Bemari rules!

Bemagirl

BMW=Baierilainen
Mutteri
Wiritys

Puhelinkopilla, Ladalla ja Mossellaki on paremmat ajo-ominaisuudet ku Bemarilla!!!! ;)

14

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-Power

Mulla on vaan 318i..Mut ajo-ominaisuudet on mahtavat!Ainaki siihen latukkaan verrattuna!Siitäki kokemusta!

• Bemaboy

Tuo nimimerkki Bemagirl viittaa naiseen...
      Alan siis ymmärtämään. Voi ollakin tuollaisille ne Ladat ja Mosset parempia; täydessäkin vauhdissa havaintokyky vielä riittää... Ja sitku niis Bemuis on nii paljo kaikkii nappuloitaki -niitä ku räplää nii kovasti, ettei käsiä riitä rattiin, ni kyllähä se tiellä pysyminen kovasti hankaloituu... Ehdottomasti suosittelen sinulle sitä puhelinkoppia, ei mee liian tekniseks.
      Muut tytöt älkää ottako herneitä nessuun, tää kyseinen yksilö vaan ei taia olla niitä suosikki kanssa-ajajia liikenteessä...=)

• Bemagirl

Voi sua poika parkaa... et taida itekkää tietää mitä puhut... Kai ihmisillä saa mielipiteitä olla...??? Vai pitääkö elää sun mielipiteiden mukaa???? Jos sä tiiät sellasen puhelinkopin, jolla voi ajaa ni kerro ihmees mullekki!!! =) Kiitos!

• Bemaboy
        Bemagirl kirjoitti:

Voi sua poika parkaa... et taida itekkää tietää mitä puhut... Kai ihmisillä saa mielipiteitä olla...??? Vai pitääkö elää sun mielipiteiden mukaa???? Jos sä tiiät sellasen puhelinkopin, jolla voi ajaa ni kerro ihmees mullekki!!! =) Kiitos!

Kokeiles vaikka tota Toyotan Varis Torsoa. Se on ajettava puhelinkoppi. Siel ei tosin oo puhelinta, eikä se oo yhtä virtaviivainen kuin puhelinkoppi, mutta kuitenkin lienee sen lähin sukulainen.

• tiedätkö kaiken?

joo suosittelen kanssa sulle tosissaan sitä puhelinkoppia. mutta eihän kaikilta voi odottaa täydellisyyttä!!?? opettele AJAMAAN!

• Bemagirl

Tiiätkö mitä... mä oon sen verran autoo ajannu, et kyllä tiiän mistä puhun! Ja sitä paitsi mun mielestä bemarit on ihania! Ja toi puhelinkoppijuttu oli lähinnä vitsi... mut minkäs teet josset ymmärrä... Hyvät jatkot kumminki sullekki...=)

• BMW on paras auto

Tutullani on BMW 316/320i V6 2.3L,
      Ajo-ominaisuudet ovat todella hyvät verrattuna johonkin toyotaan, nissaniin, ladaan tai fordiin....
      tutullani on autossa kaasujouset ja Eagle F1 renkaat edessä ja takana 275 Bridgestonet ja huiput 240km/h

• Ajattelija

Minkä auton 2.3l V6-moottori siihen tuttusi autoon on laitettu? Mulle ei ainakaan tule muita mieleen kuin Granun/Tuhnuksen kone, joka olisi takavetoon sopiva tuon kokoinen V6 -kone...

Miten moottori vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin?

Kaasujouset? Eikös kaasu/neste/ilmajousitus ole enemmänkin Citroenin ja raskaan kaluston heiniä? Kaasuiskunvaimentimista olen kyllä kuullut puhuttavan...

Ja vielä sekarengastustakin. Sano nyt, että edessä kitkat ja takana nastat, että pääsee paremmin liikkeelle!

• Mävaan

Oot poika tainnu lukea noi juttus jostain autoalan lehdestä ja repiny sieltä jotain tietoja...Panehan poika se mopos kuntoon ja lähe sillä ajeleen...ILMAN PIPOA!!! Nii ja kaverilles terkkuja kans...yritähän jaksaa polkee sillä fillarillas..jossa on helkaman ja nokian kumet!!1 heheee

• Bemaboy

Taidankin tietää tapauksen! Eikö olekin tämä BMW M3iXTouringBaurcabrioXie21e30e36e46SuperTurboSportGti4wdGlxIntercooler????

• Bemagirl
        Mävaan kirjoitti:

Oot poika tainnu lukea noi juttus jostain autoalan lehdestä ja repiny sieltä jotain tietoja...Panehan poika se mopos kuntoon ja lähe sillä ajeleen...ILMAN PIPOA!!! Nii ja kaverilles terkkuja kans...yritähän jaksaa polkee sillä fillarillas..jossa on helkaman ja nokian kumet!!1 heheee

Haluisin korjata yhen jutun... mä oon kyl ihan naispuolinen... ja mulla on ollu ajokortti kax vuotta. Ja toi puhelinkoppijuttu oli lähinnä vitsi... mä oon ajannu bemaria monet kerrat ja mun mielestä se on tosi hyvä auto... et kivat sulle! =)

• Realismi...?

meijän äitin 127:ssa on 305/17/35 kumit...Saattaa aika levikkeet olla kun tutun caprice farkkuun sopi justiinsa 275:set!!!!Bemulla on turha semmosia kumeja polttaa...Se ei onnistu!Sitä paitsi jos se ois 316/320i ni siinä ois 2,0 litranen kutonen/neloskone!!323i ois vielä menny läpi!!Valehtele jossain missä näistä asioista ei ymmärretä!Vaikka mummolassa!

• S-TYPE

KÖYHÄ!!!

PS. JA VIELÄ KÖYHEMPI JUTTU!!

• blackmagictiger

MUTTA LADA ON KAUPPAAUTOJEN YKKÖNEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3212
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1281
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      172
      1210
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      839
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      825
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      825
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      817
    Aihe