malta, ja ota yhteyttä vaikka vasta huomenna.

    • Jorkkitorkki

      Erittäin ripeitä muuttomiehiä. Homma hoitui hyvin ja nopeasti. Kokemusta aikaisemmin on oikeastaan vain reippaista muuttomiehistä, mutta pakumiehet olivat erittäin ripeitä ja huolellisia. Kamat pakattiin tarkasti ja pianokin tuotiin kolmannesta keroksesta, lisämaksua vastaan tietysti. Pelkästään hyvää sanottavaa palvelusta ja työtehosta.

    • Borgi
    • homechange

      Missä pakumiesten varikko sijaitsee?

    • LeoZ

      Eilen käytettiin kyseisen firman palveluita. Hinta oli sovitun mukainen. Paikalla oltiin ajoissa. Miehet kantoivat varovaisuutta noudattaen, mutta samalla vauhdilla. Ollaan kaikin puolin tyytyväisiä. Suosittelen!

    • Kaarina1960

      Suosittelen lämpimästi. Homma hoitui hienosti ja edullisesti.

    • JareVe

      Varoituksen sana koskien pakumiehet.fi:tä. Kannattaa välttää! Meidän muuttoon eivät ilmaantuneet paikalle. Myös hyvin töykeitä olivat puhelimessa.

    • Anonyymi

      Hoitivat muuttoa noin 3 v sitten. Aivan karmea kokemus! En missään nimessä suosittele. Tavaraa hajosi, pyysivät tippiä ( vaikka oli sovittu urakasta ) ym.

    • Anonyymi

      Noin kuukausi sitten tein muuton Pakumiesten kanssa.
      Hyvin meni ja nopeita olivat

    • Anonyymi

      Eihän kyseisellä "firmalla" ole edes liikennelupia, joten eivät saa tavarankuljetuksia suorittaa.

      • Anonyymi

        Kuljettavatko pakettiautolla? Jos kyllä, niin ei tarvitsekkaan.


    • Anonyymi

      30.6. muutto sujui erittäin hyvin ja sovitusti,muuttokaverit tosi ripeitä,sanoisinpa arvosanalla 9.5. Suur kiitos.

    • Anonyymi

      Todella hyvä! 10++ Ja edullinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe