Lahjavinkki Lil´ Bratz-nukeille

Lil` Bratz-fani

Osta Lil´ Bratz-nukke-fanille (eli ne Bratzit ovat niitä tavallisia pienempiä Bratzeja) kaikenlaista pikkukamaa jotka sopivat noille pikku-Bratzeille. Ei tule kovin kalliiksi! Osta pieniä koiria ja kissoja lemmikeiksi, nukkekodin kalusteita (ole tarkkana, osa niistä on liian pieniä Bratzeille), ja ostapa erilaisia kännykkätelineiksi tarkoitettuja makeita pikku-tuoleja! Niihin voit ommella itse nätit pienet istuintyynyt. Vain mielikuvitus on rajana. Kaikenlaista pientä hauskaa löytyy halvalla Tiimarista, Tarjoustalosta yms. kaupoista. Bratzit tarvitsevat huonekaluja, lemmikkejä, omia pehmoleluja, koriste-esineitä, tyynyjä ja muuta sisustamiseen sopivaa. Bratz-fani ilahtuu jos löydät hänen Bratzeilleen jotain samantapaisia juttuja mistä hän itsekin pitää tai mitä hän itse harrastaa. Hevosiakin niille on halpaa ostaa. Bratzin korkeus on sama kuin mitä naisen kädessä on pituus etusormen kärjestä peukalon tyveen. Siinä hyvä mitta kun lähdet katselemaan kaikenlaista pikkukamaa Lil´Bratzeille. Li´l Bratzit ovat paljon halvempia kuin oikeat isot Bratzit, ja niille on paljon helpompaa löytää itse kaikenlaista tarviketta. Jos osaat, rakenna niille nukkekoti!

4

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lil` Bratz-fani

Unohtui vielä mainita, että osta pieniä koriste-kynttilöitä. Niistä löytyy sopivan kokoisia joulukuusia Bratzeille. Voit itse askarrella leikki-lahjapaketteja kuusen juurelle. Päällystä kauniilla papereilla vaikkapa tyhjiä tulitikkuaskeja. Bratzien talvisiin "ulkoleikkeihin" soveltuu herttainen lumiukko-aiheinen-kynttilä. Joulupukkejakin löytyy sekä kynttilöinä että oikeina joulukoristeina. Vain mielikuvitus on rajana. Näin Bratzeillakin voi olla Joulu!

• Katri

Jäätelöannoksiin tarkoitetut paperiset päivänvarjot sopivat nätisti pikku bratzeille. Tyhjään kenkälaatikkoon voit sisustaa huoneen bratzille. Olen itse taru sormusten herrasta-fani, ja oon ostanut erilaisia lelupakkauksia, joissa on pieniä velhoja, lohikäärmeitä, taikasauvoja, taikakirjoja ym. kaunista. Bratzin huoneen seinälle saa julisteen omasta rock-idolista leikkaamalla kuvan lehdestä. isomman taulun saa postikortista. Kernit-massasta voi itse muovailla nukeille hedelmiä, ja kaikkea muutakin. Ei pikku bratzeilla jaksais edes paljoa leikkiä ellei niille keksisi aina välillä kaikenlaista pientä hauskaa. ja se on helppoa, kun vähän on kekseliäs :)))

• jeeee!

mun pikku bratzilla on moottopyörä! löytyi poikien leluosastolta!

• talviomena2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5384
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe