Onko sinin mopit hyviä?

Sallarahikainen

Ensimmäiseen kotiin moppia ostamassa. Mitä moppia olette käyttäneet? Onko sinin monitoimimoppi maineensa veroinen? Hintaa ainakin on verrattuna iisin tuotteisiin?

5

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldldldllddlldld

Teleskooppivarsi hajoaa 3 käyttökerran jälkeen. samoin kaikki muut muoviosat. Käy vaikka cc tukussa tai missä tahansa ammattiliikkeessä. Osta oikea moppi. Kaupassa niitä ei myydä

• Jaana40

Minä en ymmärrä miten voit saada Sinin mopin rikki noin nopeasti. Minä uusin juuri moppini, joka oli n. 14 v vanha ja sillä on todella mopattu tässä perheessä - kolme lasta ja 3 koiraa ja mopataan pari krt/vko. Ei hemmetti -millaisia nakkisormia sitä on moppaamassa. Sinin moppi on todella hyvä.

• Ksksksk

Sinin tuotteet tehdään usein kiinassa jossa ei laadulla ole juuri väliä. En tiedä missä tuo moppi tehdään mutta ihan samaa sutta ja sekundaa on sini kuin viledakin..kaikki hajoaa käsiin.

• Höpötystä
        Ksksksk kirjoitti:

Sinin tuotteet tehdään usein kiinassa jossa ei laadulla ole juuri väliä. En tiedä missä tuo moppi tehdään mutta ihan samaa sutta ja sekundaa on sini kuin viledakin..kaikki hajoaa käsiin.

Höpö höpö. Äläs yhtään höpötä siellä. Lähes kaikki Sini-tuotteet valmistetaan ihan Suomessa. Aika kovakourainen saa olla, jos hajottaa siivousvälineet.

• Totuusesillee

Ei todellakaan valmisteta suomessa. Jopa sinin edustaja on mulle sanonu että valtaosa tekstiileistäkin tehdään kiinassa eli rätit jne. Suomessa tehdään jotain mutta katoppa foodie.fm niin sieltä näet sinin alkuperämaa tuotteissa esim vietnam ja kiina..eli www.foodie.fm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe