Nipalla on tullut käytyä 1980 luvun alusta paikkakunnalla asuneena, nyt toiselta paikkakunnalta Nipalla piipahtanena huomasin, että lihapiirakoiden tuttu maku on muuttunut...kä kääääks.. Kyllä meinas mennä nakki väärään kurkkuun kun piirakkaa popsin. Ennen niin mehukkaan rasvainen piirakka oli muuttunut vallan toiseksi. Samalla huomasin, että omenapiirakka puuttuu nykyään menusta tykkänään....kä kkkkäääs..
Niin se maailma muuttuu 1981-2015
Nipan Grilli
12
857
Vastaukset
- pehmisonok
Nipan grilli muuttui täysin muutama vuosi sitten omistajan vaihdoksen myötä. Nykyään mielestäni Kouvolan surkein grillikioski!
- Piirakkaa_särpimään
Mikä olisi vaihtoehtoinen grilli Kouvolassa, kun kohta alkaa liigakiekon seuraaminen ja matkat Kouvoleen.? Siinä vesitornin luona on joku grilli?
- muualle_muuttant
Vesitornilla on kuulemma uusi omistaja ja tosi hyvä meininki, kyliltä kuultua, en vielä itse käyny. Kun kulmille osun ni taidan testata
- bbq-jukkisss
Vesitornin grilli on kouvolan paras
- torkkarin_mummo
Vesitornillakin on vaihtunut omistaja joku aika sitten ja annokset isontuneet reilusti suosittelen :D
- Xdrive_-
Mikäs on Kouvolan paras grilli 2016?
- nam.nam.nam
Tuo tuossa nyt sateella peitetty meidän takapihalla. Sitä en tosin muille suosittele ja sen jälkeen suositeltavin löytyy Voikkaan keskustasta, ei Nipan grilli kuitenkaan paljon sille häviä.
- jumiii91
Jos tykkää Grilli sapuskasta niin Vesitornin Grilli on ehdottomasti Kouvolan paras
- tumpelo..87
Saako myös pillua???=)
- bmwxdrive
Aloittaja jatkaa:
Tulipa käytyä Vesitornin grillillä Kouvolassa
-makkaraperunat
-lihapiirakka
-omenapiirakka
-0.5 l limupullo
...koko homma vajaa 14 €...ja tuotteet maistuivat. Lihapiirakan ja omenapiirakan pyysin lisäksi mukaan foliossa Lappeenrantaan. Kotona ne olivat vielä lämpöiset. - bmwxdrive
Vesitornin grilli peittoa hintatasollaan myös Lappeenrannassa vaikuttavan Tuen Grillin.
- MasutTäyteen
Tuplavety puuttuu listalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232