https://www.youtube.com/watch?v=pYnd8jPfurI
Noniin, valottakaas taustoja tähän touhuun.
Korian ykä
11
617
Vastaukset 11
- eisenlaskuntulos
- Punamulta
Alkaa jo mennä säälittäväksi huomion hakuisuudeksi vai mitä mieltä olet Kouvolaleaks?
- shitleaks
alkaa mennä "kouvolaleaks":lta avaukset säälittävämmäksi kuin koskaan. ei mitään "vuodettavaa" ole koskaan ollutkaan. copypastettaa tänne julkisia asioita, mutta nyt ei ole edes niitäkään tarjolla.
- kunhan_kyselen
Alkaako aihe olla liian polttava. Onko muuten tuo valkopaitainen maahamuuttajia?
- Jarza-72
Ei se minusta mennyt, ihan mielenkiintosta nähdä mihin se kalikka kalahtaa.
- Pyöreämamma
Kouvolaleaks nyt jurputtaa tänne monella eri nimimerkillä. Lyhyt, pyöreä ja vanha pilkanmaalainen.
- Pyöreämamma
Tuskinpa vain, ettet olisi itse siellä monen nimimerkin takana lässyttämässä. Sitä varten jotku noita rekkailee, ettei kukaan pääse toisen nimissä jauhamaan.
- vittumitäpaskaasdsadsad
Pyöreämamma kirjoitti:
Tuskinpa vain, ettet olisi itse siellä monen nimimerkin takana lässyttämässä. Sitä varten jotku noita rekkailee, ettei kukaan pääse toisen nimissä jauhamaan.
menisitte vitun homot ja huorat hössöttämään sinne kouvolaanne saatana naamatusten.
mitä vitun järkeä tällasta paskaa on täällä mussuttaa joku vitun suomi24
- eihänsiinämuuta
eihän tuossa muuta ihmeellistä ole kun että pari 15v mammanmussukkaa sai kerrankin turpaansa.
sen siitä saa kun eivät kusipää vanhemmat pidä poikiaan kotona ilta kahdeksan jälkeen vaan pitää vittuilla koko korttelille. - Anonyymi
lopettakaa kuusanniemen tehdas lopullisesti
- Anonyymi
Kannatetaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50599
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49441- 29433
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369- 52358
Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352- 56347
- 26346
- 59343
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119343Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328