Varokaa poliisin tutkaa!

kortti_lähti

Poliiseilla oli tutka raviradan kohdalla. Varokaa! Raviradan parkkikselta on kiva tutkailla ylinopeutta ajavia autoilijoita. Onko siinä muuten vain 40 km/h nopeusrajoitus? Varokaa!

31

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtakunnannarrit

Mitä varomista Porin tuhkamunissa on? Perseaukisia pellejä, jotka rikkoo viattomien ihmisten omaisuutta.

• mitä_vielä

Ei ne mitään rikkoneet. Ottivat ajokortin talteen ja kirjoittivat 1500 euron pankkisiirron.
        Reilua peliä, siis.

• SiatSakottaaSaatana

Vittumainen paikka. Itse sain sakot kun ajoin 47kmh siinä parkkipaikan puolella. Ovat usein myös raviradan takana olevalla neljänkympin suoralla.

• joskusjärkipuuttuu

Hyvä, että sakottaa. Kuka käskee ajaa ylinopeutta.

• Näin_se_menee

Tyhmyydestäsi kärsit vain sinä itse (ja lompakkosi)

• huono_säkä

"Vittumainen paikka."
        Allekirjoitan täysin. Kuiva asfaltti, kesäkeli. 40 km/h on oikeasti aivan naurettava nopeusrajoitus suoralla asfalttitiellä. Tuollainen nopeusrajoitus on vain autoilijoiden kyykyttämiseksi ja poliisien sakkokassan täydentämiseksi.
        Oma tarinani: joku himmari ajoi 45-50 km/h koko matkan poliisilaitokselta siihen K-Raudan kulmalla. Vaikeaa ohittaa, kun on vastaantulijoita. Olin aivan kypsänä tuohon edellä ajaneelta tulleeseen kyykytykseen. K-Raudan kohdalla himmari kääntyi kohti lentokenttää, minä painoin kasun lattiaan ja vedin 70 km/h mittariin siihen raviradan mutkaan. On se kyllä kohtalon ivaa, että tasan sillä hetkellä polissi heiluu tutkan kanssa sieltä koivujen välistä ja keilaa minulle törkeän ylinopeuden.
        Voi v sanon minä. Ei mitään kohtuuden rajaa. Muita autoilijoita saa kyykyttää ajamalla alle nopeusrajoituksen, sitten kun vähän polkaisee tyhjällä pätkällä, niin poliisi nappaa kortin talteen. Olen kuulemma "teiden teroristi" sanoi tämä nimeltä mainitsematon vanhempi konstaapeli.
        Kyllä se teiden terroristi on ihan muualla.
        No, poika menee fillarilla kouluun tällä hetkellä ja minä ajan pojan mopoautolla, joka muuten ottaa huippuja 65 km/h, poliiseille tiedeksi.

• Aixamiiii

Ihan tiedoksi tälle trollille, että kortti lähtee paikanpäällä 40 km/h ylityksestä. Siis kaksi vaihtoehtoa: Puhut p*skaa tai sitten hölmöilit paljon enemmän, kuin kirjoitat. No, typeryydestä kärsii koko ukko.
        Ps. mopoauto on sulle just oiva peli.

• huono_säkä
        Aixamiiii kirjoitti:

Ihan tiedoksi tälle trollille, että kortti lähtee paikanpäällä 40 km/h ylityksestä. Siis kaksi vaihtoehtoa: Puhut p*skaa tai sitten hölmöilit paljon enemmän, kuin kirjoitat. No, typeryydestä kärsii koko ukko.
        Ps. mopoauto on sulle just oiva peli.

Kortti lähtee 30 km/h ylityksestä, sanoi vanhempi konstaapeli minulle. 73 km/h näytti poliisin tutka ja siitä vähensivät 3 km/h "varmuusvaran". Sakkoon kirjattiin 70 km/h ajonopeus 40:n alueella.

• raskas_kaasujalka

Nopeusrajoitukset kunniaan, on vain omaa tyhmyyttä otta ylinopeussakko, nopeutta mittaavia tutkia kaihtavat vain ajajat jotka eivät ymmärrä miksi on nopeusrajoituksia, Mutta sallittakoon näiltä omasta tyhmyydestään johtuvasta sakotuksesta aiheutuva päänvaiva, vain he itse voivat vaikuttaa sakkoihinsa, ylinopeus sakko ei ole pakollinen, sen voi järkeillen välttää ,,,

• tutkan_paljastin

"ylinopeus sakko ei ole pakollinen, sen voi järkeillen välttää ,,,"
        Tiedän. ISOA KOVAA ajetaan vain yöllä. Silloin tutkia on tilastollisesti hivenen harvemmin kuin keskellä päivää.

• River_Rouge_Detroit_MI

No joo. No joo. Autot on tehty ajettavaksi kovaa.
        Tiedäthän syyn siihen, miksi maailman toinen auto ylipäänsä tehtiin? No sen takia, kun Henry Ford oli tehnyt ensimmäisen autonsa, niin piti rakentaa toinenkin, että saatiin ottaa KISAA. Yhdellä autolla oli vaikea kisata ketään vastaan. Eli siinä vaiheessa kun maailmassa oli tasan kaksi autoa, niin niillä ajettiin jo kilpaa keskenään!
        Kilpailuvietti käynisti autojen sarjatuotannon.

• hyväpoliisit

Tyhmä on tyhmä. Aja rajoitusten mukaan. Ja joo on siellä 40km rajoitus. K-raudan edessä 50km. Opettele lukemaan mittariasi.

• hivenen_harvinaista

Osaan lukea mittariani. Ajoin K-Raudan suunnalta kohti Teljän kirkkoa. Vauhtini oli noin 70 km/h siinä raviradan mutkassa ja heti kun näin poliisit raviradan parkkipaikalla polkaisin jarruja ja laskin nopeuden 60 km/h:iin.
        Katsoin taustapeiliini: poliisi käveli tielle ja pysäytti jonkin matkaa takanani ajaneen auton (joka 100 %:n varmuudella ajoi minua hitaammin!!!).
        Oliko se tuuria vai suttumaa, vai poliisin virhe pysäyttää väärä auto? Emme saa koskaan tietää. Ainut tosiasia on se, että ajoin 40:n alueella tutkaan 70 km/h, laskin nopeuden 60 km/h:iin kun menin polisiiauton ohi ja minua ei pysäytetty.
        Ettei vain ollut niin, että siinä oli juuri sakotettu yksi autoilija, joten eivät saaneet minun nopeuttani vaan alkoivat taas mitata nopeuksia, kun yksi sakotettu saatiin takaisin tielle???
        AIVAN USKOMATON MUNKKI SIIS. Vai onko joku toinen porilainen ajanut 30 km/h ylinopeutta tutkaan eikä silti pysäytetty?

• Parasta_A_ryhmää
        hivenen_harvinaista kirjoitti:

Osaan lukea mittariani. Ajoin K-Raudan suunnalta kohti Teljän kirkkoa. Vauhtini oli noin 70 km/h siinä raviradan mutkassa ja heti kun näin poliisit raviradan parkkipaikalla polkaisin jarruja ja laskin nopeuden 60 km/h:iin.
        Katsoin taustapeiliini: poliisi käveli tielle ja pysäytti jonkin matkaa takanani ajaneen auton (joka 100 %:n varmuudella ajoi minua hitaammin!!!).
        Oliko se tuuria vai suttumaa, vai poliisin virhe pysäyttää väärä auto? Emme saa koskaan tietää. Ainut tosiasia on se, että ajoin 40:n alueella tutkaan 70 km/h, laskin nopeuden 60 km/h:iin kun menin polisiiauton ohi ja minua ei pysäytetty.
        Ettei vain ollut niin, että siinä oli juuri sakotettu yksi autoilija, joten eivät saaneet minun nopeuttani vaan alkoivat taas mitata nopeuksia, kun yksi sakotettu saatiin takaisin tielle???
        AIVAN USKOMATON MUNKKI SIIS. Vai onko joku toinen porilainen ajanut 30 km/h ylinopeutta tutkaan eikä silti pysäytetty?

Mitäs siinä 90-luvun viihdeohjelmassa hoettiinkaan?
        "Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä tai tuskalla vaan TUURILLA. Tämä mies vetää tuurilla. Hän kuuluu parhaaseen A-ryhmään!"
        Ilmeisesti 70 km/h tutkaan 40:n alueella on tätä tuurilla vetämistä parhaillaan. Mutta mitäs muuta me A-ryhmän miehet teemmekään?

• lisää_rysiä
        Parasta_A_ryhmää kirjoitti:

Mitäs siinä 90-luvun viihdeohjelmassa hoettiinkaan?
        "Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä tai tuskalla vaan TUURILLA. Tämä mies vetää tuurilla. Hän kuuluu parhaaseen A-ryhmään!"
        Ilmeisesti 70 km/h tutkaan 40:n alueella on tätä tuurilla vetämistä parhaillaan. Mutta mitäs muuta me A-ryhmän miehet teemmekään?

Arvatkaa saako virkaveli ylinopeus sakon samassa paikassa kun siviili,ei varmaan.
        Tampereella Poliisiylijohtaja Paatero pääsi pelkällä huomautuksella vaikka oli
        30km/h alueella yli 100km/h vauhtia ei edes saanut sakkoa saati että olisi korttia otettu pois.
        Se vanha sanonta ettei korppi korpin silmää noki,pitää paikkansa.
        30-40km/h on hyviä rysiä,ja tämä siirrettävä kamera-auto on tienannut moneen kertaan hintansa,ja kun sakot vielä ensi vuonna kolminkertaistuu niin
        niitä tulee 300Kpl.Suomeen lisää.Kyllä pian pysäköintivirhe maksukin on 150egee.

• nopeutta_kehiin
        lisää_rysiä kirjoitti:

Arvatkaa saako virkaveli ylinopeus sakon samassa paikassa kun siviili,ei varmaan.
        Tampereella Poliisiylijohtaja Paatero pääsi pelkällä huomautuksella vaikka oli
        30km/h alueella yli 100km/h vauhtia ei edes saanut sakkoa saati että olisi korttia otettu pois.
        Se vanha sanonta ettei korppi korpin silmää noki,pitää paikkansa.
        30-40km/h on hyviä rysiä,ja tämä siirrettävä kamera-auto on tienannut moneen kertaan hintansa,ja kun sakot vielä ensi vuonna kolminkertaistuu niin
        niitä tulee 300Kpl.Suomeen lisää.Kyllä pian pysäköintivirhe maksukin on 150egee.

Voi järkytys mitä surkeutta.
        Eivätkö ihmiset saisi ajaa tasan sillä nopeudella kuin huvittaa? (Suurin osa ajaisi edelleen ihan hiljaa silti).

• joskusjärkipuuttuu

Eikö olisi viisaampaa varoa, ettei aja ylinopeutta kuin varoa tutkaa.

• turhia_Sakkoja

Minulla on tapana ajaa sillä nopeudella, joka olosuhteet ja paikka huomioiden on kohtuullinen. Samassa kohdassa kesäkelillä 70 km/h voi olla kohtuullinen, talvella jääkelillä samassa kohtaa 35 km/h on kohtuullinen.
        Muuttumattomat nopeusrajoitukset eivät huomioi muuttuvaa keliä. Satoi tai poistoi, kesä- tai talvikeli, niin raviradan vieressä on idioottimainen 40 km/h rajoitus. Kesällä aivan liian pieni, talvella jopa liian suuri!
        Poliisi idiootin lailla kirjoittelee sakkolappuja ihmisille, jotka ajavat kohtuullisella ajonopeudella, joka sopii siihen ajo- ja liikennetilanteeseen, mutta sattuu rikkomaan kiinteää nopeusrajoitusta, joka ei huomioi yhtään mitään.
        Ei järjen häivää!

• sama.jatkuu
        turhia_Sakkoja kirjoitti:

Minulla on tapana ajaa sillä nopeudella, joka olosuhteet ja paikka huomioiden on kohtuullinen. Samassa kohdassa kesäkelillä 70 km/h voi olla kohtuullinen, talvella jääkelillä samassa kohtaa 35 km/h on kohtuullinen.
        Muuttumattomat nopeusrajoitukset eivät huomioi muuttuvaa keliä. Satoi tai poistoi, kesä- tai talvikeli, niin raviradan vieressä on idioottimainen 40 km/h rajoitus. Kesällä aivan liian pieni, talvella jopa liian suuri!
        Poliisi idiootin lailla kirjoittelee sakkolappuja ihmisille, jotka ajavat kohtuullisella ajonopeudella, joka sopii siihen ajo- ja liikennetilanteeseen, mutta sattuu rikkomaan kiinteää nopeusrajoitusta, joka ei huomioi yhtään mitään.
        Ei järjen häivää!

No, kamera-autolla pelleily alleviivaa tätä järjetöntä toimintaa!

• Raviradan_tutka

Tuo raviradan suora on ollut jo vuosikymmeniä poliisin liikenneseurailun kärkikohteita nopeuden saralta, aina vaan yhtä tuottoisa. kuljettajan raskas kaasujalka ei koskaan opi, aina maksavat vakipaikkojen töpeistään.

varottaisin raskaalla kaasujalalla varustettuja autoilijoita siitä jotte noita vakiopaikkoja tuottavalle tutkavalvonnalle on monia muitakin kohteita porin alueella.

• sakko_tuli

Tiedän, viimeksi sain sakot kun poliisi oli mennyt autoliikeen pihaan ja ajanut siviiliautonsa muiden autojen sekaan ja keilaili sieltä perjantai-iltana klo 21.30 tyhjällä tiellä 40 km/h alueella liian kovaa ajavia. Vedin tutkaan 25 km/h ylinopeuden tuolla tyhjällä tienpätkällä.
        Vanhammat konstaapelit kirjoittivat sakkolapun ja naureskelivat minulle, että "voi V mikä pelle. Ajoit ylinopeutta tyhjällä tiellä!"
        Tunsin itseni suureksi rikolliseksi. Tai sitten en.

• Raviradan_tutka
        sakko_tuli kirjoitti:

Tiedän, viimeksi sain sakot kun poliisi oli mennyt autoliikeen pihaan ja ajanut siviiliautonsa muiden autojen sekaan ja keilaili sieltä perjantai-iltana klo 21.30 tyhjällä tiellä 40 km/h alueella liian kovaa ajavia. Vedin tutkaan 25 km/h ylinopeuden tuolla tyhjällä tienpätkällä.
        Vanhammat konstaapelit kirjoittivat sakkolapun ja naureskelivat minulle, että "voi V mikä pelle. Ajoit ylinopeutta tyhjällä tiellä!"
        Tunsin itseni suureksi rikolliseksi. Tai sitten en.

Järjen käyttäminenkin olisi tosin sallittua ....
        sen käyttämättä jättäminen käy yleensä lompuukin päälle

• sakko_tuli
        Raviradan_tutka kirjoitti:

Järjen käyttäminenkin olisi tosin sallittua ....
        sen käyttämättä jättäminen käy yleensä lompuukin päälle

Niinpä.

• lentävät_takasin
        sakko_tuli kirjoitti:

Niinpä.

Kyllä poliisin tutka valvonta on ihan paikallaan,mutta jos ajaa tyhjällä tiellä pientä
        ylinopeutta vaikka nyt 40alueella 55 niin ei se minun mielestä ole sakon paikka,
        kunnei aiheuta mitään vaaraa kellekkään.Kyllä poliisillakin olisi järjenkäyttö
        tietyissä tilanteissa sallittua,mutta jos sitä ei ole luoja suonut,niin sille ei voi
        mitään.Kyllä poliisi voisi katsoa tilanteen sen mukaan mikä on liikenne.Mutta
        kyllä törkeet ylinopeudet saa karsia pois,ei niittä nopeusrajoituksia ole teille
        turhaan laitettu,mutta kyllä järjenkäyttö tietyissä tilanteissa on sallittua,,jos
        sitä on.Itse yritän noudattaa rajoituksia,mutten aja alinopeutta koska se on
        kiusantekoa johon myös poliisi tarkoituksella syyllistyy.Tietyillä poliiseilla on
        tapana ajaa alinopeutta,silloi ovat väärällä alalla.Ei edistä poliisin kunnioitusta
        eikä ammattikunnan etiikkaa.Itsellä on 15vuotta edellisestä ylinopeus sakosta
        mutta kyllä tiettyjen poliisihenkilöiden kunnioitus on nollassa.Ainoo poliisi
        joka oli ammattilainen on lopetettu oli liikuvapoliisi,siellä oli ammattinsa
        osaava henkilökunta.

• moneen.junaan.menijöitä
        lentävät_takasin kirjoitti:

Kyllä poliisin tutka valvonta on ihan paikallaan,mutta jos ajaa tyhjällä tiellä pientä
        ylinopeutta vaikka nyt 40alueella 55 niin ei se minun mielestä ole sakon paikka,
        kunnei aiheuta mitään vaaraa kellekkään.Kyllä poliisillakin olisi järjenkäyttö
        tietyissä tilanteissa sallittua,mutta jos sitä ei ole luoja suonut,niin sille ei voi
        mitään.Kyllä poliisi voisi katsoa tilanteen sen mukaan mikä on liikenne.Mutta
        kyllä törkeet ylinopeudet saa karsia pois,ei niittä nopeusrajoituksia ole teille
        turhaan laitettu,mutta kyllä järjenkäyttö tietyissä tilanteissa on sallittua,,jos
        sitä on.Itse yritän noudattaa rajoituksia,mutten aja alinopeutta koska se on
        kiusantekoa johon myös poliisi tarkoituksella syyllistyy.Tietyillä poliiseilla on
        tapana ajaa alinopeutta,silloi ovat väärällä alalla.Ei edistä poliisin kunnioitusta
        eikä ammattikunnan etiikkaa.Itsellä on 15vuotta edellisestä ylinopeus sakosta
        mutta kyllä tiettyjen poliisihenkilöiden kunnioitus on nollassa.Ainoo poliisi
        joka oli ammattilainen on lopetettu oli liikuvapoliisi,siellä oli ammattinsa
        osaava henkilökunta.

Kuten tuli ylempänä kirjoitettua jotta järjen käyttö on sallittua, nuo seli selit on taas sitä omaa mokaa jota ei selittelemällä muiden tekemäksi saa.

Kyllä autolla ajava voisi selittelyjesi pitää itse huolta ettei aja yli sllitun nopeuden, että noudattaa sääntöjä jotka koskevat moottoriajoneuvon kuljettamista.

selittelyt ovat selittelyjä, ja kertovat kirjoittajan välinpitämättömyydestä, ymmärtämättömyydestä

"Ainoo poliisi joka oli ammattilainen on lopetettu oli liikuvapoliisi,siellä oli ammattinsa osaava henkilökunta"

Onko nuo poliisit nyt sitten sinun mukaasi saaneet lopputilin liikkuvan poliisin toiminnan lopettamisen ohella poliin toimestaan, eiköhän selittelyt ole selittelyitä eikä ne muuta omia virheitäsi muiden tekemiksi!

• ammattiautoilija
        moneen.junaan.menijöitä kirjoitti:

Kuten tuli ylempänä kirjoitettua jotta järjen käyttö on sallittua, nuo seli selit on taas sitä omaa mokaa jota ei selittelemällä muiden tekemäksi saa.

Kyllä autolla ajava voisi selittelyjesi pitää itse huolta ettei aja yli sllitun nopeuden, että noudattaa sääntöjä jotka koskevat moottoriajoneuvon kuljettamista.

selittelyt ovat selittelyjä, ja kertovat kirjoittajan välinpitämättömyydestä, ymmärtämättömyydestä

"Ainoo poliisi joka oli ammattilainen on lopetettu oli liikuvapoliisi,siellä oli ammattinsa osaava henkilökunta"

Onko nuo poliisit nyt sitten sinun mukaasi saaneet lopputilin liikkuvan poliisin toiminnan lopettamisen ohella poliin toimestaan, eiköhän selittelyt ole selittelyitä eikä ne muuta omia virheitäsi muiden tekemiksi!

Ei ole saaneet lopputiliä,mutta työmotivaatio on täysin nollassa,kun niillä ei ole
        mitään vakituista virkaa,heitellään ympäri Satakuntaa,ja joutuu tekeen töitä
        täysin ammattitaidottomien virkaveljiensä kanssa kai siinä motivaatio menee
        joka ammatissa jos kaverit on täysin kädettömiä ja tietämättömiä.Ennen LP puhui keskenään samaa kieltä,nyt ei paikalliset poliisit ymmärrä asioista mitään.
        Ja kyllä osa on jättänyt virkansa ja siirtynyt muihin tehtäviin.Meidän autot on
        liikkeessä n:140 000km vuodessa ja ollaan ratsiassa kerran kuussa,niin siinä
        kyllä huomaa kuka on entinen LP:n mies,ei turhista sakota eikä pienistä valita,
        toisin kun ammattitaidottomat paikallispoliisit,poliisin tulisi olla ammanttinsa
        osaava,ei vain sinne päin.Kai jokainen sakkolapun osaa kirjoittaa,mutta ei tiedä
        mistä.Paikallispoliisi saisi olla tin päältä pois ja kuskata juoppoja kotiinsa.

• Miten_On.seli_seli
        ammattiautoilija kirjoitti:

Ei ole saaneet lopputiliä,mutta työmotivaatio on täysin nollassa,kun niillä ei ole
        mitään vakituista virkaa,heitellään ympäri Satakuntaa,ja joutuu tekeen töitä
        täysin ammattitaidottomien virkaveljiensä kanssa kai siinä motivaatio menee
        joka ammatissa jos kaverit on täysin kädettömiä ja tietämättömiä.Ennen LP puhui keskenään samaa kieltä,nyt ei paikalliset poliisit ymmärrä asioista mitään.
        Ja kyllä osa on jättänyt virkansa ja siirtynyt muihin tehtäviin.Meidän autot on
        liikkeessä n:140 000km vuodessa ja ollaan ratsiassa kerran kuussa,niin siinä
        kyllä huomaa kuka on entinen LP:n mies,ei turhista sakota eikä pienistä valita,
        toisin kun ammattitaidottomat paikallispoliisit,poliisin tulisi olla ammanttinsa
        osaava,ei vain sinne päin.Kai jokainen sakkolapun osaa kirjoittaa,mutta ei tiedä
        mistä.Paikallispoliisi saisi olla tin päältä pois ja kuskata juoppoja kotiinsa.

Antaako tuo mainitsemasi kilometrimäärä joitakin erioikeuksia sinulle liikennesääntöjen, kuten nopeusrajoitusten suhteen

• oma_mottoni
        Miten_On.seli_seli kirjoitti:

Antaako tuo mainitsemasi kilometrimäärä joitakin erioikeuksia sinulle liikennesääntöjen, kuten nopeusrajoitusten suhteen

Jos nopeusrajoitus on naurettavan alhainen, älköön kukaan sitä noudattako.

• Bemppu

Taksinkuljettajan tutkinto antaa valtuudet ajaa lähiökadulla 30:n alueella 70:ä. Ainakin Bemaritaksille.

• Aluetaksi_Oy

Ammattikuskit saavat ajaa kovempaa.

Kamera-auton salama vilkkuu meille taviksille jo 7 km/h ylinopeudesta. Taksin kuvat poistetaan eli takseja ei sakoteta samasta ylinopeudesta kuin taviksia. Siinäkin on jotain väärää!

• vanha_vetomies

Iltarukoukseni:

"Hyvä Jumala. Auta minua ajamaan hitaammin. Alkuviikolla räpsäytin taas poliiisin kamera-auton salamaa eli kaksi on pohjalla. Kolmannesta lähtee kortti. Vannoin ajavani tosi hiljaa, ainakin siihen asti kunnes ensimmäisestä sakosta tulee vuosi täyteen, mutta lupaus kesti kaksi päivää. Noina kahtena päivänä en ajanut autolla ollenkaan. Luulitko minun voivan ajaa hiljaa? Tänään taas ajoin ja tein syntiä: nelipyöräluistossa 40:n alueella mittarissa melkein 70. 50:n alueella teiden suolauksen takia mittarissa oli "heti" 90, kun vetävät pyörät saivat otetta tiestä. Mikä siinä on, että pitää ajaa päivittäin äärirajoilla ja nauttia korkeammasta Voimasta?

Rankaisethan Porin kaupunkia ja TPK:ta suolauksen takia. Lisää kitkaa = lisää nopeutta. Tee teistä ja kaduista niin liukkaita, etten edes minä pysty kiihdyttämään ylinopeuteen. Estä katujen hiekoitus ja suolaus koko talven ajan, ja varjele minua kamera-auton ikeeltä. Estä poliisin salaman räpsähdys, kun minä jälleen liikun tutkan säteessä aivan liian kovaa. Siunaa ja varjele myös niitä, joilla ei ole autossaan tasauspyörästön lukkoa. Heille luisussa ajaminen vaihtelevan kitkan olosuhteissa on ikuista haastetta.

Ja anna sekä automiehille että -naisillekin meidän toistuvat syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme Porin poliiseille, jotka ovat meitä taas kamera-autollaan vaanineet. Hekin ovat vain syntisiä luusereita. Äläkä saata meitä kiusaukseen uhmata nopeusrajoituksia vaan päästä meidät pahasta. Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia, iankaikkisesti. Aamen."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4177
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1699
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      79
      965
    Aihe