Dpf poisto taitaa poistaa joitain ongelmia?
Mikä on tasaus tapahtuma ? Mitä se on?
Tuuminnassa ostaa 200tkm ajettu .
En nyt jaksaisi lukea niiden alkukoneiden parista pikkuongelmasta ne on normi juttuja. Vaan 2010 etiäpäin. Tarkennus siis dpf lähtee ellei ole jo pois ja uudelleen ohjelmoidaan käyttökuntoon mutta ei mitään huippu tehoja tavoitellen vaan hyviin käyttöominaisuuksiin tähdäten. Ne on noihin saatu mutta vakiona ne ei niitä oikein ole.
Diesel subarun toiminta ongelmat?
8
292
Vastaukset
- Uudelleenohjelmointi
DBF poisto poistaa sen ainoan ongelman mikä diesel subarussa on, senjälkeen se onkin yksitoikkoista menoa vaan ilman ongelmia, kokemusta jo 240 000km, polttimo silloin tällöin ja joka kerta ekalla läpi katsastuksesta ilman Vikoja. ja alustan osat kaikki alkuperäistä.
Tyytytyväinen OB kuski.- Parannusvakioon
Alkanut tuntua että auto vaihtuu kukaties bensasta tasaisesti vetäviin dieseleihin ehkä . Koneeseen vaan pitää saada vetovoimaa raikkaaseen vetoon . 194 hv ja 420 nm lupailee nuo softanikkarit. Alkaakohan kuitenkin vakioturbo olla tulppa kuten 2,5xt koneissakin tuossa dieselissä?
- Svenssoni
Se toinen ongelma on täristävä kytkin, mutta muuten luotettavaa menoa. 180 tkm takana.
- Subbis
Itsellä meni kyllä puolimoottori vaihtoon myös 2010-mallin lekasta, joten ei tuo nyt pelkästään ensimmäisiä versioita koskenut. No takuu korjasi ja sen jälkeen pelasi täristävää kytkintä lukuunottamatta mainiosti. Kylmä oli kyllä talvella.
- Hydropnematic
Jaa minun Outbackista ei ole kyllä täristävää kytkintä mutta jousitus antaa kyllä tiedon asfaltin poikkisaumoista kiitettävästi, citroenissani ei sitä ongelmaa ollut!
- fafafafa
ite kai oon pannu kerran kissaa perseeseen :D
- FEFEFEFFWFAFA
OLEN HOMO JA RAISKAAN LAPSIA MYÖS
- Fefefewhawa
Oho piti kirjoittaa olen lapsi ja raiskaan homoja myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984