Kotinsa avaamisesta pakolaisille

KäsitänköVäärin

Juha Sipilä kotinsa avaamisesta pakolaisille: ”Idea oli vaimoni”
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441436123742.html
Irakilainen Fahad Firas, 17, joka puhutti sekä pääministeri Sipilän että paikalla olleen Oulun kaupunginjohtajan, nyt on "kohupakolainen". En ymmärrä, miksi hänestä yhtäkkiä tuli julkis?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiha.Faras

      Koska kaverilla on julkinen facebook-profiili mistä paljastuu 20-vuotiaaksi about. Kaiken lisäksi uhkailee muita tappamisella ja esiintyy kuvassa rynkky kädessä ja kypärä päässä.

    • Sipilöinti

      Populismia ja samalla tyypillinen kepulainen välistäveto. Kuka maksaa siitä koituvat kulut uskallan väittää, että mikäli omakotitalossa asustaa 20 henkilöä niin talo on täysin remontoivassa kunnossa. Maksaja ei ole Sipilä vaan joku muu taho mutta kuka?

    • Slap_My_Ass_You_monkey

      Vaimo varmasti haluaa talon täyteen 17 vuotiaita salikörmyjä, jotka ottaa, kestää ja kestää....

    • Ihmettelen

      Että pitää suomen pääministerin olla lapsellinen, tuollaisen käsissäkö on maidän oma maamme?
      Luulin että maa on lamassa ja rahat loppu, juurihan esitettiin Sipilän taholta palkkojen ym. alentamista ja heti perään onkin varaa ottaa tuhansia siirtolaisia asumaan täydellä ylöspidolla meidän piikkiimme!!
      Ei hyvältä näytä, eikö kenelläkään päättäjällä ole selkärankaa lopettaa tämä pelleily ja potkaista nuo pellet ulos maasta?

    • väärennös

      http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/813098/Sipilaan vedonnut turvapaikanhakija ei ole kommentoinut FBsivujaan
      Runsaasti keskustelua herättänyt Facebook-sivusto on sittenkin pääministeri Juha Sipilän tavanneen turvapaikanhakijan aito sivu tai jonkun ulkopuolisen tekemä väärennös. Nuorukainen kirjoittaa sivullaan itse pääministerin tapaamisesta. Päivitykseen on myös lisätty useita kuvia.
      Turun Sanomat yrittää paraikaa tavoittaa häntä kommenttia varten. Jos sivusto lopulta osoittautuu väärennökseksi, sen tekijä on todennäköisesti rikkonut lakia. Niin sanotut identiteettivarkaudet kriminalisoitiin Suomessakin syyskuun alusta.

      17-vuotialla irakilaisella on Yhdysvalloissa hyvin samannäköinen, 19-vuotias täyskaima. Hän ei kuitenkaan liity sivustoon.

      Nuori irakilaismies antoi lauantaina kasvot viime viikkojen turvapaikanhakijoiden vyörylle keskustelleessaan Sipilän kanssa oululaisessa vastaanottokeskuksessa ja vedotessaan pääministeriin tulijoiden puolesta.

      • hehhehheeee

        17v. vuohipaimen vei Suomen pääministeriä kuin litran mittaa.


    • Ikätesti

      Ikätesti
      Hakijan tai perheenkokoajan iän selvittämiseksi voidaan tehdä oikeuslääketieteellinen tutkimus, jos on ilmeisiä perusteita epäillä hänen iästään annettujen tietojen luotettavuutta.
      Tutkimus voidaan tehdä, jos tutkittava ja hänen huoltajansa tai muu laillinen edustajansa ovat antaneet siihen kirjallisen suostumuksen. Ennen suostumuksen pyytämistä heille annetaan tietoa ikätutkimuksen merkityksestä oleskelulupahakemuksen käsittelyssä ja sen tekemiseen liittyvistä yksityiskohdista. Jos hakija tai perheenkokoaja kieltäytyy tutkimuksesta ilman hyväksyttävää syytä, häntä kohdellaan täysi-ikäisenä.
      Ikätutkimus tehdään poliisin, Rajavartiolaitoksen tai Maahanmuuttoviraston pyynnöstä.
      http://www.migri.fi/perheenjasenen_luokse_suomeen/hakemuksen_kasittely_ja_paatos/ikatesti

      • migri-sucks

        Hevonpaskaa nuo migrin 'tutkimukset'. "17-vuotiaskin"
        ihmetteli Sipilälle keskustelussa että on ollut 6vrk Suo-
        messa eikä vielä edes sormenjälkiä otettu.


    • HuolestunutSuomalainen

      Nyt toi farad firas majailee erään naisen luona hollolassa ja nainen on niiiiiiiin rakastunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe