Diesel subarun toiminta ongelmat?

Awdtuleedieselinä

Dpf poisto taitaa poistaa joitain ongelmia?
Mikä on tasaus tapahtuma ? Mitä se on?
Tuuminnassa ostaa 200tkm ajettu .

En nyt jaksaisi lukea niiden alkukoneiden parista pikkuongelmasta ne on normi juttuja. Vaan 2010 etiäpäin. Tarkennus siis dpf lähtee ellei ole jo pois ja uudelleen ohjelmoidaan käyttökuntoon mutta ei mitään huippu tehoja tavoitellen vaan hyviin käyttöominaisuuksiin tähdäten. Ne on noihin saatu mutta vakiona ne ei niitä oikein ole.

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uudelleenohjelmointi

DBF poisto poistaa sen ainoan ongelman mikä diesel subarussa on, senjälkeen se onkin yksitoikkoista menoa vaan ilman ongelmia, kokemusta jo 240 000km, polttimo silloin tällöin ja joka kerta ekalla läpi katsastuksesta ilman Vikoja. ja alustan osat kaikki alkuperäistä.
      Tyytytyväinen OB kuski.

• Parannusvakioon

Alkanut tuntua että auto vaihtuu kukaties bensasta tasaisesti vetäviin dieseleihin ehkä . Koneeseen vaan pitää saada vetovoimaa raikkaaseen vetoon . 194 hv ja 420 nm lupailee nuo softanikkarit. Alkaakohan kuitenkin vakioturbo olla tulppa kuten 2,5xt koneissakin tuossa dieselissä?

• Svenssoni

Se toinen ongelma on täristävä kytkin, mutta muuten luotettavaa menoa. 180 tkm takana.

• Subbis

Itsellä meni kyllä puolimoottori vaihtoon myös 2010-mallin lekasta, joten ei tuo nyt pelkästään ensimmäisiä versioita koskenut. No takuu korjasi ja sen jälkeen pelasi täristävää kytkintä lukuunottamatta mainiosti. Kylmä oli kyllä talvella.

• Hydropnematic

Jaa minun Outbackista ei ole kyllä täristävää kytkintä mutta jousitus antaa kyllä tiedon asfaltin poikkisaumoista kiitettävästi, citroenissani ei sitä ongelmaa ollut!

• fafafafa

ite kai oon pannu kerran kissaa perseeseen :D

• FEFEFEFFWFAFA

OLEN HOMO JA RAISKAAN LAPSIA MYÖS

• Fefefewhawa

Oho piti kirjoittaa olen lapsi ja raiskaan homoja myös

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4627
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      47
      3270
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3236
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      491
      2856
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      211
      2084
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      151
      1957
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      47
      1696
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1577
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1311
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1262
    Aihe