Joku luuseri kirjoitti thaivaimo ketjuun näin:
"Ei pidä aliarvioida myöskään sitä Pattayan fallelle kertynyttä kokemusta naismaailmassa ja elämässä yleensäkin. Monetkaan eivät ole eilisen teeren poikia. "
Ei jumalauta. Nyt peräkammarin Jarmo joka ei ole kun nuuhkinut äitinsä pikkuhousuja salaa, on joku naismaailman kokenut konkari. Eikä ole muka eilisen teeren poika.
Mistä näin vitsikkäitä Jarmoja riittää???? He perikset ihan oikeesti.
Päivän Pattaya -vitsi
37
1186
Vastaukset
- SPR-miesOP
Onkos siellä se "merten kauhu" zaphodbx vai Onkomies vai onkos se sama mies eri persoonassa riippuen humalatilasta ja lääkityksestä? Itsensä komppaaminen ja lohduttaminen on ehkä terapeuttista mutta läpinäkyvää.
Kerropas Onkomies mitkä ovat TOP 3 ongelmiasi niin ehkä voin auttaa sinua. Nyt kun on kerta tällainen suuri auttamiskampanja menossa ihan kansainvälisestikin.- kiähkiäh
Ai nyt spr- mies? Sinä se apua kaipaat vainoharhainen puruaivo. teidän jutuille ei voi muuta kuin nauraa. Lukeekohan P. Aalto- Setälä näitä juttuja?
- lääkäri-muikkunen
kiähkiäh kirjoitti:
Ai nyt spr- mies? Sinä se apua kaipaat vainoharhainen puruaivo. teidän jutuille ei voi muuta kuin nauraa. Lukeekohan P. Aalto- Setälä näitä juttuja?
onkomiehellä on maaninen vaihe menossa. Kohta seuraa depressio.
- annapalaafank
lääkäri-muikkunen kirjoitti:
onkomiehellä on maaninen vaihe menossa. Kohta seuraa depressio.
Anna mennä vaan. Saadaan nauraa lisää teitin jutuille.
- kiitosjakumarrus
Mulla kävi kans toi sama lause silmään. Läskit vanhat homekorvat naismaailman sankareita ja konkareita. Voi hitsin vitsi miten hauska tämä Pattaya- palsta onkaan, kiva seurata mitä nämä ääliöt vielä keksivätkään. Aller Median huumorinpitoisimpia juttuja ei muualta löydy.
- onkomieshavaittu2x
Onko kohta tajunta jo laajentunut onkomiehellä?
- peilitalo
onkomieshavaittu2x kirjoitti:
Onko kohta tajunta jo laajentunut onkomiehellä?
koska näit Jarmo viimeksi oman munasi ilman peiliä?
- käsisavuaaJarmorunkkaa
vanhat runkkari-käävät on muka kokeneita naissankareita.
huutonaurua kolmannella!
käävät jotka on runkanneet koko ikänsä ja säästävät työttömyykorvauksia että pääsee Pattayalle huoriin, ovat nyt jo asiantuntijoita naisasiassa. Jarmoooooo!!!!!- HeitäOmatLuvutTiskiin
Matemaattinen totuus on että vanhempi panomies on pannut enemmän kuin nuori panomies. Samalla tulee kokemusta.
Omat kokemukset: (ikäni alle 50v)
-2 vaimoa (yli 20 vuotta naimisissa, lapsia)
-Noin 25 tyttöystävää Suomessa yli kuukauden pituinen suhde
-Noin 50 tyttöystävää Suomessa lyhyt suhde
-Yhdenyönjuttuja vain muutama
-Salarakkaita noin 10 suhteiden aikana (yksi heistä saksalainen, yksi virolainen)
-Suomen prostuissa (kaikenmaalaisia) noin 50 x
-Euroopan prostuissa muualla noin 150 x ja aina eri nainen
-Kaakkois-Aasian seuralaisissa noin 300 eri naista, monet useasti
-Pidempiä suhteita Thaimaassa noin 10 (yli viikon)
-Tyttöystäviä Thaimaassa 3
-Kiinassa yksi tyttöystävä
-Mustia työttöystäviä vain yksi (Eritreasta)
-Käteenvetoja lisäksi tietenkin :)
Pyrkikää samaan onkomiehet niin tiedätte sitten mistä puhutaan kun puhutaan naisista. Määrä on joskus korvannut laadun ja joskus taas laatu määrän. Oli aika kun ravattiin liikematkoilla ja kissanristiäisissä ympäri eurooppaa miltei joka viikko ja sitä aikaa kesti toistakymmentä vuotta. Sattui ja tapahtui. - hyviäjuttuja
Kaikki miehet haluaa esittää jotain naissankaria, se on miehinen ominaisuus. Halu joillain voimakkaampi ja joillain vähemmän voimakas. Ne jotka vähemmän pitävät mölyä naisseikkailuistaan, ovat menestyneempiä naismarkkinoilla. Ne miehet, jotka koko ajan kehuskelevat edesottamuksillaan, eivät koskaan ole ja tule olemaan niin suosittuja naisten silmissä kuin luulevat. Lihaksikkaat miehet kuvittelevat olevansa jotenkin halutumpia kuin ihan tavalliset, mutta se ei pidä paikkaansa. Myöskin mies, joka kehuskelee panoillaan ja salarakkaillaan on out! Toki Thaimaan neitosta se ei haittaa, koska hän ei ymmärrä yhtään mistään mitään jne....
- kovaoletpanemaanjuuh
HeitäOmatLuvutTiskiin kirjoitti:
Matemaattinen totuus on että vanhempi panomies on pannut enemmän kuin nuori panomies. Samalla tulee kokemusta.
-Salarakkaita noin 10 suhteiden aikana (yksi heistä saksalainen, yksi virolainen)
Pyrkikää samaan onkomiehet niin tiedätte sitten mistä puhutaan kun puhutaan naisista. Määrä on joskus korvannut laadun ja joskus taas laatu määrän. Oli aika kun ravattiin liikematkoilla ja kissanristiäisissä ympäri eurooppaa miltei joka viikko ja sitä aikaa kesti toistakymmentä vuotta. Sattui ja tapahtui.Ja silti sinä olet niin vitun yksinäinen, vaikka mulkkusi kanssa olet riehunut ympäri maailmaa!
- NormaaliPanomies
kovaoletpanemaanjuuh kirjoitti:
Ja silti sinä olet niin vitun yksinäinen, vaikka mulkkusi kanssa olet riehunut ympäri maailmaa!
En ole koskaan väittänyt olevani yhtään mikään sankari. Joskus olen ollut onnellinen ja joskus vähemmän. Joskus yltäkylläinen ja joskus yksinäinen mutta aina omasta tahdostani.
Olen vaan nähnyt monet puolet asioista. Ei sitä kannata kadehtia. Minä kadehdin tavallaan tasaisia sitkeitä ihmisiä parisuhteissaan ja toivon että löydän vielä itsekin pitkän uskollisen suhteen.
Kukaan ei kuitenkaan voi sanoa etten tietäisi parisuhteista tai naisista mitään tai että olisin joku peräkammarin Jarmo. Minä olen minä. Panomies. - Hyväksyse
NormaaliPanomies kirjoitti:
En ole koskaan väittänyt olevani yhtään mikään sankari. Joskus olen ollut onnellinen ja joskus vähemmän. Joskus yltäkylläinen ja joskus yksinäinen mutta aina omasta tahdostani.
Olen vaan nähnyt monet puolet asioista. Ei sitä kannata kadehtia. Minä kadehdin tavallaan tasaisia sitkeitä ihmisiä parisuhteissaan ja toivon että löydän vielä itsekin pitkän uskollisen suhteen.
Kukaan ei kuitenkaan voi sanoa etten tietäisi parisuhteista tai naisista mitään tai että olisin joku peräkammarin Jarmo. Minä olen minä. Panomies.Eikä kukaan enää noin käytettyä loppuunajettua ukkoa huoli, paitsi pattayanlumput.
- salwadorinnoutajatar
Pyrkikää samaan onkomiehet niin tiedätte sitten mistä puhutaan kun puhutaan naisista. Määrä on joskus korvannut laadun ja joskus taas laatu määrän. Oli aika kun ravattiin liikematkoilla ja kissanristiäisissä ympäri eurooppaa miltei joka viikko ja sitä aikaa kesti toistakymmentä vuotta. Sattui ja tapahtui.Laiska töitään luettelee? Vanhan kansan sanonta. Itse laskin panojani noin 25 vuotis syndeille asti ja niitä oli enemmän kun sulla nyt. Sitten lopetin laskemisen koska viisauteni sanoi, että sillä ei ole mitään merkitystä minkään suhteen, eikä se vaikuta mihinkään mitenkään. Olen siis nainen.
