Millä saan käännettyä Canonin digigameralla otettuja avi otoksia.Haluaisin ne tallentaa levylle ja katsella DVD soittimella.
Voisitteko kertoa linkin ilmaiseen ohjelmaan joka toimisi niin saisin otokset katselu kuntoon.
Millä kääntää avi dvd:lle poltettavaksi?
3
8271
Vastaukset
- Editoija
Ilmaisia editointi ohjelmia on vähän. Jos koneessa on Windows xp, niinsen mukana tulee Movie Maker, mutta läysin erään toisenkin, jonka voi imuroida netistä.
http://www.avid.com/freeDV/index.asp- jooooo
Mulla tuli XP:n mukana tietenkin toi Movie Maker ja sitten vielä toi Win DVD Creator, jolla voi editoida, tehdä omat menut ja kappalevalikot ja polttaaa koko homman joko DVD tai Cd-levylle!
- hande
jooooo kirjoitti:
Mulla tuli XP:n mukana tietenkin toi Movie Maker ja sitten vielä toi Win DVD Creator, jolla voi editoida, tehdä omat menut ja kappalevalikot ja polttaaa koko homman joko DVD tai Cd-levylle!
..Nero Vision EXPRESS 3 vääntää avi:t dvd:ksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627