Olen ihastunut, ja kaapissa oleva homo.

Onnetonkulkuri

Eli olen 14 vuotias poika ja siis ihastunut omalla luokallani olevaan poikaan. (Olen syvällä kaapissa) Olen huomannut katsekontakteista että hänkin saattaa olla homo, miten pitäisi toimia. Olemme kavereita mutta emme kovinkaan läheisiä. Pitäisikö hänelle kertoa iihastumsesta tai homoudesta???

12

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QueenElsa

Ei varmaan kannata. Ei homouden takia, vaan siis sen ihastuksen. Jos omalle kohdalle ajattelen, niin olisin säikähtänyt aika paljon, jos joku random olisi yhtäkkiä tullut kertomaan ihastuneensa minuun, siis sellainen henkilö, jota en tunne oikeastaan ollenkaan. (Samalla luokalla olo ei tarkoita, että tunnette toisenne..)

Pystyiskö siihen tyyppiin tutustuun ensin paremmin? Sitten kun olette paremmin kavereita, voitte keskustella siitä, mitä mieltä hän nyt ylipäätään on homoudesta jne. Ehkä siten voisit paitsi saada selville, onko hän suht. varmasti homo, ja onko hän ylipäätään niin ihana, että haluaisit seurustella hänen kanssaan. :) Myös se selviää tutustumalla, sopisitteko yhteen. Tsemppiä! :)

• OnnetonKulkuri

Kyllä mä siis se aikas hyvin tunnen ja tää on ehkä enemmän palavaa rakkautta. <3 mutta kyyllä mää varovasti aion lähestyä

• QueenElsa
        OnnetonKulkuri kirjoitti:

Kyllä mä siis se aikas hyvin tunnen ja tää on ehkä enemmän palavaa rakkautta. <3 mutta kyyllä mää varovasti aion lähestyä

Jaa no sehän muuttaa tilannetta! :D Sain vain erilaisen käsityksen aloituksesta (ettette siis tunne vielä kovin hyvin). Mutta kannattaa silti tutustua vähän ennen kuin alkaa mahdollisesti seurustella, ettei sitten huomaa päätyneensä yhteen tosi typerän ihmisen kanssa, josta ei koidu kuin harmia itselle. Jos tyyppi tuntuu ihanalta tutustuessakin ja tuntee myös vetoa, niin mikäs siinä. x]

• 16vpoikaaaa

Mikä sun kik. Voisin tulla kikkaa. Tääl 16v poika. Joka myös syvällä kaapin perukalla

• OnnetonKulkuri

Ei oo kikkiä enkä ai tehäo

• onnetontyyppikans

Mullon sama ongelma luokalla tosi kiva poika ja me jotenki tunnetaan toisemme. Ja ollaan molemmat 14 :( tää on kyl hankala tilanne.

• onnetontyyppikans

Voitas puhuu vaik sähköpostilla ja skypelläki

• Muistakaa pojat se tosiasia, että vaikka uskaltaisittekin lähestyä ihastustanne, niin on äärimmäisen epätodennäköistä, että se suhde kestää. Teinisuhteet ovat aina erittäin epävakaita ainakin pitemmän päälle.

• onnetonkulkuri

Niin jos ollaan supersosittuja gangstoja ja pissiksiä :P

• LoggedOffOldie
        onnetonkulkuri kirjoitti:

Niin jos ollaan supersosittuja gangstoja ja pissiksiä :P

Noup. Lähtökohtaisesti aina.

Jos löydätte parin, joka on tavannut toisensa 14-vuotiaina ja ovat edelleen yhdessä 16-vuotiaina, olette törmänneet tilastoihmeeeseen.

• kylläihmeitälöytyy
        LoggedOffOldie kirjoitti:

Noup. Lähtökohtaisesti aina.

Jos löydätte parin, joka on tavannut toisensa 14-vuotiaina ja ovat edelleen yhdessä 16-vuotiaina, olette törmänneet tilastoihmeeeseen.

Tiedän parin, jotka ryhtyivät seurustelemaan ollessaan 13/14 ja ovat siitä lähtien olleet yhdessä. Nyt he ovat 26/27 ja naimisissa. Tosin pidän itsekin tätä todella suurena ihmeenä, niin nuorina aloittivat.

Samoin tiedän parin, jotka aloittivat 15/25 olemaan yhdessä ja ovat nyt 50/60, edelleen yhdessä. Pidän tätäkin tilastoihmeenä. Tämä jälkimmäinen pari tosin on maalta kotoisin ja siellä on ne suhteet yleensä ottaen ihmisillä kestäneet paremmin ja vakaampina, koska maalta tulevat ovat järkevämpiä käytännönasioiden kannalta.

Silti nykypäivänä on ihme, jos ylipäätään löytää parin, jonka osapuolet ovat olleet toistensa ensimmäiset ja ainoat ja ovat vieläpä edelleen yhdessä, vaikka ovat jo vanhalla iällä.

• plz

älkää lapset hyvät vielä panko noin nuorella iällä!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe