https://www.youtube.com/watch?v=pYnd8jPfurI
Noniin, valottakaas taustoja tähän touhuun.
Korian ykä
11
372
Vastaukset
- eisenlaskuntulos
- Punamulta
Alkaa jo mennä säälittäväksi huomion hakuisuudeksi vai mitä mieltä olet Kouvolaleaks?
- shitleaks
alkaa mennä "kouvolaleaks":lta avaukset säälittävämmäksi kuin koskaan. ei mitään "vuodettavaa" ole koskaan ollutkaan. copypastettaa tänne julkisia asioita, mutta nyt ei ole edes niitäkään tarjolla.
- kunhan_kyselen
Alkaako aihe olla liian polttava. Onko muuten tuo valkopaitainen maahamuuttajia?
- Jarza-72
Ei se minusta mennyt, ihan mielenkiintosta nähdä mihin se kalikka kalahtaa.
- Pyöreämamma
Kouvolaleaks nyt jurputtaa tänne monella eri nimimerkillä. Lyhyt, pyöreä ja vanha pilkanmaalainen.
- Pyöreämamma
Tuskinpa vain, ettet olisi itse siellä monen nimimerkin takana lässyttämässä. Sitä varten jotku noita rekkailee, ettei kukaan pääse toisen nimissä jauhamaan.
- vittumitäpaskaasdsadsad
Pyöreämamma kirjoitti:
Tuskinpa vain, ettet olisi itse siellä monen nimimerkin takana lässyttämässä. Sitä varten jotku noita rekkailee, ettei kukaan pääse toisen nimissä jauhamaan.
menisitte vitun homot ja huorat hössöttämään sinne kouvolaanne saatana naamatusten.
mitä vitun järkeä tällasta paskaa on täällä mussuttaa joku vitun suomi24
- eihänsiinämuuta
eihän tuossa muuta ihmeellistä ole kun että pari 15v mammanmussukkaa sai kerrankin turpaansa.
sen siitä saa kun eivät kusipää vanhemmat pidä poikiaan kotona ilta kahdeksan jälkeen vaan pitää vittuilla koko korttelille. - Anonyymi
lopettakaa kuusanniemen tehdas lopullisesti
- Anonyymi
Kannatetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845