Tulin tänään kotia ja ihmettelin mikä perkeleen lappu postiluukussa on. Luin sen ja sain päivän naurut kun kuvittelin kylmiksen ilmeen kun se on lukenut samaa lappua ja miettinyt onko se roskapostia. http://aijaa.com/hTvS0Q
päivän piristys (kuva liitteenä)
2
<50
Vastaukset
- sontaseppo.meni.amikseen
Semmonen lappu oli tullut postiluukkuun. Minkä alan amismölli sä santtu olit? Itse hain taannoin kylmiksestä inspiroituneena kännipäissäni aikuis-amikseen ja kyllähän siellä on porukalla vähän suut loksahtaneet, kun ovat saaneet sinne pyörimään ihka aidon SONTASEPON!
Hmmm...miten helvetissä oot kylmiksen kautta saanut inspiraation hakea kouluun? En nyt hoksaa koulun ja kylmiksen yhteyttä kun eihän se tyyppi oo käyny koulussa aikouhin jos sillonkaan. No sähköpuoli tavallaan ja puupuoli liittyy vahvasti sinä mielessä että oppii tekemään hyviä sähköansoja tai puusta ovipönkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466917
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505866- 1255056
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444607Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554008- 643160
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553090Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252732- 422364
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162293