Tietääkö kukaan tästä tyylisuunnasta mitään? Onko se perinteinen Okinavalainen suunta vai uudempi, minkälaisia tekniikat? Onko tyylisuunnassa hirveästi eroja suurimpiin karate suuntiin? Ainakaan Suomessa harjoituspaikat ovat vähissä...
Kan-ZenRyu
2
455
Vastaukset
- Hojohojo
Iranilainen sekasotku, joskus oteltiin Ruotsissa Kanzen ryu miekkosten kanssa knock down matseja, ei vakuuttanut silloin. Paikallisen Kyokushinkai seuran miekkoset antoivat myös selkään sille Kan zen ryu pää jehulle, joka saattoi kesken ottelun kohota outoon kurki asentoon. Kriittisin mielin sellaisten tyylien kanssa.
- hojohojomissädojo
Joo, kyllä se on tuolta lähi-idästä peräisin melkoisen kovakontaktinen tyyli. Ei oikeastaan mitään tekemistä alkuperäisten okinawa tyylien kanssa. Mun kotikaupungissa sitä vetää just joku kebabbimestari, nyttemmin seuran liityttyä karateliittoon, siihen on lisätty katoja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020