Kik tietokoneella?

aloittelija--

Onnistuuko kik lataaminen tietokoneelle? Puhelin on vanha joten siihen ei saa kikkiä.

windows 7

13

6024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhelinsovellus

      Ei onnistu.

      • regdfth

        Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?


      • eikannataedeskokeilla
        regdfth kirjoitti:

        Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?

        Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.


      • käytössäkokoajan
        eikannataedeskokeilla kirjoitti:

        Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.

        Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.


      • pidetäänerikseen
        käytössäkokoajan kirjoitti:

        Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.

        Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.


      • käytössäkokoajan
        pidetäänerikseen kirjoitti:

        Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.

        Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
        Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
        Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
        Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin.


      • pidetäänerikseen kirjoitti:

        Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.

        Täytyy varmaan määrätä Vapusellekin lääkekannabiskuuri, sen verran maaninen vaihe on taas tullut.


      • Anonyymi
        käytössäkokoajan kirjoitti:

        Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
        Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
        Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
        Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin.

        Aivan. Mä käytän whatsuppia koko ajan tietokoneella..


    • tottakaivoi

      kyllä sen voi ladata ja toimiiii,minulla on se ollut,en muista mikä ohjelma piti olla mutta kirjotappa kuukkeliin kik tietokoneelle ni johan alkaa löytyä.

    • tottakaivoi

      Download Kik on PC with BlueStacks Android Emulator,tuosta se löytyy

    • 27vmies

      Hyvin toimii tietokoneella KIK. Ei mitään ongelmaa.

    • kassunfani

      Kikkiä en tiedä, mutta whatsapp toimii ainakin loistavasti läppärillä! mikä apina toi vänkääjä on?

    • Anonyymi

      Hei onko kik tietokoneella ilmaista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe