Oon ollut masentunut ja sitten kun käyn baarissa, niin mulla olen innostunut älyttömästi kännäämään. Harvoin olen ollut niin humalassa. Olen alkanut miettiä, jos minulla voisi olla bipo, kun olen saattanut valehdella täysin päin naamaa tutuille olevani parempi kuin olen ja esittää kaikenlaista.
Mistä tämän bipon voi huomata.
Bipo humalassa
2
96
Vastaukset
- Faarao67
Mäkin omistan koko Euroopan humalassa, ja kusetan ihmisiä. Se ei vielä tarkoita Bipo:ta.
Jos taas oot juhlinut monta yötä putkeen ja tuntuu, että virtaa silti riittäisi. Tai jos selvin päin alkaa tuntua, että mikään ei rajoita sinua, ajelet yhtäkkiä sinun tuloluokallesi kuulumattomalla autolla, ja pankkitilisi näyttää yhtäkkiä nollaa, asia on eri. - Saattaapiolla
2. tyypin bipo on sellainen, jossa oireet ovat paljon lievempiä ja siksi hankalampia diagnosoida. Kannattaa lukea vaikka duodecimin sivuilta 2. tyypin oirekuvat.
Humala vaikuttaa osalla bipoilla juuri kuvaamallasi tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846609
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905464Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 312994
- 522900
- 1202103
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472040Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151