Miksei täällä ihmiset saa kysellä rauhassa ja saada asiallisia vastauksia? Aina on joku nuubialainen piipittämässä! Jos ei ole järkevää sanottavaa niin turvat kiinni.
What the f??????
6
119
Vastaukset
- Kaikki_mukana
On joukko ihmisiä, joilla ei ole mitään sanavaltaa missään ryhmässä. Jokainen meistä haluaisi olla kuultu ja hyväksytty jossakin ryhmässä. Häiriköt ja piipittäjät ovat katkeroituneita, vihaa ja katkeruutta vain pitää purkaa. Joistakin kirjoituksista huomaa, ettei vain oikein ole millä isompiakaan ajatuksia saa aikaiseksi. Pitää vain hypätä niiden viestien yli, onneksi väliin mahtuu myös asiallisia. Olen nyt noin vuoden ajan käyttänyt suomi24.fi-palstaa ja aluksi olin sekä hämmästynyt että ärsyyntynyt. Nyt olen jo tottunut, mitä sitä niiden kukkien kukkimisesta sanotaankaan. Toivottavasti en tällä meililläni leimatutunut aloittajalle piipittäjäksi. Sietokykyä toivotan sinullekin!
- Pi-piip
Kysy ja vastaa itse, sekin on sallittua.
Tässä ketjussa ei vielä ole rauhallista kysymystä, johon meikäläisnuubialainen voisi vastata. - Oygytf
Älä välitä. Heillä on silloin ehkä isompia ongelmia kuin sinulla. Keskity vain asiallisiin vastauksiin ja hyppää yli sairaat trollaajat.
- nopeastiOhiTäältä
Äitien jutut osasto on kaikkein epäkohteliain, hyökkäävin härskein suomi24:n osastoista.
Olen vuosia ihmetellyt, että miksi, mutta niin se vaan on mennyt.
Pahimmat trolliväitteet ilkeimmät ja kaunaisimmat ihmiset ovat ja pysyvät täällä.
Olen joskus pitänyt sitä yksittäisenä, tai tietyn kauden aikana tapahtuvaksi, mutta ei tällä palstalla ovat suurimmat pirulaiset aina. - vertapaskassa
Ihana ihmisyys
- Ullamaija_
Ap, haistaisitko vittuasi? Vastaisisitko asiallisesti, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1994239Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä432734Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1212355Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli972025Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2211913Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351626Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi211446- 1061398
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n491310Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan56989