Mikä tauti?

uupunut

Olen siis 18-vuotias, ja tällä hetkellä viidettä viikkoa kipeänä. Sain taudin festareilta, ja nuha alkoi pian sen jälkeen aivan_hirveällä räkätaudilla. Sitä räkää vain tuli ja tuli mukana oli myös kova alilämpö, jonka takia olo oli kuin rekan alle jääneellä. Parin viikon jälkeen "paranin", tosin vain muutamaksi päiväksi ja sitten koko helahoito tuli takaisin. Nenä ei enää vuotanut, mutta nielurisat ja kaularauhaset olivat voimakkaasti turvonneet ja pikapolilta diagnoosiksi tuli välikorvan tulehdus. Antibioottikuuri auttoi räkäisyyteen ja poisti korvakivun, mutta kuurin viimeisenä päivänä(sunnuntai) kuume nousi 39 asteeseen ja kunto romahti hetkessä. Samalla tuli kamalin mahdollinen päänsärky. Silmät ovat sumeat, huimausta esiintyy paljon ja en pysty oikeastaan tekemään muuta kuin makaamaan ja nukkumaan päivät pitkät. Samalla tuli hakkaava ja limainen yskä joka aiheuttaa kouristuksia mahanpohjaa myöten. Kuume on seilannut välillä 37,5-39, ja normaali ruumiinlämpöni on samalla mittarilla mittattuna about 35,4(kilpirauhasen vajaatoiminta). Ruoka ei pysy enää sisällä, enkä uskalla juuri syödäkään. Särkylääkkeet ja yskänlääkket eivät tunnu auttavan, mutta niitä on pakko syödä pysyäkseni järjissäni tämän pääkivun ja yskän kanssa. Selvää on että tämä tauti on viruksen aiheuttamaa, mutta minkä? Lääkäriin olen menossa huomenna, mutta mikäli jollakin on ollu yhtään vastaavaa tautia, kuuntelen mielelläni kokemuksia ja neuvoja!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uupunut2

      upp

    • easybeasylenmo

      se o viimen syksy ny.

    • TriHolokaustinen

      Teidän täytyy lukea (niin eiköhän ne lämmöt nouse taas) Sergei Alexandrovich Nilus nimisen henkilön kirja, joka on painettu Suomeksi 1920 luvulla. Siinä puhutaan yhtä sun toista Juutalaisista ja Vapaamuurareista, mutta sillä kirjan alkuperäisellä aitoudella tai sisällön aitoudella ei todellisuudessa ole merkitystä, jos se kerran niin hienosti on joidenkin käyttöön omaksuma.

      • aloittaja2

        Juuh. Nyt mittasin kuumeen ja asteita 39,47. Olo ei helpota millään.


      • 197

        Hoida/hoitakaa itseänne ruokavaliolla ja vitamiineilla. Einekset ja maitotuotteet pois, sokeri pois(RUOKKII TULEHDUKSIA), kotimaiset viljat minimiin, D3 100µg päivässä, sinkkiä ja tuoretta inkivääriä. Kun tauti on jo päällä D3 3 päivää annoksella 500µg, niin kyllä lähtee. Lisäksi myös tuhti annos Ceetä.


    • Psykoottinen

      Angiina. Heti lääkäriin.

    • yskniist

      Minulla on tällä hetkellä samanlainen tilanne. Elokuussa sairastuin flunssaan, joka alkoi kauhealla kurkkukivulla ja päättyi antibioottikuuriin (angiina). Sen jälkeen olin viikon terveenä, minkä jälkeen sain tän hirveän räkätaudin, jota nyt on kestänyt viitisen päivää. Huomenna lääkäriin.. Paljon erilaisia viruksia liikenteessä kaiketi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe