TOMTOM one

TomTomTone

Tuli auton mukana mutta siinä ei ole mitään johtoja.

Saako siihen jostan latausjohdon?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä_saa

      saa

      • TomTomTone

        no hyvä


    • kiva_auttaa

      eipä kestä.

    • EiPahaRasti
      • TomTomTone

        Kiitos.
        Yritetty on, ei käy.


    • dgfdgdgfgd

      Tehty tahallaan kippura kärkiseksi ettei tavallinen suora pää käy kuin veistelemällä jos uskaltaa.

    • TomTomTone

      USBi oe lataa, tarvitaan joku kumman kokoinen pyöreä 5 v liitin

    • pena43

      Minulla itsellä on vielä käytössä samanlainen Tomppa ja kyllä se latausliitin on laitteen pohjassa oleva mini-usb liitin, ja sen latausjohdon toisessa päässä sitten on se tupakansyt.liitäntään sopiva pistoke. Se "kumman näköinen pyöreä" takana ylempänä on käsittääkseni lisäantennin liittämiseksi tarkoitettu.

    • nöyränäKauppaan

      Eiköhän olisi aika hankkia uusi navi tai kysäistä auton myyjältä miksi mukana tulleissa varusteissa ollut kaikkia oleellisia varusteita mukana.

    • Montaasorttia

      En tunne mallia mutta olen kohdannut sekä mini- että micro- usb-liittimiä ja vielä sellaisia joissa on yksi pinni vähemmän ja kulma viistottu. Olisko hän paikallaan käyttää sitä jossain elektroniikkaliikkeessä niin asia selviää...tai sitten pyytää osa entiseltä omistajalta?

      • ErilaisiaOn

        USB liittimiä on monia erilaisia, tomtom onessa ja XXLssä on ainakin peruspikku-USB "taitetuilla sivuilla" (lieneekö Mini A-tyyppiä), normipiuhan pistokeen muovit on usein hieman liian paksuja päältä sinne liittimen upotettuun koloon.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/USB


    • miten_erotaan

      Miten TOMTOM:in saa lopettamaan sähköpostiviestien tulemisen? Itsellä hajosi TomTom navigaattori jo yli 2-vuotta sitten mutta aina sieltä tulee sähköpostiviestejä.
      Nyt on toisen merkkinen navigaattori käytössä ja sieltä ei tule yhtään sähköpostiviestiä. Laite toimii kumminkin vallan hyvin vaikka onkin liki 2-vuotta vanha ja kartat ovat päivittyneet niinkuin pitääkin. (siis ilman sähläpostiviestien tulvaa)
      Onko TomTom pelkästään sähläpostiviestien tulvakone?

      • PeruTilaus

        a) hanki useampi sähköpostiosoite ja laita tämän tyyppiset nettikaupat menemään omaansa
        b) sähköpostin alareunassa on linkki "peru tilaus"
        Ja loppuu ne aikaa myöten muutoinkin, minulla kaksi tomtomia, eikä vanhemmasta ole tullut aikoihin posteja, kun en ole sitä päivittänyt useaan vuoteen.


    • TomTomTone

      USB liitin käy, mutta se ei todellakaan lataa vaan on kompuutteria varten.
      Sen vieressä on pyöreä liitinreikä ja siinä on liittimen symboli, keskinastassa ja teksti 5V. Koko on joku omanlaisensa.

      Auto on esiomistettu ja hankittu sekundääriseen käyttöön.
      Kun autoja on useampi saisi kaikissa olla valmiina vaikka halppis navi, tämä nyt olis ollu ilmanen.
      Ostin pikkasen uudemman ja maksoin siitä kympin ja se on kolmannessa perheen autossa.

      • Overloads

        Lieneekö sitten alkupään One malleja, tuohon omaan kun tökkää usbin kiinni, niin latausvalo syttyy. Eikä ole mitään pyöreitä liittimiä vieressä.
        Tosin jos akku on aivan kaput, ei välttämättä lataannu enää millään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe