Olen siis 18-vuotias, ja tällä hetkellä viidettä viikkoa kipeänä. Sain taudin festareilta, ja nuha alkoi pian sen jälkeen aivan_hirveällä räkätaudilla. Sitä räkää vain tuli ja tuli mukana oli myös kova alilämpö, jonka takia olo oli kuin rekan alle jääneellä. Parin viikon jälkeen "paranin", tosin vain muutamaksi päiväksi ja sitten koko helahoito tuli takaisin. Nenä ei enää vuotanut, mutta nielurisat ja kaularauhaset olivat voimakkaasti turvonneet ja pikapolilta diagnoosiksi tuli välikorvan tulehdus. Antibioottikuuri auttoi räkäisyyteen ja poisti korvakivun, mutta kuurin viimeisenä päivänä(sunnuntai) kuume nousi 39 asteeseen ja kunto romahti hetkessä. Samalla tuli kamalin mahdollinen päänsärky. Silmät ovat sumeat, huimausta esiintyy paljon ja en pysty oikeastaan tekemään muuta kuin makaamaan ja nukkumaan päivät pitkät. Samalla tuli hakkaava ja limainen yskä joka aiheuttaa kouristuksia mahanpohjaa myöten. Kuume on seilannut välillä 37,5-39, ja normaali ruumiinlämpöni on samalla mittarilla mittattuna about 35,4(kilpirauhasen vajaatoiminta). Ruoka ei pysy enää sisällä, enkä uskalla juuri syödäkään. Särkylääkkeet ja yskänlääkket eivät tunnu auttavan, mutta niitä on pakko syödä pysyäkseni järjissäni tämän pääkivun ja yskän kanssa. Selvää on että tämä tauti on viruksen aiheuttamaa, mutta minkä? Lääkäriin olen menossa huomenna, mutta mikäli jollakin on ollu yhtään vastaavaa tautia, kuuntelen mielelläni kokemuksia ja neuvoja!
Mikä tauti?
7
55
Vastaukset
- uupunut2
- easybeasylenmo
se o viimen syksy ny.
- TriHolokaustinen
Teidän täytyy lukea (niin eiköhän ne lämmöt nouse taas) Sergei Alexandrovich Nilus nimisen henkilön kirja, joka on painettu Suomeksi 1920 luvulla. Siinä puhutaan yhtä sun toista Juutalaisista ja Vapaamuurareista, mutta sillä kirjan alkuperäisellä aitoudella tai sisällön aitoudella ei todellisuudessa ole merkitystä, jos se kerran niin hienosti on joidenkin käyttöön omaksuma.
- aloittaja2
Juuh. Nyt mittasin kuumeen ja asteita 39,47. Olo ei helpota millään.
- 197
Hoida/hoitakaa itseänne ruokavaliolla ja vitamiineilla. Einekset ja maitotuotteet pois, sokeri pois(RUOKKII TULEHDUKSIA), kotimaiset viljat minimiin, D3 100µg päivässä, sinkkiä ja tuoretta inkivääriä. Kun tauti on jo päällä D3 3 päivää annoksella 500µg, niin kyllä lähtee. Lisäksi myös tuhti annos Ceetä.
- Psykoottinen
Angiina. Heti lääkäriin.
- yskniist
Minulla on tällä hetkellä samanlainen tilanne. Elokuussa sairastuin flunssaan, joka alkoi kauhealla kurkkukivulla ja päättyi antibioottikuuriin (angiina). Sen jälkeen olin viikon terveenä, minkä jälkeen sain tän hirveän räkätaudin, jota nyt on kestänyt viitisen päivää. Huomenna lääkäriin.. Paljon erilaisia viruksia liikenteessä kaiketi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588