- Bantumuuallagin
salwadorinnoutajatar kirjoitti:
Laiska töitään luettelee? Vanhan kansan sanonta. Itse laskin panojani noin 25 vuotis syndeille asti ja niitä oli enemmän kun sulla nyt. Sitten lopetin laskemisen koska viisauteni sanoi, että sillä ei ole mitään merkitystä minkään suhteen, eikä se vaikuta mihinkään mitenkään. Olen siis nainen.
Kukapa noita niin tarkkaan muistaa. Kerroin vain siksi kun esitettiin että "Pattayan ukot" ovat vain runkkareita eivätkä tiedä muusta mitään kuin Pattayan xxxxxxxx. Kysyvälle vastataan ja valheelliset puheet oikaistaan.
- XiaominMatkassa
Kiinassakin on monen näköistä kissaa. Siellä nuoret tytöt ovat myös vanhemman länkkärin ja tämän lompakon perään monin paikoin. Etelä-Korealaiset taasen haluavat oman ikäistä seuraa ellei lompakko ole erityisen paksu. Kauniita tyttöjä sielläkin.
Tässäpä tuo Kiinan helmi (aikaan ennen selfie-kepin keksimistä) viitisen vuotta sitten. Erittäin iloinen ja tosi fiksu tyttö mutta ei osannut sanaakaan englantia enkä minä kiinaa. Kommunikoitiin pari viikkoa translaattoreilla kun reissattiin ja sitten etänä sähköposteilla mutta homma lässähti ajan mittaan. Joku saa hänestä energisen vaimon vielä itselleen.
http://aijaa.com/SU6Yta - 36464646467728384
Pyrkikää samaan onkomiehet niin tiedätte sitten mistä puhutaan kun puhutaan naisista. Määrä on joskus korvannut laadun ja joskus taas laatu määrän. Oli aika kun ravattiin liikematkoilla ja kissanristiäisissä ympäri eurooppaa miltei joka viikko ja sitä aikaa kesti toistakymmentä vuotta. Sattui ja tapahtui.Ja maailman suurin luuseri, uskomatonta paskaa...
- Alahankertomaan
36464646467728384 kirjoitti:
Ja maailman suurin luuseri, uskomatonta paskaa...
Tunnustit sitten luuseri just että et ole itse saanut kuin lämmintä kättä. Sen nyt näkee kirjoituksistasikin kaikki. Minun jutussa joka sana on totta. Jotakin ennemminkin saattoi unohtua.
Missäs ne on ne sinun luvut? Sinä kysyit ja väitit jotakin, minä vastasin. Nyt minä kysyn ja odotan vastaustasi. - läskiperseet
NormaaliPanomies kirjoitti:
Kukaan ei kuitenkaan voi sanoa etten tietäisi parisuhteista tai naisista mitään tai että olisin joku peräkammarin Jarmo. Minä olen minä. Panomies.Tuskin normaaliapanomiestä kiinnostaa suomalaisten läskipersesiiderivalaiden mielipiteet, ei hän taatusti sitä parisuhdetta suomesta hae.
- läskiperseet
läskiperseet kirjoitti:
Tuskin normaaliapanomiestä kiinnostaa suomalaisten läskipersesiiderivalaiden mielipiteet, ei hän taatusti sitä parisuhdetta suomesta hae.
tämä oli tuolle "Hyväksyse"
- 6575645475758
Alahankertomaan kirjoitti:
Tunnustit sitten luuseri just että et ole itse saanut kuin lämmintä kättä. Sen nyt näkee kirjoituksistasikin kaikki. Minun jutussa joka sana on totta. Jotakin ennemminkin saattoi unohtua.
Missäs ne on ne sinun luvut? Sinä kysyit ja väitit jotakin, minä vastasin. Nyt minä kysyn ja odotan vastaustasi.Teeppäs luuseri itsellesi selväksi että aikuinen terve mies ei täällä pullistele omilla saavutuksilla, joten johda siitä oletko kumpaakaan aikuinen tai terve, perkeleen kakara, anna mä arvaa 15-17 vuotias räkänokka, ainoa nainen johon olet koskenut on äitisi, sekin 13 vuotta sitten, vitun debiili, heittele homo kuperkeikkoja.
- eikiinalainenei
XiaominMatkassa kirjoitti:
Kiinassakin on monen näköistä kissaa. Siellä nuoret tytöt ovat myös vanhemman länkkärin ja tämän lompakon perään monin paikoin. Etelä-Korealaiset taasen haluavat oman ikäistä seuraa ellei lompakko ole erityisen paksu. Kauniita tyttöjä sielläkin.
Tässäpä tuo Kiinan helmi (aikaan ennen selfie-kepin keksimistä) viitisen vuotta sitten. Erittäin iloinen ja tosi fiksu tyttö mutta ei osannut sanaakaan englantia enkä minä kiinaa. Kommunikoitiin pari viikkoa translaattoreilla kun reissattiin ja sitten etänä sähköposteilla mutta homma lässähti ajan mittaan. Joku saa hänestä energisen vaimon vielä itselleen.
http://aijaa.com/SU6YtaKuvan tyttö on Thaimaalainen ja vetää kaverini omistamaa pientä ruokapaikkaa. On myös rahakkaan kaverini tyttöystävä, tytöllä on pieni poika thaimaalaisen lääkärin kanssa.
- maissinenfallos
Pyrkikää samaan onkomiehet niin tiedätte sitten mistä puhutaan kun puhutaan naisista. Määrä on joskus korvannut laadun ja joskus taas laatu määrän. Oli aika kun ravattiin liikematkoilla ja kissanristiäisissä ympäri eurooppaa miltei joka viikko ja sitä aikaa kesti toistakymmentä vuotta. Sattui ja tapahtui.Tostahan sais lyhemmän version kun vetäis, että 2x naimisissa ja 700x protsuissa vai mitä ne oli ympäri maailmaa. 2 epäonnistunutta avioliittoa lihavien naisten kanssa,, muut huoria?? En lähtisi itseäni kehuskelemaan tälläisella CV:llä?
- nounounoujanoup
eikiinalainenei kirjoitti:
Kuvan tyttö on Thaimaalainen ja vetää kaverini omistamaa pientä ruokapaikkaa. On myös rahakkaan kaverini tyttöystävä, tytöllä on pieni poika thaimaalaisen lääkärin kanssa.
Syteen meni tuo veikkaus. Xiaomi asui Wuhanissa Kiinassa ainakin vuonna 2012.
- SitähänSäKysyit
maissinenfallos kirjoitti:
Tostahan sais lyhemmän version kun vetäis, että 2x naimisissa ja 700x protsuissa vai mitä ne oli ympäri maailmaa. 2 epäonnistunutta avioliittoa lihavien naisten kanssa,, muut huoria?? En lähtisi itseäni kehuskelemaan tälläisella CV:llä?
Tietenkin jos se lyhyt versio pistää vähemmän kateeksi ja miellyttää sinua eniten niin kuvittele minun puolestani vaikka että olen nähnyt vain naapurin mummon ahterin paskahuusin reiästä.
Totuus on kuitenkin se että minä olen kosketellut enemmän pimslooria kuin sinä ovenkahvoja.
Minä en voi sille mitään jos vastaukseni ei miellytä mutta valehtelemaan en ala mieliksesi. Mutta onhan sinulla se mielikuvitus. - Aieivaikutamihinkään
salwadorinnoutajatar kirjoitti:
Laiska töitään luettelee? Vanhan kansan sanonta. Itse laskin panojani noin 25 vuotis syndeille asti ja niitä oli enemmän kun sulla nyt. Sitten lopetin laskemisen koska viisauteni sanoi, että sillä ei ole mitään merkitystä minkään suhteen, eikä se vaikuta mihinkään mitenkään. Olen siis nainen.
Kerropas noi sun luvut miehelles, jos sulla on sellainen, niin näet onko vaikutusta vai ei.
- justsitäjust
suomalaista naistakaan ei kiinnosta se miehen sadan kilon paskamaha, pälvikalju eikä paskat hampaat
- JasonInStation
Juu ne tuppaavat olemaan enemmän sen charmin ja lompakon perään.
Pälvikalju voi muutes olla varsin tyylikäskin:
http://i.ytimg.com/vi/0u1vB6DNz3c/hqdefault.jpg - paskallehaissoovat
JasonInStation kirjoitti:
http://i.ytimg.com/vi/0u1vB6DNz3c/hqdefault.jpgsuomalainen paska- ja kusihousu Pattayan baarissa sadan kilon mahalla pälvikaljulla ei ole kovin charmikas.
sen sijaan on tosi aromikas. - tänäännäinhottiksen
JasonInStation kirjoitti:
http://i.ytimg.com/vi/0u1vB6DNz3c/hqdefault.jpgToi nyt ei ole tyylikästä nähnytkään. Erittäin luotaantyöntävän näköinen. Joku voi tollasesta tykätä, mut mä en, mulla erilainen miesmaku.
Tänään näin pitkästä aikaan (yli vuosi viimeeksi) Helvetin hyvännäköisen miehen. Oli kyllä tatuoitu, mutta ei kalju. Jumankekka mikä hottis. Suomalainen ilmeisesti, kun puhui suomea mutta tosi tumma ja mustat kiiltävät hiukset ponnarilla ja sivuilta ajeltu kylläkin siileksi. Sellainen tukkamuoti on nyt meneillään. Oli varmaan joku malli. Saamari kun ois kuvan saanut napattua. Harvoin näkee sellaisia otuksia Suomessa. - Nohyhhyhhhh
tänäännäinhottiksen kirjoitti:
Toi nyt ei ole tyylikästä nähnytkään. Erittäin luotaantyöntävän näköinen. Joku voi tollasesta tykätä, mut mä en, mulla erilainen miesmaku.
Tänään näin pitkästä aikaan (yli vuosi viimeeksi) Helvetin hyvännäköisen miehen. Oli kyllä tatuoitu, mutta ei kalju. Jumankekka mikä hottis. Suomalainen ilmeisesti, kun puhui suomea mutta tosi tumma ja mustat kiiltävät hiukset ponnarilla ja sivuilta ajeltu kylläkin siileksi. Sellainen tukkamuoti on nyt meneillään. Oli varmaan joku malli. Saamari kun ois kuvan saanut napattua. Harvoin näkee sellaisia otuksia Suomessa.Yli kolmekymppinen kaveri millä on ponnari on erittäin oksettava näky.
- ohhoh-
tänäännäinhottiksen kirjoitti:
Toi nyt ei ole tyylikästä nähnytkään. Erittäin luotaantyöntävän näköinen. Joku voi tollasesta tykätä, mut mä en, mulla erilainen miesmaku.
Tänään näin pitkästä aikaan (yli vuosi viimeeksi) Helvetin hyvännäköisen miehen. Oli kyllä tatuoitu, mutta ei kalju. Jumankekka mikä hottis. Suomalainen ilmeisesti, kun puhui suomea mutta tosi tumma ja mustat kiiltävät hiukset ponnarilla ja sivuilta ajeltu kylläkin siileksi. Sellainen tukkamuoti on nyt meneillään. Oli varmaan joku malli. Saamari kun ois kuvan saanut napattua. Harvoin näkee sellaisia otuksia Suomessa.Et sitten tunnistanut Jason Stathamia? Veikkaan että hän saa "himppasen" parempia naisia kuin sinä. Muutama miljoonaa seuraajaa somessa hänellä. Sinua ei seuraa kuin vouti ja haastemies. :)
- Anskuloidi
ohhoh- kirjoitti:
Et sitten tunnistanut Jason Stathamia? Veikkaan että hän saa "himppasen" parempia naisia kuin sinä. Muutama miljoonaa seuraajaa somessa hänellä. Sinua ei seuraa kuin vouti ja haastemies. :)
Komea on tuo pentele
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d3/e2/95/d3e295874f918e815e486364f758cdd7.jpg - jasoneiolejarmo
ohhoh- kirjoitti:
Et sitten tunnistanut Jason Stathamia? Veikkaan että hän saa "himppasen" parempia naisia kuin sinä. Muutama miljoonaa seuraajaa somessa hänellä. Sinua ei seuraa kuin vouti ja haastemies. :)
haluaisitko olla Statham sen sijaan että olet 180kg Pattaya -onanoija ja nostat työttömyysrahaa?
elämä on täynnä valintoja, Jarmo. - MinäJaJason
jasoneiolejarmo kirjoitti:
haluaisitko olla Statham sen sijaan että olet 180kg Pattaya -onanoija ja nostat työttömyysrahaa?
elämä on täynnä valintoja, Jarmo.Olen hieman lihaksikkaampi kuin Statham. Sama pituus ja päivälleen sama ikä mutta en ole pälvikalju. Hauska kun mainitsit tuon 180kg. Sen verran on penkkipunnerruksessa ennätykseni neljä vuotta sitten. Sen sijaan en nosta työttömyysrahaa. Nimeni ei ole Jarmo.
- namnami
Nohyhhyhhhh kirjoitti:
Yli kolmekymppinen kaveri millä on ponnari on erittäin oksettava näky.
Mutta tämä ei ollut! kerroin vain oman mielipiteeni näkemästäni, en sinun mielipidettä.
- meneetalohalvallany
Tottahan tämä "luuseri" kirjoitti ? Lyön taloni vetoa, että ei tosiaan ole eilisen teeren poikia. Yksikään joka tälle forkalle on kirjoittanut. sijoita panoksesi Hermanni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745